Kampania produktowa krok po kroku
Prowadzisz sklep internetowy? Szukasz informacji jak skonfigurować kampanię produktową w Google Ads? Jeżeli odpowiadasz twierdząco, to doskonale trafiłeś, z tego...
Przeczytaj artykuł >>Customer Experience - 10 zasad skutecznej strategii
Customer Experience (doświadczenie klienta) - to wszystkie emocje, doświadczenia i wrażenia klienta, które zyskuje, kupując produkty lub korzystając z usług...
Przeczytaj artykuł >>Newsletter - co to jest i jak go stworzyć?
E-mail marketing cieszy się obecnie dość sporym zainteresowaniem. Co więcej, można nawet pokusić się o stwierdzenie, że znajduje się w ścisłej czołówce...
Przeczytaj artykuł >>Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
Wyszukiwarki internetowe są narzędziem wykorzystywanym przez każdego użytkownika komputerów i urządzeń mobilnych do swobodnego wyszukiwania informacji i...
Przeczytaj artykuł >>Co to jest Landing Page
Landing page (strona lądowania) to inaczej strona docelowa lub strona produktowa. Jest to specyficzny rodzaj strony firmowej, której zadaniem jest promocja lub...
Przeczytaj artykuł >>Skuteczna reklama w internecie. 7 efektywnych sposobów promowania Twojej firmy!
Założyłeś właśnie firmę i zastanawiasz się jak rozpocząć promowanie jej w Internecie lub dotychczasowe działania nie przynoszą zadowalających efektów? W...
Przeczytaj artykuł >>Ile kosztuje reklama w Google AdWords (Ads)?
Do faktu, że reklama w Google jest skuteczna i warto w nią inwestować, nie trzeba nikogo przekonywać, ale ile realnie kosztuje reklama w Google? Jaka jest cena Google...
Przeczytaj artykuł >>Raporty dynamiczne Google Data Studio - Jak skonfigurować
Ręczne przygotowywanie raportów z działań dla klientów może okazać się czasochłonnym zadaniem. Oczekiwania klientów względem raportu mogą być...
Przeczytaj artykuł >>Rozszerzenia objaśnień
Rozszerzenia objaśnień nie tylko pozwalają reklamodawcy, na zamieszczenie dodatkowej treści reklamowej, ale mogą się także przełożyć na lepszą ocenę reklamy w...
Przeczytaj artykuł >>Reklamy AdWords na komórki - urządzenia mobilne
AdWords może dynamicznie optymalizować reklamy wyświetlane na urządzeniach mobilnych przez: wyświetlanie standardowego formatu, wyświetlanie rozszerzenia w...
Przeczytaj artykuł >>Jak poprawnie ustawić rozszerzenia linków w AdWords
Najlepsze praktyki dotyczące ustawienia rozszerzeń linków do podstron. Sprawdź jak należy ustawić i jakich błędów powinieneś unikać, aby uzyskać...
Przeczytaj artykuł >>Koszt tysiąca widocznych wyświetleń czyli vCPM
Do niedawna w Google AdWords dostępna była opcja CPM, czyli płatność za tysiąc wyświetleń reklam bez względu na to, czy były widoczne. Reklamy mogły "wyświetlać...
Przeczytaj artykuł >>