Blog

Ciekawostki, nowości oraz case study przygotowywane przez naszych najlepszych specjalistów. Pozycjonowanie, Social media czy Google Ads nie mają przed nami tajemnic! Zapisz się do Newslettera i bądź na bieżąco z SEO/SEM!

Jak wybrać agencję SEO? Wszystko, co musisz wiedzieć przed zleceniem pozycjonowania
Aleksandra Zdebska-Dobek
06.11.2025

Jak wybrać agencję SEO? Wszystko, co musisz wiedzieć przed zleceniem pozycjonowania

Wybór agencji SEO to strategiczna decyzja, od której zależy widoczność Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google. Skuteczna strategia SEO może...

Przeczytaj artykuł
Google zawiesił Twoją Wizytówkę? - Sprawdź, jak odblokować profil
Karolina Gierlicka
23.10.2025

Google zawiesił Twoją Wizytówkę? - Sprawdź, jak odblokować profil

Zawieszona wizytówka Google to coraz częstsze zjawisko, na które skarży się ogromna liczba właścicieli firm. Jeśli choć trochę interesuje Cię ta...

Przeczytaj artykuł
Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4
Daniel Jędrysik
17.10.2025

Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4

Aby rozwijać firmę czy sklep internetowy, musisz umieć wyciągać wartościowe wnioski z danych i na ich podstawie podejmować trafne decyzje biznesowe. Ważnym...

Przeczytaj artykuł
Jak pozycjonować sklep internetowy — SEO dla e-commerce
Aleksandra Magdziak
09.10.2025

Jak pozycjonować sklep internetowy — SEO dla e-commerce

Jesteś właścicielem firmy e-commerce i chcesz dotrzeć do większego grona odbiorców? A może planujesz założenie sklepu internetowego? W obu przypadkach przyda...

Przeczytaj artykuł
Link Gap — Jak sprawdzić, ile linków dzieli Cię od konkurencji
Marcin Kawa
18.09.2025

Link Gap — Jak sprawdzić, ile linków dzieli Cię od konkurencji

Linki wciąż pozostają mocnym czynnikiem, który decyduje o tym, czy strona zajmie wysoką pozycję w Google. Odnośniki można pozyskiwać na różne sposoby....

Przeczytaj artykuł
Reklama w Google Maps — Google Ads dla wizytówek
Natalia Książek
11.09.2025

Reklama w Google Maps — Google Ads dla wizytówek

Jeżeli chcesz skutecznie promować lokalny biznes, pozyskiwać nowych klientów oraz zwiększyć widoczność firmy na lokalnym rynku, reklama w Google Maps będzie...

Przeczytaj artykuł
Jak dodać stronę do Google?
Daniel Jędrysik
04.09.2025

Jak dodać stronę do Google?

To, że Twoja firma posiada stronę internetową, nie oznacza, że można ją łatwo znaleźć. Z tego artykułu dowiesz się, jak dodać stronę do wyszukiwarki Google oraz...

Przeczytaj artykuł
Storefront w Shoperze: hit czy kit?
Jarosław Nawrocki
28.08.2025

Storefront w Shoperze: hit czy kit?

Szybszy, ładniejszy, nowocześniejszy – tak Shoper przedstawia swój nowy storefront, który ma zwrócić uwagę klientów i odpowiedzieć na...

Przeczytaj artykuł
Pozycjonowanie lokalne w mapach Google - 11 skutecznych porad jak wypozycjonować wizytówkę w Mapach Google.
Wojciech Bargieł
21.08.2025

Pozycjonowanie lokalne w mapach Google - 11 skutecznych porad jak wypozycjonować wizytówkę w Mapach Google.

Z tego artykułu dowiesz się, co ma wpływ na SEO w Mapach Google oraz jak optymalizować wizytówkę Google (ang. Google Business Profile), aby systematycznie...

Przeczytaj artykuł
Pozycja w Google – jak sprawdzić, na którym miejscu jest moja strona
Katarzyna Belczyk
14.08.2025

Pozycja w Google – jak sprawdzić, na którym miejscu jest moja strona

Każdego dnia miliony stron internetowych konkurują o uwagę użytkowników w Google. Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep online, bloga, witrynę firmową czy...

Przeczytaj artykuł
Reklama adwokatów — Jak promować kancelarie adwokackie w Internecie?
Sylwia Opałka
07.08.2025

Reklama adwokatów — Jak promować kancelarie adwokackie w Internecie?

W dobie Google’a, LinkedIna i sztucznej inteligencji, milczenie w sieci to dla adwokata ryzyko… niewidzialności. Ale w przeciwieństwie do fryzjerów czy...

Przeczytaj artykuł
Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem SEO już na etapie budowy?
Anna Popławska
31.07.2025

Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem SEO już na etapie budowy?

Tworzysz sklep internetowy i chcesz, żeby nie tylko świetnie wyglądał, ale też dobrze się pozycjonował w Google? Świetna decyzja! SEO warto wdrożyć od samego...

Przeczytaj artykuł
KPI w SEO — kluczowe wskaźniki efektywności w pozycjonowaniu
Dariusz Kmiecik
26.06.2025

KPI w SEO — kluczowe wskaźniki efektywności w pozycjonowaniu

Czy Twój ruch organiczny przekłada się na realny zysk, czy tylko ładnie wygląda w raportach? W Agencji KS, codziennie rozmawiamy z właścicielami e-commerce,...

Przeczytaj artykuł
Ghostwriting — Kim są ghostwriterzy i czym różnią się od copywriterów?
Jakub Buczyński
12.06.2025

Ghostwriting — Kim są ghostwriterzy i czym różnią się od copywriterów?

Z pewnością nie raz zdarzyło Ci się sięgnąć po książkę znanego sportowca, przeczytać inspirujący wpis blogowy popularnego przedsiębiorcy albo nucić chwytliwe...

Przeczytaj artykuł
Techniczne SEO — Przewodnik po najważniejszych elementach
Aleksandra Czechowicz
05.06.2025

Techniczne SEO — Przewodnik po najważniejszych elementach

Wyobraź sobie, że Twój serwis działa jak perfekcyjnie naoliwiona maszyna – szybko się ładuje, roboty Google bezbłędnie go indeksują, a użytkownicy nigdy...

Przeczytaj artykuł
Rodzaje reklam w Google Ads
Maria Jędrysik
29.05.2025

Rodzaje reklam w Google Ads

Google Ads jest jednym z największych i najbardziej znanych systemów reklamowych. Daje on reklamodawcom możliwość dotarcia do potencjalnych klientów poprzez...

Przeczytaj artykuł
Opinie Google Maps — wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć jako właściciel firmy!
Joanna Sypień
22.05.2025

Opinie Google Maps — wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć jako właściciel firmy!

Twoi klienci podejmują decyzje zakupowe przede wszystkim na podstawie opinii, w tym opinii w Google. Dokładnie tak — wchodzą na wizytówkę Twojej firmy i...

Przeczytaj artykuł
Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej
Daniel Jędrysik
15.05.2025

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej

Strona internetowa, której nikt nie odwiedza, nie przynosi prawie żadnych korzyści. To tak jakby otworzyć sklep w głuszy i liczyć na tłumy klientów. Może...

Przeczytaj artykuł
Certyfikaty Google Ads — jak zdobyć, co dają i dlaczego są ważne?
Paweł Kielar
08.05.2025

Certyfikaty Google Ads — jak zdobyć, co dają i dlaczego są ważne?

Konkurencja o uwagę klienta w Internecie jest ogromna, dlatego też skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads mogą zadecydować o sukcesie firmy. Ale jak mieć pewność,...

Przeczytaj artykuł
Link Building is Dead? Rozprawiamy się z największym mitem SEO
Michał Rochwerger
24.04.2025

Link Building is Dead? Rozprawiamy się z największym mitem SEO

Od lat w branży SEO regularnie powraca stwierdzenie, że link building umarł. Google wielokrotnie zmieniało swoje wytyczne dotyczące linków, wprowadzając...

Przeczytaj artykuł
Kupowanie opinii Google: Dlaczego nie powinieneś tego robić?
Zuzanna Władyka
17.04.2025

Kupowanie opinii Google: Dlaczego nie powinieneś tego robić?

Zastanawiałeś się kiedyś, jak niektóre firmy tak szybko zdobywają mnóstwo pozytywnych recenzji w mapach Google? Czy przeszło Ci przez myśl, żeby kupić...

Przeczytaj artykuł
Techniki sprzedaży w marketingu internetowym
Aleksandra Zdebska-Dobek
10.04.2025

Techniki sprzedaży w marketingu internetowym

Zakupy online stały się nieodłączną częścią naszego życia. Dla właścicieli sklepów istotne jest zatem zrozumienie mechanizmów rządzących...

Przeczytaj artykuł
Jak skutecznie prowadzić marketing medyczny w praktyce?
Patrycja Gomułka
03.04.2025

Jak skutecznie prowadzić marketing medyczny w praktyce?

Przestań zgadywać, co wolno, a co nie w promocji usług medycznych. Ten artykuł to Twój niezbędnik, który umożliwi Ci zdobycie praktycznej wiedzy, czym...

Przeczytaj artykuł
Jak wykorzystać digital PR w strategii link buildingu?
Małgorzata Poręba
27.03.2025

Jak wykorzystać digital PR w strategii link buildingu?

Marka, która chce dziś osiągnąć topowe pozycje w wyszukiwarkach i stać się rozpoznawalna, ma przed sobą niełatwe zadanie. Algorytmy Google podlegają ciągłym...

Przeczytaj artykuł
Odkryj tajemnice skutecznego marketingu

Zapisz się do newslettera dla przedsiębiorców i entuzjastów marketingu internetowego

  • zero spamu
  • praktyczna wiedza
  • ponad 1200 subskrybentów
(4.8/5), głosów: 245
Ocena strony:
.