Kampanie Google Ads
Prowadzenie i obsługa

  • wysoka skuteczność dzięki automatyzacji
  • pełne wsparcie techniczne
  • własne narzędzia dla sklepów internetowych
  • dowolny budżet i 375 zł GRATIS
  • raportowanie działań i wyników

Pozwól nam udowodnić jak skuteczna może być kampania Google Ads (dawniej AdWords).

Zobacz cennik Zapytaj o ofertę
Skuteczne kampanie reklamowe Ads
Skontaktuj się z nami

Godziny pracy:
pon. - pt.
07:00 - 15:00

Nie czekaj, skontaktuj się z naszym doradcą lub od razu wyślij zapytanie. Przygotujemy dla Ciebie darmowy plan kampanii, prognozy skuteczności oraz wycenę naszych usług.

Efektywna współpraca z KS

Przeanalizujemy Twoją branżę oraz zapoznamy się z ofertą Twojej firmy, następnie przygotujemy strategię kampanii Google Ads. Skonfigurujemy zaawansowaną analitykę skuteczności i zachowań użytkowników na Twojej stronie, co umożliwi optymalizować kampanię Google i zapewni najwyższą skuteczność.

Dedykowane narzędzia, a także szeroka wiedza w obszarze marketingu, UI, UX oraz analityki ma wpływ nie tylko na lepsze efekty kampanii Ads, ale również niższe koszty konwersji.

Prowadzimy wszystkie typy kampanii

  • w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe)
  • produktowe
  • displayowe (graficzne)
  • video
  • remarketingowe
  • promowanie aplikacji
  • Gmail

oraz

  • konfigurujemy Google Analytics, Tag Manager i inne narzędzia analityczne
  • monitorujemy zachowanie użytkowników poprzez mapy i nagrania sesji
  • tworzymy dedykowane landing page
  • generujemy pliki produktowe
  • kreujemy indywidualne rozwiązania w zakresie automatyzacji oparte o dedykowane skrypty

Wiemy jak skutecznie promować Twoją stronę

200
ponad 200 obsługiwanych kont
90%
w 90% kampanii wzrost ROI i/lub wartości konwersji
99%
99% pozytywnych opinii
25%
do 25% niższe koszty kliknięcia

Certyfikaty


NIE POZWÓL ŻEBY TWÓJ BUDŻET BYŁ PRZEPALANY!

Bezpłatna analiza istniejących kont Google Ads!

Na tym etapie upewniamy się, w jakim stopniu możemy zwiększyć skuteczność kampanii i obniżyć koszt pozyskania klienta. Proponujemy plan optymalizacji. Jedyne czego potrzebujemy od Ciebie to 10-cyfrowy numer ID konta. Sprawdź tutaj jak znaleźć identyfikator klienta Google Ads.

Dlaczego reklamy Google Ads są właściwym rozwiązaniem dla Twojej Firmy?

Przed podjęciem współpracy przedstawimy Ci bezpłatną propozycję strategii. Zapytaj o niezobowiązującą wycenę i dowiedz się, jak reklamy Google mogą pomóc Twojej firmie pozyskać nowych klientów.

Audyt Google Ads

  • Chcesz być pewny Twoich reklam w Google i tego, że 100% wykorzystują swój potencjał?
  • Chcesz sprawdzić, czy Twoje reklamy są “wyklikiwane” przez niewłaściwych użytkowników?

Zapytaj o darmowy audyt konta Google Ads! Wykonujemy zarówno podstawowy audyt kampanii Google - bezpłatne przeglądy umożliwiające zaproponowanie wdrożenia najlepszych rozwiązań, jak i audyty ze szczegółowym raportem i wytycznymi optymalizacyjnymi. Około 90% kampanii zgłaszanych do audytów nie wykorzystuje w pełni swojego potencjału! Który audyt Google Ads i Twojego konta Google wybierasz?

Główne elementy, które zawiera audyt kampanii Google Ads:

  • analiza ustawień - konta Google, ustawienia kampanii
  • ocena jakości i skuteczności reklam
  • analiza i korekta słów kluczowych, wykluczających słów kluczowych
  • ocena skuteczności na podstawie danych z Google Ads i Google Analytics
  • propozycja strategii i wskazówki optymalizacyjne

Cennik obsługi kampanii Google Ads

od
350 zł

netto/miesięcznie

Pakiet dla Małych Firm działających lokalnie

  • kampania targetowana do Twoich potencjalnych klientów
  • reklamy w Google i w Mapy Google
  • tylko najskuteczniejsze słowa kluczowe
  • analityka i raportowanie

Kupon Google - do 375 zł na budżet Gratis

od
500 zł

netto/miesięcznie

Pakiet dla firm usługowych, B2B i sklepów z małym asortymentem

  • wszystkie typy kampanii odpowiednie dla Twojej firmy
  • redukcja kosztów kliknięcia w kampanii produktowej do -25%
  • analityka i raportowanie
  • wsparcie naszego zespołu technicznego

Kupon Google - do 375 zł na budżet Gratis

Cena
ustalana

indywidualnie

Pakiet dla sklepów online

Wszystkie opcje dostępne w Pakiecie Optymalnym plus:
  • zwiększona ilość godzin pracy
  • optymalizacja pliku produktowego
  • zaawansowane strategie kampanii produktowych

⭐ narzędzia i skrypty maksymalizujące skuteczność kampanii

Kupon Google - do 375 zł na budżet Gratis

W czym jeszcze możemy pomóc?

Zaawansowana analityka w cenie obsługi

Skuteczność kampanii mierzymy przy pomocy narzędzi analitycznych, które nie tylko pozwalają nam sprawdzić skuteczność poszczególnych kanałów, ale również zdiagnozować przyczyny porzuconych koszyków czy innych niechcianych zachowań użytkowników.

  • konfigurujemy Google Analytics i Tag Manager (również niestandardowe konfiguracje)
  • tworzymy Heat Mapy
  • nagrywamy sesje i raportujemy zachowania użytkowników

Dbamy o to, aby środki były przeznaczane na kanały, w których pozyskanie klienta kosztuje najmniej. Na podstawie analityki, prowadzenie kampanii Google Adwords (obecnie Ads), obsługi linków sponsorowanych oraz innych działań marketingowych nasi Partnerzy i Klienci mogą liczyć na doradztwo pod kątem UX, aby lepiej wykorzystać dostępny budżet.

Kierowanie reklam - sieć wyszukiwania i reklamowa

Jako Certyfikowany Partner Google realizujemy wszystkie dostępne typy kampanii. Za skuteczność naszych kampanii odpowiada zarówno duże doświadczenie (12 lat), ale również dostęp do profesjonalnych narzędzi do tworzenia i obsługi kampanii Google Ads.

  • Kampanie w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe)

    Kampanie tego typu kierowane są na podstawie słów kluczowych, dzięki czemu reklama wyświetli się potencjalnemu klientowi, kiedy będzie szukał produktów lub usług jak Twoje. Reklamy wyświetlają się w wyszukiwarce Google i opcjonalnie w wyszukiwarkach Partnerów Google.

  • Kampanie produktowe dla sklepów internetowych

    Reklamy zawierają zdjęcie, cenę i nazwę sklepu - co zapewnia wysoki współczynnik konwersji względem ilości kliknięć. Najskuteczniejszy typ kampanii dla sklepów, reklamy wyświetlane są użytkownikom szukającym danych produktów w wyszukiwarce Google i w sekcji Zakupy Google.

  • Kampanie w sieci reklamowej (reklamy graficzne/video)

    Reklamy wyświetlają się na portalach tematycznych, blogach oraz na platformie YouTube. Google Ads umożliwia precyzyjne targetowanie odbiorców na podstawie lokalizacji, wieku, płci, zainteresowań i aktualnych intencji zakupowych.

  • Kampanie remarketingowe

    Kampanie reklamowe targetują użytkowników, którzy mieli już styczność ze stroną, np. odwiedzili ją, dokonali w niej zakupu lub "porzucili koszyk". Najczęściej reklamy remarketingowe zawierają atrakcyjną promocję, oglądane produkty, nowości w ofercie lub produkty podobne / pasujące do zakupionych.

  • Kampanie Gmail

    Reklamy w postaci logo i zajawki wyświetlają się użytkownikom skrzynek mailowych Gmail, szczególnie skuteczne w docieraniu do nowych klientów z promocjami i nowościami. Google Ads umożliwia precyzyjne targetowanie grupy docelowej.

Często zadawane pytania:

Czy Google AdWords się opłaca?

Liczba 4 miliony powinna Cię przekonać, że tak. Właśnie tylu reklamodawców korzysta obecnie z tej formy promocji firmy.

Jakie czynniki decydują o tym czy kampanie są opłacalne?

Poza atrakcyjnością oferty i strony internetowej, głównie skuteczna konfiguracja i optymalizacja kampanii. Tworząc kampanię w pierwszej kolejności należy skupić się na:

  • określeniu celu kampanii,
  • utworzeniu kampanii korespondującej z jej celem,
  • skonfigurowaniu analityki pozwalającej jak najprecyzyjniej zmierzyć skuteczność

oraz

  • optymalizacji w celu uzyskania jak najwyższej oceny jakości i jak najwyższej wartości konwersji.

Zgłoś się do nas, chętnie przedstawimy Ci prognozy skuteczności kampanii dla Twojej firmy!

Jaki budżet trzeba przeznaczyć na kampanie Google AdWords?

Optymalny budżet powinien być zarówno kwotą, na którą będzie stać firmę i zarazem będzie w stanie wygenerować istotny wzrost wartościowego ruchu. Zależnie od typu działalności i obsługiwanego obszaru kwota ta może się różnić - od kilkuset złotych np. w przypadku firmy lokalnej do kilkunastu tysięcy złotych dla sklepu z dużym asortymentem działającego na terenie całego kraju.
Warto zaznaczyć, że budżet można dowolnie modyfikować w trakcie trwania kampanii.

Jak wyświetlać reklamy w Mapach Google?

Aby Twoja firma była promowana w Mapach Google, kiedy potencjalni klienci wyszukują firmy jak Twoja w pobliskiej lokalizacji, wystarczy dodać w kampanii w sieci reklamowej (linki sponsorowane) adres Twojej firmy. W tym celu konieczne jest skonfigurowanie i zweryfikowanie wizytówki w Mapach Google i wybranie jej w rozszerzeniu lokalizacji.

Czy reklama Google AdWords wyświetla się z numerem telefonu?

Google AdWords umożliwia wyświetlanie numeru telefonu wraz z reklamą tekstową w kampaniach kierowanych na sieć wyszukiwania. Aby wyświetlać numer telefonu w reklamie Google Ads należy dodać numer w rozszerzeniach połączeń. Google umożliwia również śledzenie ilości połączeń wygenerowanych przez kampanię dzięki czemu można łatwo sprawdzić, które reklamy są skuteczne w pozyskiwaniu nowych klientów.

Czy można wyświetlać adres firmy w kampanii Google AdWords?

Tak, adres firmy może być wyświetlony poniżej treści reklamy tekstowej w sieci wyszukiwania. Aby było to możliwe należy skonfigurować rozszerzenie lokalizacji dla danej grupy reklam, kampanii lub całego konta.

Czy konkurencja wyklikuje mój budżet kampanii Google AdWords?

System Google Ads jest w stanie wykryć nieuczciwe kliknięcia i zwraca budżet wykorzystany na tego typu kliknięcia. Dodatkowo stosowane przez agencję KS własne jak i płatne narzędzia powodują, że ryzyko utraty budżetu na nieuczciwe kliknięcia jest zredukowane do minimum. Również w innych formach reklamy Google, jak np. reklamy wideo czy reklamy graficzne, zapobiegamy nieskutecznym, przypadkowym kliknięciom, dzięki czemu budżet jest wykorzystywany efektywnie.

Czy AdWords wpływa na pozycjonowanie?

Nie, prowadzenie kampanii Google AdWords nie wpływa bezpośrednio na pozycjonowanie. Warto jednak podkreślić, że często użytkownik, aby skorzystać z oferty potrzebuje kilku punktów styku ze stroną. Widoczność zarówno w organicznych wynikach wyszukiwania, w social mediach i poprzez kampanie linków sponsorowanych oraz poprzez remarketing, zwiększa szansę na dotarcie do użytkownika na ścieżce konwersji.

Co wybrać, pozycjonowanie czy kampanie Google Ads?

Promocja firm w ramach marketingu internetowego w Google to przede wszystkim linki sponsorowane i pozycjonowanie strony, czyli SEO. Najbardziej optymalne rozwiązanie to inwestycja w obie formy jednocześnie, aczkolwiek przy bardzo ograniczonym budżecie należy rozpatrzyć poniższe przypadki:

  • cel krótkoterminowy - w takim przypadku lepiej sprawdzi się kampania reklamowa AdWords, ponieważ możemy spodziewać się wyników już po kilku dniach od rozpoczęcia współpracy,
  • cel długoterminowy - bardziej optymalne będzie pozycjonowanie stron, bo umożliwi osiągnięcie bardziej wiarygodnych i lepszych efektów w wynikach organicznych dla większej ilości słów kluczowych.
AdWords czy Facebook?

Wybór odpowiedniego kanału zależy od kilku czynników takich jak: typ produktu/usługi, świadomość marki, cel kampanii.

Zarówno Google Ads jak i Facebook Ads umożliwiają precyzyjne targetowanie użytkowników, z tym że, Google wyróżnia się tym, że umożliwia wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy aktualnie szukają usług/produktów. Natomiast Facebook dysponuje precyzyjniejszym podziałem użytkowników na grupy odbiorców o poszczególnych cechach psychograficznych.

W wielu przypadkach oba kanały wzajemnie zwiększają swoją skuteczność, dając użytkownikowi okazję do zetknięcia się z promowaną marką zarówno podczas wyszukiwania w Google, przeglądania stron internetowych jak i korzystania z Facebook.

Jeżeli nie wiesz co wybrać, zgłoś się do nas - chętnie zaproponujemy strategię kampanii Google Ads i Facebook.

Jak uzyskać kupon AdWords na 600zł?

Kupony o wartość 600zł zostały wycofane przez Google. Obecnie jako Certyfikowany Partner Google możemy zaoferować kupon promocyjny o wartości do 375zł, przyznawany po 31 dniach od uruchomienia kampanii.

Czy audyt Google Ads jest płatny?

Jeśli chodzi o podstawowy audyt Google Ads, to ten audyt kampanii Google nie jest płatny i w nim sugerujemy tylko możliwe rozwiązania, które można wdrożyć. Oferujemy również płatny audyt kampanii i w nim już m.in. analizujemy ustawienia, sprawdzamy skuteczność reklam, słowa kluczowe, grupy reklam itd.

Google Ads - co to jest?

Kampanie Google Ads to tzw. system reklamowy firmy Google, o którym więcej dowiesz się w naszym słowniku z definicji pt.: co to jest Google Ads?

(4,5/5), głosów: 61
Ocena strony:
Go Top