Kontakt:
+48 888 026 862
kontakt@ks.pl
Godziny pracy:
pon. - pt.
08:00 - 16:00
Nie czekaj, skontaktuj się z naszym doradcą lub od razu wyślij zapytanie. Przygotujemy dla Ciebie darmowy plan kampanii, prognozy skuteczności oraz wycenę naszych usług.
Efektywna współpraca z KS
Przeanalizujemy Twoją branżę oraz zapoznamy się z Twoją ofertą, następnie przygotujemy strategię kampanii Google Ads (AdWords). Skonfigurujemy zaawansowaną analitykę skuteczności i zachowań użytkowników na Twojej stronie, co umożliwi optymalizować kampanię Google i zapewni najwyższą skuteczność.
Dedykowane narzędzia, a także szeroka wiedza w obszarze marketingu, UI, UX oraz analityki ma wpływ nie tylko na lepsze efekty kampanii Ads, ale również niższe koszty konwersji i wyższą stopę zwrotu kosztów reklam Google.
Prowadzimy wszystkie typy kampanii
- w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe)
- produktowe
- displayowe (graficzne)
- video (również YouTube)
- remarketingowe
- promowanie aplikacji
- Gmail
oraz
- konfigurujemy Google Analytics, Tag Manager i inne narzędzia analityczne
- monitorujemy zachowanie użytkowników poprzez mapy ciepła i nagrania sesji
- tworzymy dedykowane landing page
- generujemy i optymalizujemy pliki produktowe
- kreujemy indywidualne rozwiązania w zakresie automatyzacji oparte o dedykowane skrypty
- przeprowadzamy analizę konkurencji.
Wiemy jak skutecznie promować Twoją stronę
Certyfikaty
NIE POZWÓL, ŻEBY TWÓJ BUDŻET BYŁ PRZEPALANY!
Bezpłatna analiza istniejących kont Google Ads!
Na tym etapie upewniamy się, w jakim stopniu możemy zwiększyć skuteczność kampanii i dzięki temu obniżyć koszt pozyskania klienta. Proponujemy plan optymalizacji kampanii linków sponsorowanych. Jedyne czego potrzebujemy od Ciebie to 10-cyfrowy numer ID konta. Sprawdź tutaj jak znaleźć identyfikator klienta Google Ads.
Dlaczego reklamy Google Ads są właściwym rozwiązaniem dla Twojej Firmy?
Przed podjęciem współpracy przedstawimy Ci bezpłatną propozycję strategii. Zapytaj o niezobowiązującą wycenę i dowiedz się, jak reklamy Google Ads mogą pomóc Twojej firmie zwiększyć ruch na stronie i pozyskać nowych klientów oraz osiągnąć cele biznesowe.
Audyt Kampanii Google Ads
- Chcesz być pewny Twoich reklam w Google i tego, że 100% wykorzystują swój potencjał?
- Chcesz sprawdzić, czy Twoje reklamy są “wyklikiwane” przez niewłaściwych użytkowników?
Zapytaj o darmowy audyt konta Google Ads! Wykonujemy zarówno podstawowy audyt kampanii Google - bezpłatne przeglądy umożliwiające zaproponowanie wdrożenia najlepszych rozwiązań, jak i audyty ze szczegółowym raportem i wytycznymi optymalizacyjnymi. Około 90% kampanii zgłaszanych do audytów nie wykorzystuje w pełni swojego potencjału! Który audyt Google Ads i Twojego konta Google wybierasz?

Główne elementy, które zawiera audyt kampanii Google Ads:
- analiza ustawień - konta Google, ustawienia kampanii
- ocena jakości i skuteczności reklam
- analiza i korekta słów kluczowych, wykluczających słów kluczowych
- ocena skuteczności na podstawie danych z Google Ads i Google Analytics
- propozycja strategii i wskazówki optymalizacyjne
Cennik obsługi kampanii Google Ads
od
350 zł
netto/miesięcznie
Pakiet dla Małych Firm działających lokalnie
- kampania targetowana do Twoich potencjalnych klientów
- reklamy w Google i w Mapy Google
- tylko najskuteczniejsze słowa kluczowe
- analityka i raportowanie
Kupon Google - do 375 zł na budżet Gratis
od
500 zł
netto/miesięcznie
Pakiet dla firm usługowych, B2B i sklepów z małym asortymentem
- wszystkie typy kampanii odpowiednie dla Twojej firmy
- redukcja kosztów kliknięć w kampanii produktowej do -25%
- analityka i raportowanie
- wsparcie naszego zespołu technicznego
Kupon Google - do 375 zł na budżet Gratis
Cena
ustalana
indywidualnie
Pakiet dla sklepów online
- zwiększona ilość godzin pracy
- optymalizacja pliku produktowego
- zaawansowane strategie kampanii produktowych
⭐ narzędzia i skrypty maksymalizujące skuteczność kampanii
Kupon Google - do 375 zł na budżet Gratis
W czym jeszcze możemy pomóc?

Utworzenie strony / landing page

Analityka
Zaawansowana analityka w cenie obsługi
Skuteczność kampanii mierzymy przy pomocy narzędzi analitycznych, które nie tylko pozwalają nam sprawdzić skuteczność poszczególnych kanałów, ale również zdiagnozować przyczyny porzuconych koszyków czy innych niechcianych zachowań użytkowników. W celu wybrania najlepszego działania:
- konfigurujemy Google Analytics i Tag Manager (również niestandardowe konfiguracje)
- tworzymy Heat Mapy
- nagrywamy sesje i raportujemy zachowania użytkowników
Dbamy o to, aby środki były przeznaczane na kanały, w których pozyskanie klienta kosztuje najmniej. Statystki reklam Google dla Państwa firmy są na bieżąco monitorowane, co pozwala na bieżąco korygować i ulepszać kampanie. Na podstawie analityki, prowadzenie kampanii Adwords (obecnie Ads), obsługi linków sponsorowanych oraz innych działań marketingowych nasi Partnerzy i Klienci mogą liczyć na doradztwo pod kątem UX, aby lepiej wykorzystać dostępne fundusze. Analizujemy również konkurencyjne marki. Zebranie informacji o konkurencji pozwala na lepiej dopasowaną reklamę w internecie. Prowadzenie kampanii Google Ads musi Ci się opłacać. Dobieramy najlepszy typ kampanii i stale ją optymalizujemy, abyś uzyskał jak najwyższy zwrot.
Kierowanie reklam - sieć wyszukiwania i reklamowa
Jako Certyfikowany Partner Google zajmujemy się realizacją wszystkich typów kampanii. Prowadzenie kampanii dla klientów lokalnych, branży e-commerce czy klientów działających globalnie to nasza pasja. Za skuteczność naszych kampanii odpowiada zarówno duże doświadczenie (13 lat), ale również dostęp do profesjonalnych narzędzi do tworzenia i obsługi kampanii Google Ads.
- Kampanie w sieci wyszukiwania Google (reklamy tekstowe)
Kampanie tego typu kierowane są na podstawie słów kluczowych, dzięki czemu reklama wyświetli się potencjalnemu klientowi, kiedy będzie szukał produktów lub usług jak Twoje. Reklamy tekstowe wyświetlają się w wyszukiwarce Google i opcjonalnie w wyszukiwarkach Partnerów Google.
- Kampanie produktowe dla sklepów internetowych
Reklamy zawierają zdjęcie, cenę i nazwę sklepu - co zapewnia wysoki współczynnik konwersji względem ilości kliknięć. Najefektywniejszy typ kampanii dla branży e-commerce, reklamy wyświetlane są użytkownikom szukającym danych produktów w wyszukiwarce Google i w sekcji Zakupy Google.
- Kampanie w sieci reklamowej Google (reklamy graficzne / reklamy wideo)
Reklamy wyświetlają się na portalach tematycznych, blogach oraz na platformie YouTube. Kampanie Google Ads umożliwia precyzyjne targetowanie odbiorców na podstawie lokalizacji, wieku, płci, zainteresowań i aktualnych intencji zakupowych. Odpowiednie targetowanie w sieci reklamowej Google, to klucz do wysokiej stopy zwrotu kosztów poniesionych na twoją reklamę (ROAS). Skontaktuj się i sprawdź, jak efektywny mogą być reklamy wideo oraz reklamy graficzne.
- Kampanie remarketingowe
Kampanie reklamowe targetują użytkowników, którzy mieli już styczność ze stroną, np. odwiedzili ją, dokonali w niej zakupu lub "porzucili koszyk". Najczęściej reklamy remarketingowe zawierają atrakcyjną promocję, oglądane produkty, nowości w ofercie lub produkty podobne / pasujące do zakupionych. Zachęcają użytkownika do powrotu na stronę i dokonanie porzuconej konwersji (np. zakupu, zapisu itp.).Remarketing często jest łączony z różnymi formami marketingu e-mail.
-
Kampanie Gmail
Reklamy w postaci logo i zajawki wyświetlają się użytkownikom skrzynek mailowych Gmail, szczególnie skuteczne w docieraniu do nowych klientów z promocjami i nowościami. Ten typ kampanii Google Ads umożliwia precyzyjne targetowanie grupy docelowej.
Modele rozliczeń w Google Ads
Optymalizacja kampanii polega również na dobraniu odpowiedniej formy rozliczeń kampanii reklamowej w Google. Pomożemy w wyborze najbardziej opłacalnej formy rozliczenia za reklamę. Zdecyduj, za co tak naprawdę płacisz.
- CPC (cost per click) - najczęściej wybierany model płatności. Klient płaci za faktyczne kliknięcie reklamy. Samo wyświetlenie w wynikach wyszukiwania nie generuje dodatkowych kosztów
- eCPC (Ulepszony CPC) - model, łączy samodzielne określanie stawek ze strategią inteligentnego określania stawek, tak aby maksymalizować liczbę konwersji.
- CPM (cost per mile/ koszt tysiąca) - płatność za 1000 wyświetleń. Wybierana w kampaniach zwiększających rozpoznawalność i widoczność firmy.
- CPV (cost per view) - model przeznaczony do kampanii wideo, w których płacimy za wyświetlenie, jeżeli użytkownik obejrzy minimum 30 sekund filmu (Lub cały, jeżeli jest on krótszy)
- CPA (cost per action) - Reklamodawca w tym systemie rozliczenia płaci jedynie za wykonaną kompletną akcję(konwersję) np. sprzedaż czy zapisanie się do newslettera.
- ROAS (return on ad spend) - inteligenty system dobierania stawek . Algorytm Google Ads sam dopasowuje maksymalną stawkę za kliknięcie, aby uzyskać określony przez nas docelowy ROAS.