Google opublikowa艂o niedawno materia艂 dotycz膮cy popularno艣ci fraz wyszukiwanych w 2020 roku. O tym, 偶e miniony rok, by艂 rokiem wyj膮tkowym, nie trzeba nikogo... Czytaj dalej
Na naszym blogu, podpowiadamy jak odnie艣膰 sukces w Google Ads. To doskona艂e miejsce zar贸wno dla os贸b, kt贸re dopiero rozpoczynaj膮 przygod臋 z Google Ads, jak r贸wnie偶 dla tych, kt贸rzy na temat reklamy w sieci wiedz膮 ju偶 niemal wszystko.
E-mail marketing cieszy si臋 obecnie do艣膰 sporym zainteresowaniem. Co wi臋cej, mo偶na nawet pokusi膰 si臋 o stwierdzenie, 偶e znajduje si臋 w 艣cis艂ej czo艂贸wce dzia艂a艅... Czytaj dalej
Plan marketingowy dla wielu przedsi臋biorc贸w wydaje si臋 by膰 abstrakcj膮 i narz臋dziem zarezerwowanym dla du偶ych korporacji. Jednak dobry plan marketingowy jest... Czytaj dalej
Customer Experience (do艣wiadczenie klienta) - to wszystkie emocje, do艣wiadczenia i wra偶enia klienta, kt贸re zyskuje, kupuj膮c produkty lub korzystaj膮c z us艂ug danej... Czytaj dalej
Przeprowadzenie kampanii w Internecie bez prowadzenia dok艂adnej analityki nie ma sensu. Je偶eli nie b臋dziemy odpowiednio monitorowa膰 wej艣膰, zdarze艅, konwersji czy... Czytaj dalej
Google Ads nieustannie si臋 zmienia, co jaki艣 czas pojawiaj膮 si臋 nowe aktualizacje, ulepszenia panelu czy automatyzacje. A wszystko po to, aby u艂atwi膰 u偶ytkownikowi... Czytaj dalej
Landing page (strona l膮dowania) to inaczej strona docelowa lub strona produktowa. Jest to specyficzny rodzaj strony firmowej, kt贸rej zadaniem jest promocja lub sprzeda偶... Czytaj dalej
Prowadzisz sklep internetowy i szukasz informacji jak wdro偶y膰 monitorowanie handlu elektronicznego w Google Analytics? Je偶eli tak, to z tego artyku艂u dowiesz si臋, jakie... Czytaj dalej
Bazuj膮c na wiedzy, w艂asnych do艣wiadczeniach oraz rzeczywistych danych tworzymy specjalistyczne tre艣ci, dzi臋ki kt贸rym zg艂臋bisz tajniki skutecznych kampanii marketingowych. Odpowiadamy na wa偶ne pytania dotycz膮ce konfiguracji i wy艣wietlania reklam. Podpowiadamy jak w pe艂ni wykorzysta膰 potencja艂 prowadzenia r贸偶nych typ贸w kampanii w tym: sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, produktowej, displayowej, remarketingowej i innych.
Odpowiadamy na pytania:
Ile kosztuje reklama w Google AdWords oraz jak wybra膰 i stworzy膰 list臋 odpowiednich s艂贸w kluczowych.
Jak korzysta膰 z narz臋dzi takich jak Google Keywords Planner, Google Analytics, Google Tag Manager (dopisa膰).
Czym jest remarketing dynamiczny i jak go prawid艂owo skonfigurowa膰.
Jak prawid艂owo stworzy膰 inteligentn膮 kampani臋 produktow膮, krok po kroku i czym r贸偶ni si臋 od swojej standardowej wersji.
To i wiele wi臋cej znajdziesz na blogu Agencji KS.