Blog Google Ads (AdWords)

Reklama w Google Ads (niegdyś Google AdWords) to istotny element efektywnych działań marketingowych. Dzięki odpowiedniej strategii i prawidłowo zrealizowanej kampanii masz szansę odpowiednio rozwijać swój biznes, docierając do większej liczby potencjalnych Klientów.

Na naszym blogu, podpowiadamy jak odnieść sukces w Google Ads. To doskonałe miejsce zarówno dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z Google Ads, jak również dla tych, którzy na temat reklamy w sieci wiedzą już niemal wszystko.

Jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego? Poznaj 10 sposobów

Jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego? Poznaj 10 sposobów

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie, sukces każdej strony internetowej zależy od odpowiedniej strategii i dokonywania właściwych wyborów....

Przeczytaj artykuł >>
Jak performance marketing może poprawić efektywność Twojego biznesu?

Jak performance marketing może poprawić efektywność Twojego biznesu?

Performance marketing jako strategia i koncepcja marketingowa, koncentruje się na osiąganiu konkretnych wyników, mierzeniu efektu oraz skutków działań...

Przeczytaj artykuł >>
Quality Score - Jak poprawić jakość reklamy Google Ads?

Quality Score - Jak poprawić jakość reklamy Google Ads?

Wyświetlanie się reklam Google Ads zależne jest od wielu czynników. Ważny jest budżet konkurencyjność, dobór słów kluczowych, ale również...

Przeczytaj artykuł >>
18 najczęściej popełnianych błędów w kampaniach PPC

18 najczęściej popełnianych błędów w kampaniach PPC

Uruchomienie płatnych kampanii w Google Ads jak i na Facebooku, który jest wciąż najchętniej wybieranym kanałem do promocji w Social Mediach, to jedne z...

Przeczytaj artykuł >>
Konwersje rozszerzone w Google Ads

Konwersje rozszerzone w Google Ads

Konwersja w Google Ads to określona akcja, jaką podejmuje użytkownik na Twojej stronie internetowej po kliknięciu w reklamę Google Ads. Akcją tą może być zakup...

Przeczytaj artykuł >>
7 podstawowych zasad projektowania graficznego

7 podstawowych zasad projektowania graficznego

W tym artykule przedstawię zasady projektowania graficznego oraz podstawy grafiki komputerowej. Od doboru kolorów i typografii po kompozycję i hierarchię informacji...

Przeczytaj artykuł >>
Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie

Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie

Analityka internetowa jest bardzo ważna dla rozwoju Twojej strony biznesowej, dostarcza danych o odwiedzających użytkownikach, dzięki czemu możesz zidentyfikować, co...

Przeczytaj artykuł >>
Reklama w Google Ads - 5 powodów, dla których warto z niej korzystać

Reklama w Google Ads - 5 powodów, dla których warto z niej korzystać

Reklama Google Ads niesie za sobą wiele korzyści. Główną z nich jest pojawianie się w płatnych wynikach wyszukiwania nad wynikami organicznymi w wyszukiwarce...

Przeczytaj artykuł >>
Google Tag Manager co to jest i dlaczego warto z niego korzystać

Google Tag Manager co to jest i dlaczego warto z niego korzystać

Każdy, kto w zaawansowanym stopniu chce zająć się analityką stron internetowych czy aplikacji, powinien korzystać z narzędzi, dzięki którym praca stanie się...

Przeczytaj artykuł >>
Reklama kontekstowa w sieci reklamowej Google

Reklama kontekstowa w sieci reklamowej Google

Przypominasz sobie, jak szukałeś idealnego samochodu dla rodziny, przeglądałeś w tym celu artykuły i wtedy został Ci zaprezentowany baner wyświetlający nowoczesny...

Przeczytaj artykuł >>
Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe

Wyszukiwarki internetowe są narzędziem wykorzystywanym przez każdego użytkownika komputerów i urządzeń mobilnych do swobodnego wyszukiwania informacji i...

Przeczytaj artykuł >>
Co to jest marketing internetowy

Co to jest marketing internetowy

Z Internetu obecnie korzysta ponad 4,5 miliarda ludzi na całym świecie i liczba ta rośnie z każdą sekundą. Daje to niesamowite możliwości w zakresie marketingu...

Przeczytaj artykuł >>

Bazując na wiedzy, własnych doświadczeniach oraz rzeczywistych danych tworzymy specjalistyczne treści, dzięki którym zgłębisz tajniki skutecznych kampanii marketingowych. Odpowiadamy na ważne pytania dotyczące konfiguracji i wyświetlania reklam. Podpowiadamy jak w pełni wykorzystać potencjał prowadzenia różnych typów kampanii w tym: sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, produktowej, displayowej, remarketingowej i innych.

Odpowiadamy na pytania:

Ile kosztuje reklama w Google AdWords oraz jak wybrać i stworzyć listę odpowiednich słów kluczowych.

Jak korzystać z narzędzi takich jak Google Keywords Planner, Google Analytics, Google Tag Manager (dopisać).

Czym jest remarketing dynamiczny i jak go prawidłowo skonfigurować.

Jak prawidłowo stworzyć inteligentną kampanię produktową, krok po kroku i czym różni się od swojej standardowej wersji.

To i wiele więcej znajdziesz na blogu Agencji KS.

Odkryj tajemnice skutecznego marketingu

Zapisz się do newslettera dla przedsiębiorców i entuzjastów marketingu internetowego

  • zero spamu
  • praktyczna wiedza
  • ponad 1200 subskrybentów
(4.9/5), głosów: 72
Ocena strony:
Go Top