Jak wybrać agencję SEO? Wszystko, co musisz wiedzieć przed zleceniem pozycjonowania
Wybór agencji SEO to strategiczna decyzja, od której zależy widoczność Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google. Skuteczna strategia SEO może...
Google zawiesił Twoją Wizytówkę? - Sprawdź, jak odblokować profil
Zawieszona wizytówka Google to coraz częstsze zjawisko, na które skarży się ogromna liczba właścicieli firm. Jeśli choć trochę interesuje Cię ta...
Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4
Aby rozwijać firmę czy sklep internetowy, musisz umieć wyciągać wartościowe wnioski z danych i na ich podstawie podejmować trafne decyzje biznesowe. Ważnym...
Jak pozycjonować sklep internetowy — SEO dla e-commerce
Jesteś właścicielem firmy e-commerce i chcesz dotrzeć do większego grona odbiorców? A może planujesz założenie sklepu internetowego? W obu przypadkach przyda...
Link Gap — Jak sprawdzić, ile linków dzieli Cię od konkurencji
Linki wciąż pozostają mocnym czynnikiem, który decyduje o tym, czy strona zajmie wysoką pozycję w Google. Odnośniki można pozyskiwać na różne sposoby....
Reklama w Google Maps — Google Ads dla wizytówek
Jeżeli chcesz skutecznie promować lokalny biznes, pozyskiwać nowych klientów oraz zwiększyć widoczność firmy na lokalnym rynku, reklama w Google Maps będzie...
Jak dodać stronę do Google?
To, że Twoja firma posiada stronę internetową, nie oznacza, że można ją łatwo znaleźć. Z tego artykułu dowiesz się, jak dodać stronę do wyszukiwarki Google oraz...
Storefront w Shoperze: hit czy kit?
Szybszy, ładniejszy, nowocześniejszy – tak Shoper przedstawia swój nowy storefront, który ma zwrócić uwagę klientów i odpowiedzieć na...
Pozycjonowanie lokalne w mapach Google - 11 skutecznych porad jak wypozycjonować wizytówkę w Mapach Google.
Z tego artykułu dowiesz się, co ma wpływ na SEO w Mapach Google oraz jak optymalizować wizytówkę Google (ang. Google Business Profile), aby systematycznie...
Pozycja w Google – jak sprawdzić, na którym miejscu jest moja strona
Każdego dnia miliony stron internetowych konkurują o uwagę użytkowników w Google. Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep online, bloga, witrynę firmową czy...
Reklama adwokatów — Jak promować kancelarie adwokackie w Internecie?
W dobie Google’a, LinkedIna i sztucznej inteligencji, milczenie w sieci to dla adwokata ryzyko… niewidzialności. Ale w przeciwieństwie do fryzjerów czy...
Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem SEO już na etapie budowy?
Tworzysz sklep internetowy i chcesz, żeby nie tylko świetnie wyglądał, ale też dobrze się pozycjonował w Google? Świetna decyzja! SEO warto wdrożyć od samego...
KPI w SEO — kluczowe wskaźniki efektywności w pozycjonowaniu
Czy Twój ruch organiczny przekłada się na realny zysk, czy tylko ładnie wygląda w raportach? W Agencji KS, codziennie rozmawiamy z właścicielami e-commerce,...
Ghostwriting — Kim są ghostwriterzy i czym różnią się od copywriterów?
Z pewnością nie raz zdarzyło Ci się sięgnąć po książkę znanego sportowca, przeczytać inspirujący wpis blogowy popularnego przedsiębiorcy albo nucić chwytliwe...
Techniczne SEO — Przewodnik po najważniejszych elementach
Wyobraź sobie, że Twój serwis działa jak perfekcyjnie naoliwiona maszyna – szybko się ładuje, roboty Google bezbłędnie go indeksują, a użytkownicy nigdy...
Rodzaje reklam w Google Ads
Google Ads jest jednym z największych i najbardziej znanych systemów reklamowych. Daje on reklamodawcom możliwość dotarcia do potencjalnych klientów poprzez...
Opinie Google Maps — wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć jako właściciel firmy!
Twoi klienci podejmują decyzje zakupowe przede wszystkim na podstawie opinii, w tym opinii w Google. Dokładnie tak — wchodzą na wizytówkę Twojej firmy i...
Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej
Strona internetowa, której nikt nie odwiedza, nie przynosi prawie żadnych korzyści. To tak jakby otworzyć sklep w głuszy i liczyć na tłumy klientów. Może...
Certyfikaty Google Ads — jak zdobyć, co dają i dlaczego są ważne?
Konkurencja o uwagę klienta w Internecie jest ogromna, dlatego też skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads mogą zadecydować o sukcesie firmy. Ale jak mieć pewność,...
Link Building is Dead? Rozprawiamy się z największym mitem SEO
Od lat w branży SEO regularnie powraca stwierdzenie, że link building umarł. Google wielokrotnie zmieniało swoje wytyczne dotyczące linków, wprowadzając...
Kupowanie opinii Google: Dlaczego nie powinieneś tego robić?
Zastanawiałeś się kiedyś, jak niektóre firmy tak szybko zdobywają mnóstwo pozytywnych recenzji w mapach Google? Czy przeszło Ci przez myśl, żeby kupić...
Techniki sprzedaży w marketingu internetowym
Zakupy online stały się nieodłączną częścią naszego życia. Dla właścicieli sklepów istotne jest zatem zrozumienie mechanizmów rządzących...
Jak skutecznie prowadzić marketing medyczny w praktyce?
Przestań zgadywać, co wolno, a co nie w promocji usług medycznych. Ten artykuł to Twój niezbędnik, który umożliwi Ci zdobycie praktycznej wiedzy, czym...
Jak wykorzystać digital PR w strategii link buildingu?
Marka, która chce dziś osiągnąć topowe pozycje w wyszukiwarkach i stać się rozpoznawalna, ma przed sobą niełatwe zadanie. Algorytmy Google podlegają ciągłym...