Jak założyć sklep internetowy, który będzie przynosił zyski?
Rynek e-commerce od lat charakteryzują stałe trendy wzrostowe — liczba sklepów internetowych ciągle się powiększa. Nic w tym dziwnego, bowiem gotowe i...
Przeczytaj artykuł >>Najczęstsze wyszukiwania Google
Google opublikowało materiał dotyczący popularności fraz wyszukiwanych w 2023 roku. Rok ubiegły z całą pewnością przyniósł nam sporo nowych trendów,...
Przeczytaj artykuł >>Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4
Jak wiadomo, aby wyciągać wartościowe wnioski i dzięki temu rozwijać i zwiększać przychody firmy, ważna jest analiza danych o użytkownikach na stronie internetowej....
Przeczytaj artykuł >>Jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego? Poznaj 10 sposobów
W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie, sukces każdej strony internetowej zależy od odpowiedniej strategii i dokonywania właściwych wyborów....
Przeczytaj artykuł >>Kampania Performance Max mocne i słabe strony
Kampania Performance Max to najnowszy format reklamy w Google Ads. Jej działania opierają się w głównej mierze na uczących się systemach. Jest zastępstwem za...
Przeczytaj artykuł >>Jak performance marketing może poprawić efektywność Twojego biznesu?
Performance marketing jako strategia i koncepcja marketingowa, koncentruje się na osiąganiu konkretnych wyników, mierzeniu efektu oraz skutków działań...
Przeczytaj artykuł >>Quality Score - Jak poprawić jakość reklamy Google Ads?
Wyświetlanie się reklam Google Ads zależne jest od wielu czynników. Ważny jest budżet konkurencyjność, dobór słów kluczowych, ale również...
Przeczytaj artykuł >>18 najczęściej popełnianych błędów w kampaniach PPC
Uruchomienie płatnych kampanii w Google Ads jak i na Facebooku, który jest wciąż najchętniej wybieranym kanałem do promocji w Social Mediach, to jedne z...
Przeczytaj artykuł >>Konwersje rozszerzone w Google Ads
Konwersja w Google Ads to określona akcja, jaką podejmuje użytkownik na Twojej stronie internetowej po kliknięciu w reklamę Google Ads. Akcją tą może być zakup...
Przeczytaj artykuł >>Parametry UTM - czym są i jak z nich korzystać
Przeprowadzenie kampanii w Internecie bez prowadzenia dokładnej analityki nie ma sensu. Jeżeli nie będziemy odpowiednio monitorować wejść, zdarzeń, konwersji czy...
Przeczytaj artykuł >>7 podstawowych zasad projektowania graficznego
W tym artykule przedstawię zasady projektowania graficznego oraz podstawy grafiki komputerowej. Od doboru kolorów i typografii po kompozycję i hierarchię informacji...
Przeczytaj artykuł >>Remarketing dynamiczny - Jak prawidłowo skonfigurować
Remarketing należy do najlepszych narzędzi, pozwalających na odzyskanie klientów. Ideą remarketingu dynamicznego jest przypominanie użytkownikowi...
Przeczytaj artykuł >>