Czym jest kanibalizacja słów kluczowych i jak sobie z nią radzić? Ten wpis przybliży Ci zagadnienie, które może być jedną z przyczyn osiągania słabych wyników... Czytaj dalej
Google opublikowało niedawno materiał dotyczący popularności fraz wyszukiwanych w 2020 roku. O tym, że miniony rok, był rokiem wyjątkowym, nie trzeba nikogo... Czytaj dalej
E-mail marketing cieszy się obecnie dość sporym zainteresowaniem. Co więcej, można nawet pokusić się o stwierdzenie, że znajduje się w ścisłej czołówce działań... Czytaj dalej
Tworząc stronę internetową, zapewne Twoją głowę zaprzątało pytanie: “Jakich bibliotek mogę użyć, aby moja strona www była funkcjonalna, atrakcyjna, a także... Czytaj dalej
Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że pozycjonowanie stron internetowych to skomplikowane zajęcie. Dobry pozycjoner musi mieć nie tylko dużą wiedzę i umiejętności,... Czytaj dalej
Każdy właściciel sklepu internetowego szuka skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży. Szczególnie teraz kiedy wiele firm zmuszonych zostało przez obecną... Czytaj dalej
Plan marketingowy dla wielu przedsiębiorców wydaje się być abstrakcją i narzędziem zarezerwowanym dla dużych korporacji. Jednak dobry plan marketingowy jest... Czytaj dalej
Customer Experience (doświadczenie klienta) - to wszystkie emocje, doświadczenia i wrażenia klienta, które zyskuje, kupując produkty lub korzystając z usług danej... Czytaj dalej