Blog Google Ads (AdWords)

Reklama w Google Ads (niegdyś Google AdWords) to istotny element efektywnych działań marketingowych. Dzięki odpowiedniej strategii i prawidłowo zrealizowanej kampanii masz szansę odpowiednio rozwijać swój biznes, docierając do większej liczby potencjalnych Klientów.

Jak założyć sklep internetowy, który będzie przynosił zyski?
Zespół KS
01.02.2024

Jak założyć sklep internetowy, który będzie przynosił zyski?

Rynek e-commerce od lat charakteryzują stałe trendy wzrostowe — liczba sklepów internetowych ciągle się powiększa. Nic w tym dziwnego, bowiem gotowe i...

Przeczytaj artykuł
Najczęstsze wyszukiwania Google
Zespół KS
18.01.2024

Najczęstsze wyszukiwania Google

Google opublikowało materiał dotyczący popularności fraz wyszukiwanych w 2023 roku. Rok ubiegły z całą pewnością przyniósł nam sporo nowych trendów,...

Przeczytaj artykuł
Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4
Zespół KS
23.11.2023

Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4

Jak wiadomo, aby wyciągać wartościowe wnioski i dzięki temu rozwijać i zwiększać przychody firmy, ważna jest analiza danych o użytkownikach na stronie internetowej....

Przeczytaj artykuł
Jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego? Poznaj 10 sposobów
Zespół KS
28.09.2023

Jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego? Poznaj 10 sposobów

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie, sukces każdej strony internetowej zależy od odpowiedniej strategii i dokonywania właściwych wyborów....

Przeczytaj artykuł
Kampania Performance Max mocne i słabe strony
Karolina Pietruś
18.08.2023

Kampania Performance Max mocne i słabe strony

Kampania Performance Max to najnowszy format reklamy w Google Ads. Jej działania opierają się w głównej mierze na uczących się systemach. Jest zastępstwem za...

Przeczytaj artykuł
Skuteczna reklama w internecie. 7 efektywnych sposobów promowania Twojej firmy!
Wojciech Budziak
21.07.2023

Skuteczna reklama w internecie. 7 efektywnych sposobów promowania Twojej firmy!

Założyłeś właśnie firmę i zastanawiasz się jak rozpocząć promowanie jej w Internecie? A może dotychczasowe działania nie przynoszą zadowalających...

Przeczytaj artykuł
Jak performance marketing może poprawić efektywność Twojego biznesu?
Natalia Książek
16.06.2023

Jak performance marketing może poprawić efektywność Twojego biznesu?

Performance marketing jako strategia i koncepcja marketingowa, koncentruje się na osiąganiu konkretnych wyników, mierzeniu efektu oraz skutków działań...

Przeczytaj artykuł
Quality Score - Jak poprawić jakość reklamy Google Ads?
Maria Jędrysik
20.04.2023

Quality Score - Jak poprawić jakość reklamy Google Ads?

Wyświetlanie się reklam Google Ads zależne jest od wielu czynników. Ważny jest budżet konkurencyjność, dobór słów kluczowych, ale również...

Przeczytaj artykuł
18 najczęściej popełnianych błędów w kampaniach PPC
Paulina Żarnowska
13.04.2023

18 najczęściej popełnianych błędów w kampaniach PPC

Uruchomienie płatnych kampanii w Google Ads jak i na Facebooku, który jest wciąż najchętniej wybieranym kanałem do promocji w Social Mediach, to jedne z...

Przeczytaj artykuł
Konwersje rozszerzone w Google Ads
Karolina Szura
30.03.2023

Konwersje rozszerzone w Google Ads

Konwersja w Google Ads to określona akcja, jaką podejmuje użytkownik na Twojej stronie internetowej po kliknięciu w reklamę Google Ads. Akcją tą może być zakup...

Przeczytaj artykuł
Parametry UTM - czym są i jak z nich korzystać
Zespół KS
15.03.2023

Parametry UTM - czym są i jak z nich korzystać

Przeprowadzenie kampanii w Internecie bez prowadzenia dokładnej analityki nie ma sensu. Jeżeli nie będziemy odpowiednio monitorować wejść, zdarzeń, konwersji czy...

Przeczytaj artykuł
7 podstawowych zasad projektowania graficznego
Zespół KS
09.03.2023

7 podstawowych zasad projektowania graficznego

W tym artykule przedstawię zasady projektowania graficznego oraz podstawy grafiki komputerowej. Od doboru kolorów i typografii po kompozycję i hierarchię informacji...

Przeczytaj artykuł
Odkryj tajemnice skutecznego marketingu

Zapisz się do newslettera dla przedsiębiorców i entuzjastów marketingu internetowego

  • zero spamu
  • praktyczna wiedza
  • ponad 1200 subskrybentów
(4.8/5), głosów: 124
Ocena strony:

Menu dostępności

Profile ułatwień dostępu

Opcje ułatwień dostępu

Używamy plików cookie

Na naszej stronie używamy ciasteczek, dzięki czemu jest ona dla Ciebie bardziej przyjazna i niezawodna. Korzystamy także z narzędzi analitycznych w celach statystycznych i marketingowych, aby dopasować treść reklam do Twoich potrzeb i zainteresowań. Twoja prywatność jest dla nas ważna. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.