Kierowanie reklam Google Ads (AdWords) na zdefiniowane grupy odbiorców
Dla zwiększenia skuteczności kampanii Google Ads (AdWords) w sieci reklamowej kierujemy reklamy na określonych odbiorców:
Lokalizacja
Konfigurujemy lokalizację, która jest optymalna dla prowadzonej kampanii Google Ads (AdWords).
Zainteresowania
Konfigurujemy wyświetlanie reklamy odbiorcom, których zainteresowania są powiązane z promowanymi produktami lub usługami.
Demografia
Konfigurujemy emisję reklamy dla użytkowników w optymalnym wieku. Można wybrać również płeć i inne cechy odbiorcy.
Kierowanie może odbywać się na określone witryny:
- Słowa kluczowe - kierowanie na strony (nie na użytkownika) zawierające określone słowa kluczowe.
- Tematy - kierowanie na strony związane z określoną tematyką.
- Miejsca docelowe - możemy wybrać interesujących nas Partnerów Google.
Kierowanie reklam jest bardziej złożone. Możliwa jest konfiguracja zawierająca bardziej zaawansowane czynniki niż wymienione wyżej. Agencja KS wykorzystuje wszelkie dostępne narzędzia, aby uzyskać maksymalną efektywność dla firm klientów.
Projektujemy skuteczne reklamy graficzne
Aby uzyskać maksymalną efektywność projektujemy profesjonalne reklamy graficzne. Reklamy displayowe często zawierają subtelne, dynamiczne elementy, których zadaniem jest przykucie uwagi. Profesjonalna reklama graficzna jest projektowana w oparciu o cele klienta. Wygląd i charakter projektu powinien ułatwić osiągnięcie celu, którym może być na przykład promocja marki lub wzrost sprzedaży.