
Rozszerzenia objaśnień
Rozszerzenia objaśnień nie tylko pozwalają reklamodawcy, na zamieszczenie dodatkowej treści reklamowej, ale mogą się także przełożyć na lepszą ocenę reklamy w...

Reklamy AdWords na komórki - urządzenia mobilne
AdWords może dynamicznie optymalizować reklamy wyświetlane na urządzeniach mobilnych przez: wyświetlanie standardowego formatu, wyświetlanie rozszerzenia w...

Jak poprawnie ustawić rozszerzenia linków w AdWords
Najlepsze praktyki dotyczące ustawienia rozszerzeń linków do podstron. Sprawdź jak należy ustawić i jakich błędów powinieneś unikać, aby uzyskać...

Koszt tysiąca widocznych wyświetleń czyli vCPM
Do niedawna w Google AdWords dostępna była opcja CPM, czyli płatność za tysiąc wyświetleń reklam bez względu na to, czy były widoczne. Reklamy mogły "wyświetlać...

Optymalizacja kampanii produktowej
Utworzenie kampanii produktowej jest dość łatwe, wystarczy połączyć konto Google Ads z kontem Merchant Center, na którym znajduje się plik produktowy. Reklamy w...

Jak dobrać słowa kluczowe do SEO i Adwords
Wyselekcjonowanie właściwych fraz to pierwszy i zarazem kluczowy krok mający decydujące znaczenie dla efektywności kampanii. Późniejsze działania bazują na...