Dlaczego warto wdrożyć analitykę na stronie?
Dzięki wdrożeniu analityki możemy zweryfikować najczęściej uczęszczane ścieżki użytkowników. Pozwala nam to optymalnie dostosować treści do danego etapu ich podróży. Optymalizacja poszczególnych kroków użytkownika wpływa na wskaźnik konwersji. Analityka pozwala nam również zidentyfikować miejsca, w których użytkownicy rezygnują z dalszego korzystania z naszej strony oraz etapy, na których opuszczają ścieżkę zakupową. Dobrze wdrożona analityka oraz analiza danych są kluczowe w podejmowaniu decyzji marketingowych.
Zalety wdrożenia analityki
Sprawdzisz, skąd użytkownik trafił na stronę
Ocenisz skuteczność płatnych kampanii i zoptymalizujesz wydatki reklamowe
Unikniesz błędnych decyzji marketingowych
Znajdziesz potencjalne problemy, z którymi borykają się użytkownicy strony
Zwiększysz efektywności działań SEO
Zrozumiesz zachowania użytkowników
Pomożemy Ci wdrożyć i poprawnie skonfigurować narzędzia analityczne
Narzędzia analityczne
Pracujemy na najpopularniejszych narzędziach
Wdrażamy i konfigurujemy sprawdzone narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics 4, Tag Manager i Clarity. Z naszą pomocą będziesz podejmował trafniejsze decyzje opierając się na rzetelnych danych.
Google Analytics
Śledzenie odwiedzin użytkowników
Monitoruj liczbę odwiedzających stronę
Analiza źródeł ruchu
Dowiedz się skąd pochodzą Twoi użytkownicy.
Weryfikacja Ścieżki do konwersji
Zweryfikuj problemy na ścieżce użytkownika.
Google Tag Manager
Zarządzanie różnymi skryptami
Kontroluj działanie Google Analytics, Google Ads, Meta (Facebook) Pixel, Clarity — z jednego interfejsu.
Rozbudowane śledzenia zdarzeń
Monitoruj interakcje użytkowników z kluczowymi elementami na stronie.
Zarządzaj zgodami użytkownika w trybie Consent Mode v2.
Microsoft Clarity
Rejestracja nagrań z sesji użytkowników.
Dzięki nagraniom popatrzysz na stronę oczami użytkownika.
Rejestracja map ciepła
Mapy ciepła wskażą Ci miejsca, w które najczęściej klikają użytkownicy.
Weryfikacja błędów na stronie
Clarity pozwala szybko zidentyfikować problemy na stronie.
Analityka w Agencji KS
Cennik usług analitycznych
Konfiguracja analityki
Dla firm usługowych, lokalnych i producentów
od 1 250 zł netto
Oto, co dla Ciebie zrobimy:
- Wdrożymy oraz skonfigurujemy narzędzia GA4 i GTM
- Zweryfikujemy i poprawimy istniejące zdarzenia
- Dodamy do 7 niestandardowych zdarzeń
- Przygotujemy listę skonfigurowanych zdarzeń z objaśnieniami
- Miesiąc po wdrożeniu zweryfikujemy, czy wszystko zbiera się poprawnie
W trakcie trwania usługi będziesz mógł umówić się na indywidualne konsultacje z analitykiem.
Konfiguracja analityki
Dla sklepów internetowych i platform sprzedażowych
od 1 800 zł netto
Oto, co dla Ciebie zrobimy:
- Wdrożymy oraz skonfigurujemy narzędzia GA4 i GTM
- Zweryfikujemy i poprawimy istniejące zdarzenia
- Dodamy do 7 niestandardowych zdarzeń
- Skonfigurujemy i sprawdzimy zdarzenia zakupowe
- Ustawimy remarketing dynamiczny w Google Ads
- Ustawimy pomiar zakupów z Google Ads i/lub Meta Ads
- Przygotujemy listę skonfigurowanych zdarzeń z objaśnieniami
- Miesiąc po wdrożeniu zweryfikujemy, czy wszystko zbiera się poprawnie
W trakcie trwania usługi będziesz mógł umówić się na indywidualne konsultacje z analitykiem.
Chroń prywatność swoich użytkowników
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi danych osobowych (RODO), każda strona — w tym także Twoja — powinna posiadać system do zbierania i zarządzania zgodami użytkowników oraz uruchamiania skrypty śledzących w zależności od preferencji użytkownika.
Nasze autorskie rozwiązanie zapewnia pełną zgodność z przepisami, nie obciążając nadmiernie budżetu.
Sprawdź cookieMateStandard potwierdzony opiniami
Opinie naszych klientów
Etapy prac
Jak wygląda usługa wdrażania analityki?
-
Wstępny audyt strony
-
Konsultacje
-
Spisanie stanu zastanego
-
Konfiguracja analityki
-
Opracowanie listy zdarzeń
-
Omówienie wdrożenia
Wstępny audyt strony
Pierwszym etapem współpracy jest sprawdzenie strony i weryfikacja narzędzi analitycznych, które na niej działają. Wstępny audyt pozwoli określić, jak dużo czasu będziemy potrzebować na wdrożenie analityki w podanym zakresie.
Konsultacje
Kolejnym krokiem są konsultacje z analitykiem i omówienie głównych celów strony. Chcielibyśmy poznać Twoje potrzeby i oczekiwania, co do naszej usługi
Spisanie stanu zastanego
Po poznaniu Twoich potrzeb przystąpimy do inwentaryzacji istniejących w narzędziach analitycznych zdarzeń. Sprawdzimy czy są one poprawnie skonfigurowane i czy są one potrzebne.
Konfiguracja analityki
Kolejnym etapem usługi jest wdrożenie i poprawna konfiguracja narzędzi analitycznych według opracowanego wspólnie z Tobą planu.
Opracowanie listy zdarzeń
Do każdego wdrożenie przygotowujemy listę skonfigurowanych zdarzeń wraz z objaśnieniami. Dzięki temu dokumentowi będziesz wiedział, czego dotyczy zdarzenie i dlaczego zostało ono wdrożone.
Omówienie wdrożenia
Końcowym etapem wdrożenia jest rozmowa, podczas której analityk przedstawi Ci, co dokładnie zostało wdrożone i jakie informacje będziesz w stanie uzyskać z narzędzi.
Analityka internetowa dla Twojej strony
Jeżeli chcesz poznać lepiej swoich klientów i ich zachowanie na stronie, skontaktuj się z nami. Zajmiemy się wdrożeniem i konfiguracją narzędzi analitycznych, które pomogą Ci podejmować lepsze decyzje.
Zamów bezpłatną wycenę!
Najczęściej zadawane pytania
Jeśli masz więcej pytań lub potrzebujesz szczegółowych informacji, skontaktuj się z nami poprzez nasz formularz kontaktowy.