Chcesz zacząć sprzedawać online, ale nie masz wystarczającego kapitału? A może chcesz przetestować pomysł na biznes e-commerce bez konieczności kosztownego... Czytaj dalej
Google Trends to usługa udostępniona darmowo przez firmę Google. Narzędzie to umożliwia nam wgląd w informacje i statystyki na temat trendów wyszukiwań... Czytaj dalej
Zdarza się, że mimo wysokiej pozycji strony na istotne słowa kluczowe, nie generuje ona satysfakcjonującego nas ruchu. Często zapominamy jednak o meta description,... Czytaj dalej
Każdy, chociaż raz spotkał się z memem w mediach społecznościowych... Każdy, chociaż raz mimowolnie uśmiechnął się pod nosem, widząc zabawną treść... Każdy... Czytaj dalej
Popularność platform E-commerce w Polsce jak i na Świecie ciągle rośnie. Mimo wyzwań związanych z terminowością dostaw, przerwaniem łańcuchów dystrybucji... Czytaj dalej
Czy wiesz, że opinie w Mapach Google to jeden z najważniejszych czynników rankingowych? Z uwagi na to właściciele firm prześcigają się w pozyskiwaniu jak... Czytaj dalej
Zawieszenia wizytówek przez Google to coraz częstsze zjawisko, na które skarży się ogromna liczba właścicieli firm. Jeśli choć trochę interesuje Cię ta... Czytaj dalej
Płatne kampanie na Facebooku to jeden z najpopularniejszych form reklamy, zarówno w przypadku firm oferujących produkty jak i usługi. Umożliwiają stosunkowo... Czytaj dalej