Za艂o偶y艂e艣 w艂a艣nie firm臋 i zastanawiasz si臋 jak rozpocz膮膰 promowanie jej w Internecie lub dotychczasowe dzia艂ania nie przynosz膮 zadowalaj膮cych efekt贸w? W tym... Czytaj dalej
Utworzenie kampanii produktowej jest do艣膰 艂atwe, wystarczy po艂膮czy膰 konto Google Ads z kontem Merchant Center, na kt贸rym znajduje si臋 plik produktowy. Reklamy w... Czytaj dalej
Wsp贸艂czesny marketing internetowy coraz mocniej opiera si臋 na klikni臋ciach. Samo wy艣wietlenie danego przekazu daje niewiele lub nawet nic nie znaczy. W zalewie, 艣cieku,... Czytaj dalej
R臋czne przygotowywanie raport贸w z dzia艂a艅 dla klient贸w mo偶e okaza膰 si臋 czasoch艂onnym zadaniem. Oczekiwania klient贸w wzgl臋dem raportu mog膮 by膰 zdywersyfikowane.... Czytaj dalej
Wyselekcjonowanie w艂a艣ciwych fraz to pierwszy i zarazem kluczowy krok maj膮cy decyduj膮ce znaczenie dla efektywno艣ci kampanii. P贸藕niejsze dzia艂ania bazuj膮 na wybranych... Czytaj dalej
Do niedawna w Google AdWords dost臋pna by艂a opcja CPM, czyli p艂atno艣膰 za tysi膮c wy艣wietle艅 reklam bez wzgl臋du na to, czy by艂y widoczne. Reklamy mog艂y "wy艣wietla膰... Czytaj dalej
Najlepsze praktyki dotycz膮ce ustawienia rozszerze艅 link贸w do podstron. Sprawd藕 jak nale偶y ustawi膰 i jakich b艂臋d贸w powiniene艣 unika膰, aby uzyska膰 maksymaln膮... Czytaj dalej
AdWords mo偶e dynamicznie optymalizowa膰 reklamy wy艣wietlane na urz膮dzeniach mobilnych przez: wy艣wietlanie standardowego formatu, wy艣wietlanie rozszerzenia w... Czytaj dalej