Blog Google Ads (AdWords)

Reklama w Google Ads (niegdyś Google AdWords) to istotny element efektywnych działań marketingowych. Dzięki odpowiedniej strategii i prawidłowo zrealizowanej kampanii masz szansę odpowiednio rozwijać swój biznes, docierając do większej liczby potencjalnych Klientów.

Kampania produktowa krok po kroku

Kampania produktowa krok po kroku

Prowadzisz sklep internetowy? Szukasz informacji jak skonfigurować kampanię produktową w Google Ads? Jeżeli odpowiadasz twierdząco, to doskonale trafiłeś, z tego...

Przeczytaj artykuł >>
Customer Experience  - 10 zasad skutecznej strategii

Customer Experience - 10 zasad skutecznej strategii

Customer Experience (doświadczenie klienta) - to wszystkie emocje, doświadczenia i wrażenia klienta, które zyskuje, kupując produkty lub korzystając z usług...

Przeczytaj artykuł >>
Newsletter - co to jest i jak go stworzyć?

Newsletter - co to jest i jak go stworzyć?

E-mail marketing cieszy się obecnie dość sporym zainteresowaniem. Co więcej, można nawet pokusić się o stwierdzenie, że znajduje się w ścisłej czołówce...

Przeczytaj artykuł >>
Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe

Wyszukiwarki internetowe są narzędziem wykorzystywanym przez każdego użytkownika komputerów i urządzeń mobilnych do swobodnego wyszukiwania informacji i...

Przeczytaj artykuł >>
Co to jest Landing Page

Co to jest Landing Page

Landing page (strona lądowania) to inaczej strona docelowa lub strona produktowa. Jest to specyficzny rodzaj strony firmowej, której zadaniem jest promocja lub...

Przeczytaj artykuł >>
Skuteczna reklama w internecie. 7 efektywnych sposobów promowania Twojej firmy!

Skuteczna reklama w internecie. 7 efektywnych sposobów promowania Twojej firmy!

Założyłeś właśnie firmę i zastanawiasz się jak rozpocząć promowanie jej w Internecie lub dotychczasowe działania nie przynoszą zadowalających efektów? W...

Przeczytaj artykuł >>
Ile kosztuje reklama w Google AdWords (Ads)?

Ile kosztuje reklama w Google AdWords (Ads)?

Do faktu, że reklama w Google jest skuteczna i warto w nią inwestować, nie trzeba nikogo przekonywać, ale ile realnie kosztuje reklama w Google? Jaka jest cena Google...

Przeczytaj artykuł >>
Raporty dynamiczne Google Data Studio - Jak skonfigurować

Raporty dynamiczne Google Data Studio - Jak skonfigurować

Ręczne przygotowywanie raportów z działań dla klientów może okazać się czasochłonnym zadaniem. Oczekiwania klientów względem raportu mogą być...

Przeczytaj artykuł >>
Rozszerzenia objaśnień

Rozszerzenia objaśnień

Rozszerzenia objaśnień nie tylko pozwalają reklamodawcy, na zamieszczenie dodatkowej treści reklamowej, ale mogą się także przełożyć na lepszą ocenę reklamy w...

Przeczytaj artykuł >>
Reklamy AdWords na komórki - urządzenia mobilne

Reklamy AdWords na komórki - urządzenia mobilne

AdWords może dynamicznie optymalizować reklamy wyświetlane na urządzeniach mobilnych przez: wyświetlanie standardowego formatu, wyświetlanie rozszerzenia w...

Przeczytaj artykuł >>
Jak poprawnie ustawić rozszerzenia linków w AdWords

Jak poprawnie ustawić rozszerzenia linków w AdWords

Najlepsze praktyki dotyczące ustawienia rozszerzeń linków do podstron. Sprawdź jak należy ustawić i jakich błędów powinieneś unikać, aby uzyskać...

Przeczytaj artykuł >>
Koszt tysiąca widocznych wyświetleń czyli vCPM

Koszt tysiąca widocznych wyświetleń czyli vCPM

Do niedawna w Google AdWords dostępna była opcja CPM, czyli płatność za tysiąc wyświetleń reklam bez względu na to, czy były widoczne. Reklamy mogły "wyświetlać...

Przeczytaj artykuł >>
Odkryj tajemnice skutecznego marketingu

Zapisz się do newslettera dla przedsiębiorców i entuzjastów marketingu internetowego

  • zero spamu
  • praktyczna wiedza
  • ponad 1200 subskrybentów
(4.9/5), głosów: 74
Ocena strony:
Go Top