1 lipca 2023 r. Universal Analytics przestanie gromadzić i przetwarzać dane analityczne ze stron. Pomiar ruchu i zaangażowania będzie możliwy jedynie w nowym Google... Czytaj dalej
Chcesz zacząć sprzedawać online, ale nie masz wystarczającego kapitału? A może chcesz przetestować pomysł na biznes e-commerce bez konieczności kosztownego... Czytaj dalej
Google Trends to usługa udostępniona darmowo przez firmę Google. Narzędzie to umożliwia nam wgląd w informacje i statystyki na temat trendów wyszukiwań... Czytaj dalej
Zdarza się, że mimo wysokiej pozycji strony na istotne słowa kluczowe, nie generuje ona satysfakcjonującego nas ruchu. Często zapominamy jednak o meta description,... Czytaj dalej
Każdy, chociaż raz spotkał się z memem w mediach społecznościowych... Każdy, chociaż raz mimowolnie uśmiechnął się pod nosem, widząc zabawną treść... Każdy... Czytaj dalej
Popularność platform E-commerce w Polsce jak i na Świecie ciągle rośnie. Mimo wyzwań związanych z terminowością dostaw, przerwaniem łańcuchów dystrybucji... Czytaj dalej
Czy wiesz, że opinie w Mapach Google to jeden z najważniejszych czynników rankingowych? Z uwagi na to właściciele firm prześcigają się w pozyskiwaniu jak... Czytaj dalej
Zawieszenia wizytówek przez Google to coraz częstsze zjawisko, na które skarży się ogromna liczba właścicieli firm. Jeśli choć trochę interesuje Cię ta... Czytaj dalej