Reklamy wideo Google Ads — jak je przygotować i ile kosztują?
Kampanie wideo to skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi i budowanie zaangażowania w Internecie. Pozwalają precyzyjnie docierać do wybranej grupy...
Content plan — Jak przygotować harmonogram publikacji treści firmowych?
Content plan to nieodzowny element skutecznej strategii marketingowej, który pomaga zaplanować, stworzyć i opublikować treści w sposób spójny i...
Zasady SEO copywritingu
SEO copywriting to specjalistyczna forma tworzenia treści, która łączy w sobie umiejętności copywritingu i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych....
WCAG 2025 - Jak przygotować sklep internetowy na wymogi dostępności cyfrowej?
Czy wiesz, czym jest dostępność cyfrowa i dlaczego będzie kluczowa dla Twojego biznesu od 2025 roku? Dowiedz się, co kryje się za standardami WCAG, jakie korzyści...
Raporty dynamiczne Looker Studio (dawniej Google Data Studio)
Ręczne przygotowywanie raportów z działań marketingowych może okazać się czasochłonnym zadaniem. Taki raport powinien być przejrzysty i czytelny, a także...
Link building - o czym warto wiedzieć?
Link Building to proces wchodzący w skład pozycjonowania, który skupia się na pozyskiwaniu linków z innych domen oraz jest jednym z najważniejszych...
UTM generator — Czym jest i jak należy z niego korzystać?
W świecie marketingu internetowego precyzyjne śledzenie źródeł ruchu i skuteczności kampanii jest kluczowe dla osiągania sukcesu. Narzędzia analityczne takie...
Pozycjonowanie grafiki w wyszukiwarce Google
O pozycjonowaniu stron internetowych powiedziano już naprawdę wiele, jednak optymalizacja obrazów jest nadal często pomijana lub całkiem zapomniana w działaniach...
Jak zmienić godziny otwarcia na Google? - Praktyczny poradnik dla przedsiębiorców
Aktualizacja godzin otwarcia Twojej firmy na Google Maps to istotny element skutecznej strategii marketingu online. Dla wielu użytkowników wizytówka Google...
10 ciekawych sposobów na darmowe linkowanie
Linkowanie to proces pozyskiwania linków z innych domen do naszej witryny, co może skutkować bezpośrednimi przejściami na stronę. Jest też jednym z...
Mapy ciepła w analityce internetowej
Zastanawiasz się, co tak naprawdę dzieje się na Twojej stronie internetowej? Gdzie klikają odwiedzający, które sekcje przewijają, a które zupełnie...
Jak usunąć wizytówkę Google — Poradnik
Usuwanie firmy z map Google może wydawać się prostym zadaniem, w rzeczywistości proces ten jest bardziej skomplikowany. W tym poradniku pokażę Ci jak usunąć...