Kampanie Google Ads Prowadzenie i obsługa

  • wysoka skuteczność dzięki automatyzacji
  • pełne wsparcie techniczne
  • własne narzędzia dla sklepów internetowych
  • dowolny budżet i 375 zł GRATIS
  • raportowanie działań i wyników

Pozwól nam udowodnić jak skuteczna może być kampania Google Ads (dawniej AdWords)

Dowiedz się więcej

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Na podstawie tej zgody będziemy mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej w celu obsługi przez nas twojego zapytania. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o. Gorzyce 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności). (zwiń)

Co zawiera oferta Kampanii Google Ads?

Efektywna współpraca z KS

Przeanalizujemy Twoją branżę oraz zapoznamy się z Twoją ofertą, następnie przygotujemy strategię kampanii Google Ads (AdWords). Skonfigurujemy zaawansowaną analitykę skuteczności i zachowań użytkowników na Twojej stronie, co umożliwi optymalizować kampanię Google i zapewni najwyższą skuteczność. Z precyzją dotrzemy do Twojej grupy docelowej, maksymalizując zyski. Prowadzenie kampanii Google Ads powierz specjalistom z wieloletnim doświadczeniem!

Dedykowane narzędzia, a także szeroka wiedza w obszarze marketingu, UI, UX oraz analityki ma wpływ nie tylko na lepsze efekty kampanii Ads, ale również niższe koszty konwersji i wyższą stopę zwrotu kosztów reklam Google. Z nami koszty kampanii Google Ads masz pod pełną kontrolą!

Prowadzimy wszystkie typy kampanii

  • w sieci wyszukiwania Google (reklamy tekstowe)
  • produktowe
  • displayowe (reklamy graficzne)
  • reklamy wideo (również YouTube)
  • remarketingowe
  • promowanie aplikacji
  • Gmail

Ponad to

  • konfigurujemy Google Analytics, Tag Manager i inne narzędzia analityczne
  • monitorujemy zachowanie użytkowników poprzez mapy ciepła i nagrania sesji
  • tworzymy dedykowane landing page
  • generujemy i optymalizujemy pliki produktowe
  • kreujemy indywidualne rozwiązania w zakresie automatyzacji oparte o dedykowane skrypty
  • zapewniamy odpowiedni dobór typu kampanii reklamowych dopasowanych do Twoich celów
  • przeprowadzamy analizę konkurencji.

Google ADS + Facebook ADS - połącz usługi i zyskaj jeszcze więcej klientów!

Tak, chcę darmową wycenę

Bezpłatna analiza istniejących kont Google Ads!

Przed podjęciem współpracy przedstawimy Ci bezpłatną analizę konta Google Ads. Na tym etapie sprawdzimy, w jakim stopniu możemy zwiększyć skuteczność kampanii Google Ads i dzięki temu obniżyć koszt pozyskania klienta. Proponujemy plan optymalizacji kampanii, który sukcesywnie możemy realizować w trakcie stałej współpracy. Jedyne czego potrzebujemy od Ciebie to 10-cyfrowy numer ID konta. Sprawdź tutaj, jak znaleźć identyfikator klienta Google Ads.

Zapytaj o niezobowiązującą wycenę i dowiedz się, jak optymalizując Twoje reklamy w Google Ads, możemy pomóc Twojej firmie zwiększyć ruch na stronie i pozyskać nowych klientów oraz osiągnąć cele biznesowe. Kampanie reklamowe Google Ads muszą być skuteczne!

Zamawiam bezpłatną analizę konta

Opinie naszych klientów

Serdecznie polecam agencję KS, każdemu, kto chce rozwinąć swój lokalny biznes i ma aspirację na rozwój działalności na dalsze regiony :). Dla mnie, jako osoby, która posiada pewne pojęcie w temacie to najlepsi partnerzy biznesowi, zawsze odpowiedzą na maila, doradzą, zaproponują rozwiązanie/zmianę, wytłumaczą co, jak i dlaczego, oraz wykonają swoją pracę w sposób stricte profesjonalny. Współpracujemy od marca tego roku i ani razu nie pomyślałem nawet o zakończeniu tej współpracy, dzięki usługom marketingowym, które świadczy dla mnie w/w firma mój biznes odbił się od dna i przynosi spore przychody, a ja mogę docierać do szerszego grona klientów.
Maciej Bruzi - Tomczak
Maciej Bruzi - Tomczak
PC Safe
Kampania Google Ads prowadzona początkowo przez Panią Justynę a obecnie Panią Karolinę to kwintesencja jakości i profesjonalizmu. Byłem negatywnie nastawiony do tego typu usługi po wcześniejszych doświadczeniach z innymi firmami. Agencja KS zmieniła moje podejście i pozwoliła zwiększyć dostępności usług mojej firmy. Fakt, za usługę płaci się co miesiąc, ale w dowolnym momencie mogę liczyć na optymalizację, pomoc i zmiany w kampaniach. Polecam.
Bartosz Sobotkowski
Bartosz Sobotkowski
SOBOMED
Profesjonalne i skuteczne pozycjonowanie strony, jak i prowadzenie kampanii Adwords. Polecam :)
Łukasz Zagrodzki
Łukasz Zagrodzki
Crea
Korzystamy od kilku lat. Pozycjonują i moderują dla nas 3 strony internetowe. Firma godna polecenia, a Pan Michał K. … co tu dużo mówić, złoty człowiek 💎
K Sumiński
K Sumiński
CB Electronics Tech
Super agencja, jestem bardzo zadowolony z pozycjonowania stron. W firmie pracują osoby z wielkim doświadczeniem i indywidualnym, empatycznym podejściem do klienta. Polecam!
Przemysław Choiński
Przemysław Choiński
Super obsługa i jakoś wykonanej pracy. Strona na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce, o to chodziło :)
Marcin Bohdanowicz
Marcin Bohdanowicz
MB Partner

Zamów skuteczną kampanię Google ADS

Tak, chce darmową wycenę

Certyfikaty

Cennik obsługi kampanii Google Ads

od
490 zł

netto/miesięcznie

Pakiet dla Małych Firm działających lokalnie

  • kampania targetowana do Twoich potencjalnych klientów
  • reklamy w Google i w Mapy Google
  • tylko najskuteczniejsze słowa kluczowe
  • analityka i raportowanie

Kupon Google - do 375 zł na budżet Gratis

od
680 zł

netto/miesięcznie

Pakiet dla firm usługowych, B2B i sklepów z małym asortymentem

  • wszystkie typy kampanii odpowiednie dla Twojej firmy
  • stała optymalizacja kampanii
  • analityka i raportowanie
  • wsparcie naszego zespołu technicznego

Kupon Google - do 375 zł na budżet Gratis

Cena
ustalana

indywidualnie

Pakiet dla sklepów online

Wszystkie opcje dostępne w Pakiecie Optymalnym plus:
  • zwiększona ilość godzin pracy
  • optymalizacja pliku produktowego
  • zaawansowane strategie kampanii produktowych

⭐ narzędzia i skrypty maksymalizujące skuteczność kampanii

Kupon Google - do 375 zł na budżet Gratis

Minimalny obsługiwany budżet - 1000 zł

Zamów darmową wycenę

W czym jeszcze możemy pomóc?

Audyt Kampanii Google Ads

  • Chcesz być pewny Twoich reklam w Google i tego, że 100% wykorzystują swój potencjał?
  • Chcesz sprawdzić, czy Twoje reklamy są “wyklikiwane” przez niewłaściwych użytkowników?

Zapytaj o audyt konta Google Ads! Wykonujemy audyty ze szczegółowym raportem i wytycznymi optymalizacyjnymi. Około 90% kampanii zgłaszanych do audytów nie wykorzystuje w pełni swojego potencjału!

Główne elementy, które zawiera audyt kampanii Google Ads:

  • analiza ustawień - konta Google, ustawienia kampanii
  • ocena jakości i skuteczności reklam
  • analiza i korekta słów kluczowych, wykluczających słów kluczowych
  • ocena skuteczności na podstawie danych z Google Ads i Google Analytics
  • propozycja strategii i wskazówki optymalizacyjne

Cena audytu jest ustalana indywidualnie i jest uzależniona od wielkości konta.

Tak, chcę darmową ofertę

Zobacz referencje od naszych klientów

Zwiększenie widoczności strony w wynikach organicznych, co przełożyło się na wzrost liczby klientów sklepu. Połączenie zmian technicznych, działań linkbuildingowych oraz optymalizacji treści pozwoliło znacząco zwiększyć liczbę fraz w TOP10, na które wyświetla się strona. Przełożyło się to wymiernie na rozpoznawalność marki oraz na zwiększenie liczby klientów.
Słowa kluczowe w TOP10
Słowa kluczowe w TOP10
Wzrost liczby użytkowników na stronie
Wzrost liczby użytkowników na stronie
Sklep internetowy ze sprzętem i akcesoriami do domowej produkcji alkoholi.

Dlaczego warto nam zaufać

Rozbudowana anlityka

Weryfikujemy ścieżki pozyskania klienta. Sprawdzamy, jak Klienci poruszają się po Twojej stronie, aby poprawić skuteczność kampanii.

100% potencjału

Obsługujemy wszystkie typy reklam, wykorzystamy najlepsze możliwości Google Ads maksymalizując zyski Twojej firmy.

Nie przepalamy budżetu

Działania opieramy o testy i doświadczenie, dzięki czemu każda Twoja złotówka zostanie rozsądnie zainwestowana.

Analiza strony

Sprawdzimy stan jej kluczowych elementów przed uruchomieniem reklam.

Certyfikaty Google

Jesteśmy partnerm Google. Posiadamy certyfikaty ze wszystkich typów kampanii. Rozwijamy się by zapewnić Ci jeszcze lepsze wyniki.

Twoje Konto

Pracujemy na Twoim koncie, do którego masz dostęp, również po zakończeniu współpracy.

Skontaktuj się z nami

Nie czekaj, skontaktuj się z naszym doradcą lub od razu wyślij zapytanie. Przygotujemy dla Ciebie darmową ofertę wzbogaconą o audyt strony, analizę konkurencji, praktyczne porady dotyczące branży, a także realne prognozy rozwoju Twojego biznesu.

Robert Pietruś

Doradca Klienta Biznesowego

+48 504 876 242
robert.pietrus@ks.pl

Agencja KS

Godziny otwarcia
Pon - Pt: 07:00 - 15:00

+48 888 026 862
kontakt@ks.pl

Edyta Ostafin

Doradca Klienta Biznesowego

+48 518 407 094
edyta.ostafin@ks.pl

Najczęściej zadawane pytania

Czy Google AdWords się opłaca?

Liczba 4 miliony powinna Cię przekonać, że tak. Właśnie tylu reklamodawców korzysta obecnie z tej formy promocji firmy.

Jakie czynniki decydują o tym czy kampanie są opłacalne?

Poza atrakcyjnością oferty i strony internetowej, głównie skuteczna konfiguracja i optymalizacja kampanii. Tworząc kampanię w pierwszej kolejności należy skupić się na:

  • określeniu celu kampanii,
  • utworzeniu kampanii korespondującej z jej celem,
  • skonfigurowaniu analityki pozwalającej jak najprecyzyjniej zmierzyć skuteczność

oraz

  • optymalizacji w celu uzyskania jak najwyższej oceny jakości i jak najwyższej wartości konwersji.

Zgłoś się do nas, chętnie przedstawimy Ci prognozy skuteczności kampanii dla Twojej firmy!

Jaki budżet trzeba przeznaczyć na kampanie Google AdWords?

Optymalny budżet powinien być zarówno kwotą, na którą będzie stać firmę i zarazem będzie w stanie wygenerować istotny wzrost wartościowego ruchu. Zależnie od typu działalności i obsługiwanego obszaru kwota ta może się różnić - od kilkuset złotych np. w przypadku firmy lokalnej do kilkunastu tysięcy złotych dla sklepu z dużym asortymentem działającego na terenie całego kraju.
Warto zaznaczyć, że budżet można dowolnie modyfikować w trakcie trwania kampanii.

Jak wyświetlać reklamy w Mapach Google?

Aby Twoja firma była promowana w Mapach Google, kiedy potencjalni klienci wyszukują firmy jak Twoja w pobliskiej lokalizacji, wystarczy dodać w kampanii w sieci reklamowej (linki sponsorowane) adres Twojej firmy. W tym celu konieczne jest skonfigurowanie i zweryfikowanie wizytówki w Mapach Google i wybranie jej w rozszerzeniu lokalizacji.

Czy reklama Google AdWords wyświetla się z numerem telefonu?

Google AdWords umożliwia wyświetlanie numeru telefonu wraz z reklamą tekstową w kampaniach kierowanych na sieć wyszukiwania. Aby wyświetlać numer telefonu w reklamie Google Ads należy dodać numer w rozszerzeniach połączeń. Google umożliwia również śledzenie ilości połączeń wygenerowanych przez kampanię dzięki czemu można łatwo sprawdzić, które reklamy są skuteczne w pozyskiwaniu nowych klientów.

Czy można wyświetlać adres firmy w kampanii Google AdWords?

Tak, adres firmy może być wyświetlony poniżej treści reklamy tekstowej w sieci wyszukiwania. Aby było to możliwe należy skonfigurować rozszerzenie lokalizacji dla danej grupy reklam, kampanii lub całego konta.

Czy konkurencja wyklikuje mój budżet kampanii?

System Google Ads jest w stanie wykryć nieuczciwe kliknięcia i zwraca budżet wykorzystany na tego typu kliknięcia. Dodatkowo stosowane przez agencję KS własne jak i płatne narzędzia powodują, że ryzyko utraty budżetu na nieuczciwe kliknięcia jest zredukowane do minimum. Również w innych formach reklamy Google, jak np. reklamy wideo czy reklamy graficzne, zapobiegamy nieskutecznym, przypadkowym kliknięciom, dzięki czemu budżet jest wykorzystywany efektywnie. Zadbamy o budżet prowadzonych kampanii!

Czy AdWords wpływa na pozycjonowanie?

Nie, prowadzenie kampanii Google AdWords nie wpływa bezpośrednio na pozycjonowanie. Warto jednak podkreślić, że często użytkownik, aby skorzystać z oferty potrzebuje kilku punktów styku ze stroną. Widoczność zarówno w organicznych wynikach wyszukiwania, w social mediach i poprzez kampanie linków sponsorowanych oraz poprzez remarketing, zwiększa szansę na dotarcie do użytkownika na ścieżce konwersji.

Co wybrać, pozycjonowanie czy kampanie Google Ads?

Promocja firm w ramach marketingu internetowego w Google to przede wszystkim linki sponsorowane i pozycjonowanie strony, czyli SEO. Najbardziej optymalne rozwiązanie to inwestycja w obie formy reklamy w Google jednocześnie, aczkolwiek przy bardzo ograniczonym budżecie należy rozpatrzyć poniższe przypadki:

  • cel krótkoterminowy - w takim przypadku lepiej sprawdzi się kampania reklamowa AdWords, ponieważ możemy spodziewać się wyników już po kilku dniach od rozpoczęcia współpracy. Dobierzemy słowa kluczowe, które nie będą zbyt ogólne i pozwolą na pozyskanie wartościowego ruchu na Twoją stronę internetową.
  • cel długoterminowy - bardziej optymalne będzie pozycjonowanie stron, bo umożliwi osiągnięcie bardziej wiarygodnych i lepszych efektów w wynikach organicznych dla większej ilości słów kluczowych prowadzących do Twojej strony internetowej.

Google AdWords czy Facebook?

Wybór odpowiedniego kanału zależy od kilku czynników takich jak: typ produktu/usługi, świadomość marki, cel kampanii.

Zarówno Google Ads jak i Facebook Ads umożliwiają precyzyjne targetowanie użytkowników, z tym że, Google wyróżnia się tym, że umożliwia wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy aktualnie szukają usług/produktów. Reklamy Google Ads wyświetlają się użytkownikowi zarówno w wynikach wyszukiwania jak i na stronach partnerów. Natomiast Facebook dysponuje precyzyjniejszym podziałem użytkowników na grupy odbiorców o poszczególnych cechach psychograficznych.

W wielu przypadkach oba kanały wzajemnie zwiększają swoją skuteczność, dając użytkownikowi okazję do zetknięcia się z promowaną marką zarówno podczas wyszukiwania w Google, przeglądania stron internetowych jak i korzystania z Facebook. W większości branż uzupełnieniem kampanii adwords mogą być reklamy na Facebook.

Jeżeli nie wiesz co wybrać, zgłoś się do nas - chętnie zaproponujemy strategię kampanii Google Ads i Facebook.

Jak uzyskać kupon AdWords na 600zł?

Kupony o wartość 600zł zostały wycofane przez Google. Obecnie jako Certyfikowany Partner Google możemy zaoferować kupon promocyjny o wartości do 375zł, przyznawany po 31 dniach od uruchomienia kampanii.

Czy audyt Google Ads jest płatny?

Jeśli chodzi o podstawowy audyt Google Ads, to ten audyt kampanii Google nie jest płatny i w nim sugerujemy tylko możliwe rozwiązania, które można wdrożyć. Oferujemy również płatny audyt kampanii i w nim już m.in. analizujemy ustawienia, sprawdzamy skuteczność reklam, słowa kluczowe, grupy reklam itd.

Google Ads - co to jest?

Kampanie Google Ads (AdWords) to tzw. system reklamowy firmy Google, o którym więcej dowiesz się w naszym słowniku z definicji pt.: co to jest Google Ads? System reklamowy Google nie ma dla nas tajemnic!

Jakie są możliwe modele rozliczeń w Google ADS?

Optymalizacja kampanii polega również na dobraniu odpowiedniej formy rozliczeń kampanii reklamowej w Google. Reklamy Google Ads są najpopularniejszym systemem PPC (Pay Per Click). System ten jednak został rozbudowany, aby dostarczyć reklamodawcom bardziej zróżnicowane sposoby rozliczenia w zależności od np. typu kampanii. Pomożemy w wyborze najbardziej opłacalnej formy rozliczenia za reklamę. Zdecyduj, za co tak naprawdę płacisz. Jak rozliczane są kampanie Google Ads (AdWords)?

  • CPC (cost per click) - najczęściej wybierany model płatności. Klient płaci za faktyczne kliknięcie reklamy. Samo wyświetlenie w wynikach wyszukiwania nie generuje dodatkowych kosztów. Pay per click jest jednym najczęściej wybieranych rozliczeń.
  • eCPC (Ulepszony CPC) - model, łączy samodzielne określanie stawek ze strategią inteligentnego określania stawek, tak aby maksymalizować liczbę konwersji.
  • CPM (cost per mile/ koszt tysiąca) - płatność za 1000 wyświetleń. Wybierana w kampaniach zwiększających rozpoznawalność i widoczność firmy.
  • CPV (cost per view) - model przeznaczony do kampanii wideo, w których płacimy za wyświetlenie, jeżeli użytkownik obejrzy minimum 30 sekund filmu (Lub cały, jeżeli jest on krótszy)
  • CPA (cost per action) - Reklamodawca w tym systemie rozliczenia płaci jedynie za wykonaną kompletną akcję(konwersję) np. sprzedaż czy zapisanie się do newslettera.
  • ROAS (return on ad spend) - inteligenty system dobierania stawek . Algorytm Google Ads sam dopasowuje maksymalną stawkę za kliknięcie, aby uzyskać określony przez nas docelowy ROAS.

Jakie rodzaje kampanii Google ADS realizujemy?

Jako Certyfikowany Partner Google zajmujemy się realizacją wszystkich typów kampanii. Prowadzenie kampanii dla klientów lokalnych, branży e-commerce czy klientów działających globalnie to nasza pasja. Zapewniamy elastyczność - kampanie Google Ads dopasowane do indywidualnych potrzeb. Za skuteczność naszych kampanii odpowiada zarówno duże doświadczenie (13 lat), ale również dostęp do profesjonalnych narzędzi do tworzenia i obsługi kampanii Google Ads.

  • Kampanie w sieci wyszukiwania Google (reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania)
    Kampanie tego typu kierowane są na podstawie słów kluczowych, dzięki czemu reklama wyświetli się potencjalnemu klientowi, kiedy będzie szukał produktów lub usług jak Twoje. Reklamy tekstowe wyświetlają się w wyszukiwarce Google i opcjonalnie w wyszukiwarkach Partnerów Google.
  • Kampanie produktowe dla sklepów internetowych - Zakupy Google
    Reklamy zawierają zdjęcie, cenę i nazwę sklepu - co zapewnia wysoki współczynnik konwersji względem ilości kliknięć. Najefektywniejszy typ kampanii dla branży e-commerce, reklamy wyświetlane są użytkownikom szukającym danych produktów w wyszukiwarce Google i w sekcji Zakupy Google.
  • Kampanie w sieci reklamowej Google (reklamy graficzne / reklamy wideo)
    Reklamy wyświetlają się na portalach tematycznych, blogach oraz na platformie YouTube. Kampanie Google Ads umożliwia precyzyjne targetowanie odbiorców na podstawie lokalizacji, wieku, płci, zainteresowań i aktualnych intencji zakupowych. Odpowiednie targetowanie grupy odbiorców w sieci reklamowej Google, to klucz do wysokiej stopy zwrotu kosztów poniesionych na twoją reklamę (ROAS). Skontaktuj się i sprawdź, jak efektywny mogą być reklamy wideo oraz reklamy graficzne.
  • Kampanie remarketingowe
    Kampanie reklamowe targetują użytkowników, którzy mieli już styczność ze stroną, np. odwiedzili ją, dokonali w niej zakupu lub "porzucili koszyk". Najczęściej reklamy remarketingowe zawierają atrakcyjną promocję, oglądane produkty, nowości w ofercie lub produkty podobne / pasujące do zakupionych. Zachęcają użytkownika do powrotu na stronę i dokonanie porzuconej konwersji (np. zakupu, zapisu itp.).Remarketing często jest łączony z różnymi formami marketingu e-mail.
  • Kampanie Gmail
    Reklamy w postaci logo i zajawki wyświetlają się użytkownikom skrzynek mailowych Gmail, szczególnie skuteczne w docieraniu do nowych klientów z promocjami i nowościami. Ten typ kampanii Google Ads umożliwia precyzyjne targetowanie grupy docelowej.

Jak mierzymy skuteczność kampanii?

Skuteczność kampanii Google Ads (Adwords) mierzymy przy pomocy narzędzi analitycznych, które nie tylko pozwalają nam sprawdzić skuteczność poszczególnych kanałów, ale również zdiagnozować przyczyny porzuconych koszyków czy innych niechcianych zachowań użytkowników. Co zrobić by kampanie Google Ads były jeszcze skuteczniejsze? W celu W celu wybrania najlepszego działania:

  • konfigurujemy Google Analytics i Tag Manager (również niestandardowe konfiguracje)
  • tworzymy Heat Mapy
  • nagrywamy sesje i raportujemy zachowania użytkowników

Dbamy o to, aby środki były przeznaczane na kanały, w których pozyskanie klienta kosztuje najmniej. Statystki reklam Google dla Państwa firmy są na bieżąco monitorowane, co pozwala na bieżąco korygować i ulepszać kampanie. Na podstawie analityki, prowadzenie kampanii Adwords (obecnie Ads), obsługi linków sponsorowanych oraz innych działań marketingowych nasi Partnerzy i Klienci mogą liczyć na doradztwo pod kątem UX, aby lepiej wykorzystać dostępne fundusze. Analizujemy również konkurencyjne marki. Zebranie informacji o konkurencji pozwala na lepiej dopasowaną reklamę w internecie. Prowadzenie kampanii Google Ads musi Ci się opłacać. Służymy naszą wiedzą i doradztwem w zakresie Google Ads. Nasi specjaliści zajmą się doborem najlepszych kampanii reklamowych, które będą na bieżąco optymalizowane w celu uzyskania jak największego zwrotu. Pojaw się w wynikach wyszukiwania Google. Kampanie Google Ads w Agencji KS, po prostu się opłacają!


Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Na podstawie tej zgody będziemy mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej w celu obsługi przez nas twojego zapytania. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o. Gorzyce 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności). (zwiń)
(4,9/5), głosów: 559
Ocena strony:
Go Top