Kontakt:
+48 888 026 862
kontakt@ks.pl
Godziny pracy:
pon. - pt.
08:00 - 16:00
Nie czekaj, skontaktuj się z naszym doradcą lub od razu wyślij zapytanie. Przygotujemy dla Ciebie darmowy plan kampanii, prognozy skuteczności oraz wycenę naszych usług.
Czemu zawdzięczamy skuteczność kampanii Google Shopping
- STRATEGIA - doświadczenie i know how wykorzystujemy już na początku planując działania dla Twojego sklepu
- NARZĘDZIA - przetestowaliśmy dziesiątki narzędzi, mamy stały dostęp do najskuteczniejszych narzędzi na rynku
- SKRYPTY - tworzymy indywidualne rozwiązania optymalizacyjne
- PLIK PRODUKTOWY - tworzymy i optymalizujemy feed produktowy
- ANALITYKA - precyzyjne śledzenie skuteczności poszczególnych kampanii i produktów pozwala nam maksymalizować skuteczność.
Wiemy jak skutecznie promować Twoją stronę
Certyfikaty

NIE POZWÓL ŻEBY TWÓJ BUDŻET BYŁ PRZEPALANY!
Cennik obsługi kampanii Google Ads
od
1200 zł
netto/miesięcznie
Pakiet dla sklepów z małym asortymentem
- wszystkie typy kampanii odpowiednie dla Twojej firmy
- redukcja kosztów kliknięcia w kampanii produktowej do -25%
- analityka i raportowanie
- wsparcie naszego zespołu technicznego
Kupon Google - do 1200 zł na budżet Gratis
Cena
ustalana
indywidualnie
Pakiet dla sklepów online
- zwiększona ilość godzin pracy
- optymalizacja pliku produktowego
- zaawansowane strategie kampanii produktowych
- zaawansowana analityka
Kupon Google - do 1200 zł na budżet Gratis
W czym jeszcze możemy pomóc?
Utworzenie strony / landing page
Analityka
Plik produktowy
Feed produktowy to jeden z najważniejszych elementów skutecznych kampanii Google Shopping. Najczęściej jest on utworzony w formacie xml, ale często stosuje się także inne formaty takie jak np. txt, xls czy csv. Nie wiesz czy Twój sklep posiada plik produktowy? Sprawdzimy to dla Ciebie!
Jeśli nie masz możliwości skorzystania z wtyczki generującej plik, a chciałbyś uruchomić kampanię produktową Google Ads, nasi specjaliści mogą napisać dla Ciebie skrypt, który wygeneruje wysokiej jakości plik produktowy. Usługa ta jest dodatkowo płatna. Cena jest ustalana indywidualnie w zależności od trudności danego CMS i czasochłonności zadania.
Dbanie o plik produktowy to podstawa odniesienia sukcesu w kampaniach produktowych. Regularna analiza atrybutów produktów to szansa na zidentyfikowanie pola do optymalizacji skuteczności kampanii.
Korzyści dla sklepów internetowych
- Świadomość ceny produktu jeszcze przed kliknięciem, sprawia że unikamy kliknięć użytkowników szukających produktów z innego sektora cenowego.
- Zdjęcie produktu widoczne od razu w wynikach wyszukiwania. W większości przypadków, wygląd produktu ma znaczący wpływ na decyzję zakupową.
- Wysoki zwrot z inwestycji (ROI) wynikający z dużej skuteczności tego typu kampanii.
- Szybkość i elastyczność kampanii umożliwiające dostosowanie kampanii do aktualnych potrzeb. Efekty działania reklam produktowych w formie wysokiej konwersji i sprzedaży widoczne są bardzo szybko. Wysokość budżetu jest zupełnie dowolna.
Analityka internetowa
Niezbędnym elementem do osiągnięcia wysokiej skuteczności kampanii produktowych Google Ads jest analityka. Z tego powodu konfiguracje kont Google Ads, Google Merchant Center zawsze uzupełniamy o zaawansowaną analitykę. Korzystamy zarówno z Google Analytics jak i dodatkowych narzędzi pozwalających na monitorowanie zachowania użytkowników na stronie. Na podstawie danych dotyczących skuteczności poszczególnych produktów jesteśmy w stanie efektywnie optymalizować kampanię i zwiększać sprzedaż.
Rozwiązania często stosowane łącznie z kampaniami produktowymi
Reklamy tekstowe w Google, które mogą targetować zarówno ogólne jak i bardzo precyzyjne słowa kluczowe oraz przekierowywać użytkownika do dowolnej sekcji sklepu internetowego. Jednoczesna widoczność sklepu poprzez oba typy kampanii - produktowych i standardowych tekstowych reklam w wyszukiwarce Google, zwiększa współczynnik kliknięć CTR.
Remarketing dynamiczny i standardowy - reklamy graficzne mogą przedstawiać ostatnio przeglądane produkty lub aktualne promocje.
Pozycjonowanie sklepu - stworzenie integralnego planu rozwoju widoczności organicznej jak i przy pomocy PPC zapewnia stały i stabilny rozwój e-commerce.
Fanpage i płatne kampanie Facebook - rozwiązanie budujące relację z klientem i umożliwiające dotarcie do szerszego grona odbiorców.