UTM generator — Czym jest i jak należy z niego korzystać?
W świecie marketingu internetowego precyzyjne śledzenie źródeł ruchu i skuteczności kampanii jest kluczowe dla osiągania sukcesu. Narzędzia analityczne takie...
Pozycjonowanie grafiki w wyszukiwarce Google
O pozycjonowaniu stron internetowych powiedziano już naprawdę wiele, jednak optymalizacja obrazów jest nadal często pomijana lub całkiem zapomniana w działaniach...
Jak zmienić godziny otwarcia na Google? - Praktyczny poradnik dla przedsiębiorców
Aktualizacja godzin otwarcia Twojej firmy na Google Maps to istotny element skutecznej strategii marketingu online. Dla wielu użytkowników wizytówka Google...
10 ciekawych sposobów na darmowe linkowanie
Linkowanie to proces pozyskiwania linków z innych domen do naszej witryny, co może skutkować bezpośrednimi przejściami na stronę. Jest też jednym z...
Mapy ciepła w analityce internetowej
Zastanawiasz się, co tak naprawdę dzieje się na Twojej stronie internetowej? Gdzie klikają odwiedzający, które sekcje przewijają, a które zupełnie...
Jak usunąć wizytówkę Google — Poradnik
Usuwanie firmy z map Google może wydawać się prostym zadaniem, w rzeczywistości proces ten jest bardziej skomplikowany. W tym poradniku pokażę Ci jak usunąć...
Strona niewidoczna w Google? Przyczyny i skuteczne rozwiązania
Kiedy odkrywamy, że nasza strona internetowa nie pojawia się w wynikach wyszukiwania Google, odczuwamy niepokój. Obecność w tej najpopularniejszej wyszukiwarce...
Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie
Analityka internetowa jest bardzo ważna dla rozwoju Twojej strony biznesowej, dostarcza danych o odwiedzających użytkownikach, dzięki czemu możesz zidentyfikować, co...
Niebezpieczne oszustwa na Facebooku – jak się przed nimi chronić?
Social media są codziennie wykorzystywane do działań marketingowych oraz kontaktu z klientami. To sprawia, niestety, że użytkownicy stają się łatwym celem dla...
Narzędzia marketingowe, bez których trudno się obejść
Wyobraź sobie, że masz przed sobą ogromny rynek, pełen potencjalnych klientów, ale nie masz narzędzi, by się z nimi skontaktować, poznać ich oczekiwania i...
Retargeting i remarketing — czyli jak przypomnieć o swojej marce
Firmy od lat starają się wyróżnić swój produkt, usługi oraz wartości na tle rozbudowanego rynku konkurencji, każda firma chce utrzymać markę w pamięci...
Testy A/B — Czym są i kiedy warto je przeprowadzić?
Chcesz wdrożyć zawołanie do działania lub przycisk na swojej stronie, ale nie wiesz, jaki opis oraz lokalizacja przyniesie lepszy efekt? Nie zgaduj! Testy A/B to metoda,...