Spis treści

Content marketing - co to właściwie jest?

W dużym skrócie content marketing (czyli marketing treści) to strategia marketingowa, która wykorzystuje różnego rodzaju środki przekazu (m.in. wpisy blogowe, artykuły sponsorowane, treści publikowane w mediach społecznościowych czy nagrania wideo) do przyciągnięcia uwagi konkretnej grupy odbiorców. Nie chodzi tutaj jednak o treści czysto promocyjne, a teksty/filmy itp. pomagające rozwiązać konkretny problem, które niejako „przy okazji” zachęcą potencjalnych klientów do skorzystania z usług czy dokonania zakupu.

Więcej o samym content marketingu dowiesz się z naszego słownika SEO/SEM.

O popularności treści związanych z content marketingiem i dynamice rozwoju tego rynku świadczą m.in. wyniki badania przeprowadzonego w 2020 roku przez International Content Marketing Forum (ICMF) i Stowarzyszenie Content Marketing Polska (SCMP):

Perspektywy Rozwoju Rynku Content Marketingu
Źródło: ICMF/SCMP IAB za Polska Raport Strategiczny 2021

Dlaczego warto korzystać z content marketingu?

W porównaniu z innymi, znacznie bardziej restrykcyjnie regulowanymi, formami dystrybucji komunikatów marketingowych, marketing treści ma kilka bardzo istotnych przewag. Do najważniejszych z nich należą:

  • Pozostanie widocznymi nawet przy włączonych aplikacjach blokujących reklamy (np. AdBlock) - nie da się ukryć, że internet jest tak przesycony różnymi reklamami, że większość ludzi (zwłaszcza młodych) nie zwraca na nie w ogóle uwagi. Mało tego - spora część internautów aktywnie je blokuje. Oznacza to, że aż 46% polskich użytkowników (dane za OnAudience.com) nie zobaczy żadnej reklamy umieszczonej na Twojej stronie internetowej, witrynie partnerskiej czy wyświetlającej się w wynikach wyszukiwania. Natomiast mniej nachalne treści content marketingu nie kłują tak w oczy, a nawet są aktywnie wyszukiwane - prezentowane w nich pomocne informacje mają dla użytkownika znacznie większą wartość niż baner reklamowy z mega promocją zasłaniający pół ekranu.
  • Przyciąganie wartościowego ruchu - użytkownik, który kliknął dany artykuł, wykazał już zainteresowanie poruszanym w nim tematem. Jest więc większa szansa, że np. zapisze się na newsletter czy w inny sposób podzieli się swoimi danymi kontaktowymi, zwłaszcza jeśli znalazł w prezentowanej treści odpowiedź na nurtujące go pytanie. Dzięki temu firma zyskuje od razu tzw. ciepłe leady, które znacznie łatwiej można przeprowadzić przez proces zakupowy.
  • Budowanie wizerunku eksperta i świadomości marki - systematycznie tworząc i publikując wysokiej jakości merytoryczne treści, możesz w stosunkowo krótkim czasie wypracować opinię eksperta w danej dziedzinie. Przykładowo, udzielając się na grupach czy forach tematycznych, pokażesz, że znasz się na tym, co robisz, co niejako automatycznie podniesie prestiż Twoich usług. Tego typu działanie jest bardzo skuteczne także, a nawet zwłaszcza, w przypadku niszowych branż. Publikowanie w różnych miejscach treści powiązanych tematycznie z Twoją działalnością buduje także świadomość marki - ludzie dowiedzą się, że Twoja firma istnieje i zaczną kojarzyć ją z wysoką jakością i ekspercką wiedzą, którą prezentujesz w swoim contencie.
  • Możliwość nawiązania długotrwałych relacji z klientem - kontakt z klientem np. w sklepach internetowych wcale nie musi, a wręcz nie powinien, kończyć się wraz z procesem zakupowym. Dystrybucja treści CM pozwala podtrzymywać taką interakcję i przekształcić jednorazowy kontakt w długotrwałą, obopólnie korzystną relację - Ty zyskasz lojalnych usługobiorców, którzy przyciągną dodatkowy ruch, a oni pożyteczną wiedzę i produkty/usługi, których potrzebują. Przykładowymi działaniami mogącymi podtrzymać kontakt z klientem są m.in. spersonalizowane wiadomości wysyłane po dokonaniu zakupu, mailing z informacjami o promocjach i produktach powiązanych z tym już zakupionym czy po prostu zwykłe życzenia z okazji świąt.
  • Tworzenie rozbudowanej sieci linków wewnętrznych - publikowanie treści na własnej stronie czy w social mediach pozwala na wewnętrzne linkowanie między różnymi powiązanymi tematycznie publikacjami lub towarami w sklepie internetowym. Link zgodny z tematyką linkowanej podstrony może generować więcej organicznego ruchu i nienachalnie przekierowywać go na podstronę, którą chcesz promować. Poza tym linkowanie wewnętrzne wpływa też w pewnym stopniu na pozycjonowanie i ułatwia robotom indeksowanie strony. Ważne jest tutaj osadzenie (anchor) takich linków - wklejanie całych adresów URL (zwłaszcza rozbudowanych) raczej nie jest dobrze postrzegane i lepiej jest powiązać je ze słowami kluczowymi lub wtrącić krótką (1-2 zdania) „zajawkę” zachęcającą do zgłębienia danego zagadnienia. Jeśli to możliwe, unikaj też generycznych fraz typu „sprawdź tutaj” - anchor powiązany z linkiem powinien dawać konkretne info o prezentowanej pod nim treści. Trzeba jednak pamiętać, żeby wszystkie strony internetowe, na które kierowany jest potencjalny klient, prezentowały ten sam wysoki poziom merytoryczny.
  • Możliwość budowania społeczności lojalnych odbiorców - chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że grupa lojalnych odbiorców to prawdziwy skarb dla każdej marki. Skupienie wokół swojej działalności większej grupy osób to proces długotrwały i wymagający wiele pracy. Można go sobie jednak ułatwić z wykorzystaniem dobrze przemyślanej długofalowej strategii content marketingowej - wzbudzając zainteresowanie wokół swojej marki dobrze przygotowanymi treściami skłonisz więcej ludzi do aktywnego obserwowania Twoich poczynań.
  • Pozytywny wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania - widoczność strony to jeden z najważniejszych aspektów działalności internetowej. Jak pokazują tegoroczne badania Zero Limit Web, na pierwsze 5 miejsc w wyszukiwarce Google przypada aż 67,6% organicznego ruchu. Według statystyk samego Google, pierwsze miejsce przyciąga go aż 30%. Na kolejne strony wyników nie zapuszcza się prawie nikt, chyba że szuka konkretnej witryny. Dobrze przygotowany materiał ma znacznie większe szanse na znalezienie się wysoko w wynikach wyszukiwarek internetowych - ogromnie ważne są tutaj odpowiednio wybrane frazy kluczowe, zwłaszcza fraza główna, oraz tworzenie treści zgodnie z zasadami SEO (Search Engine Optimization).

Content Marketing To Ważny Składnik Pozycjonowania
Content Marketing To Ważny Składnik Pozycjonowania

Content marketing a SEO, czyli dlaczego treści są aż tak ważne

Jak już wspomnieliśmy wyżej, tworzenie wartościowych treści ma spory wpływ na to, jak wysoko dana witryna internetowa uplasuje się w wynikach. Jakość treści zamieszczanych na stronach jest ważna dla działań SEO - wpływa pośrednio na wiarygodność witryn, która jest jednym z ważniejszych czynników rankingowych. Zwłaszcza teraz, gdy algorytm Google przykłada do niej znacznie większą wagę, promując content wyższej jakości.

Nie bez przyczyny wyszukiwarka Google jest jedną z najczęściej wybieranych na całym świecie - stawia przede wszystkim na User Experience (UX), czyli wrażenia użytkownika. Właśnie dlatego algorytmy promują teksty zawierające najważniejsze słowa kluczowe powiązane z frazą wpisaną przez użytkownika, odpowiadające na zadane pytanie i te o przejrzystym układzie. Dobrze więc gdy w tekście znajdą się krótkie akapity i elementy urozmaicające treść jak zdjęcia lub infografiki oraz wypunktowania. Najlepiej, gdy frazę główną zawiera już opis i tytuł strony - tzw. metatagi, czyli to, co wyświetla się bezpośrednio w wynikach. Dobrymi miejscami na promowane słowa kluczowe są też nagłówki i opisy zdjęć/grafik oraz opisy produktów w sklepach internetowych.

Jednym z ważniejszych czynników decydujących o jakości danej treści jest nasycenie słowami kluczowymi. Skończyły się czasy, gdy witrynę można było wypromować tekstami będącymi wyłącznie zlepkami słów kluczowych bez ładu i składu czy pełnymi nienaturalnie brzmiących zdań - treści przesycone słowami i frazami kluczowymi lub z rażącymi błędami gramatycznymi lądują teraz znacznie niżej, lub nie wyświetlają się wcale. Poza tym tak wyglądający content raczej odstraszy niż przyciągnie odwiedzających - gdy internauta kliknie coś takiego, raczej nie odwiedzi już żadnej strony powiązanej z taką firmą. Obecnie przyjmuje się, że optymalna (czyli wyglądająca na naturalną) częstotliwość pojawiania się danego słowa kluczowego w nieodmienionej formie to 2-3 razy na 1000 słów, ale dużo zależy od charakteru danego tekstu.

Warto w tym miejscu wspomnieć również o optymalizacji już istniejących treści - raz napisany tekst można uaktualnić, podnosząc jego atrakcyjność zarówno dla użytkowników, jak i botów wyszukiwarek. Jak to zrobić? Trzeba ponownie poddać go analizie. My wykorzystujemy do tego moduł Content Editor dostępny w SurferSEO - pozwala on nie tylko redagować teksty, ale też na bieżąco monitorować najważniejsze frazy kluczowe i sprawdzać, jak dana treść wypada na tle bezpośredniej konkurencji.

Jakie narzędzia content marketingu są wykorzystywane najczęściej?

Od wielu lat, zwłaszcza na polskim rynku, najpopularniejszymi narzędziami są bez wątpienia poradniki i artykuły, które stopniowo wypierają czysto sponsorowane treści, dzięki niskim kosztom i większej użyteczności (zwykle trafiają na wyższe pozycje i zapewniają większą pojemność informacyjną). Nie każdy jednak ma czas, by pisać teksty SEO samodzielnie - w związku z tym coraz popularniejsze są usługi typu SEO copywriting.

Zasłużoną popularnością cieszą się też grafiki i nagrania wideo. Taka forma prezentacji treści jest często dużo wygodniejsza dla użytkownika - ciekawa infografika czy interesujący filmik są bardziej angażujące i na ogół zajmują mniej czasu niż przeczytanie rozbudowanego artykułu. Trzeba jednak liczyć się z wyższymi kosztami takich treści.

W ostatnim czasie coraz popularniejsze są również podcasty, których można słuchać praktycznie wszędzie - w samochodzie, w pracy, podczas zakupów czy w trakcie wieczornego relaksu. Daje im to sporą przewagę nad filmami, także w kwestii niższych kosztów.

Popularność różnych rozwiązań CM wśród przedsiębiorstw dobrze obrazuje raport IAB Polska:

Wykres Popularności Rozwiązań Content Marketingowych
Źródło: Badanie IAB Polska z 2017

W przytoczonych kategoriach znajdują się:

  • Materiały interaktywne - mikrostrony, aplikacje, gry, widgety;
  • Materiały na media społecznościowe - posty, blogi, vlogi, memy;
  • Materiały mailingowe - newslettery, e-booki, katalogi, e-magazyny, foldery, kampanie e-mail;
  • Materiały kontekstowe - opisy usług i produktów, galerie zdjęć, infografiki, raporty, poradniki, artykuły, case study, nagrania wideo, konkursy, sondaże, quizy itp.

Jak przygotować wartościowe treści content marketingowe?

Zanim będzie można tworzyć skuteczne treści na swoją stronę internetową, konieczne jest obmyślenie odpowiedniej strategii działania. Od czego zacząć? Najlepiej od zadania sobie kilku fundamentalnych pytań:

  • Jaka jest Twoja grupa docelowa? Jakie są oczekiwania jej przedstawicieli? Kto ma być odbiorcą prezentowanych komunikatów?
  • W jakiej dziedzinie/jakim obszarze masz ekspercką wiedzę? Jaką wartościową treść/wiedzę możesz przekazać swoim odbiorcom? Jakie problemy możesz pomóc im rozwiązać?
  • Z jakich urządzeń odbiorcy korzystają najczęściej przy przeglądaniu Internetu? Który format będzie dla nich najbardziej przystępny i zachęcający?

Odpowiedzi na pytania z pierwszego i trzeciego punktu pomogą Ci stworzyć tzw. personę marketingową czyli profil klienta idealnego będącego przedstawicielem Twojej grupy docelowej. Może on powstać zarówno na podstawie Twoich wyobrażeń, jak i twardych danych analitycznych zebranych podczas dotychczasowej działalności. Im bardziej szczegółowy profil stworzysz, tym łatwiej będzie Ci dopasować odpowiednie działania marketingowe do preferencji Twoich klientów. Persona nie powinna pozostać anonimowa, więc nadaj jej również imię.

Dzięki temu w relatywnie krótkim czasie ustalisz, co i dla kogo najlepiej tworzyć. Pozostaje jednak fundamentalne pytanie - jak tworzyć dobry jakościowo content?

Cechy dobrego contentu

Dobrej jakości treść powinny cechować:

  • Aktualność tematu - prezentowane treści powinny dotyczyć spraw istotnych dla użytkownika - informuj o najnowszych zmianach w branży, nowinkach technicznych, tendencjach rozwoju, czy nowych przepisach. Warto też regularnie sprawdzać opublikowane wcześniej materiały i w razie potrzeby aktualizować ich treść.
  • Profesjonalizm - już kilka pierwszych zdań tekstu powie czytelnikowi/widzowi czy wiesz, o czym w ogóle mówisz. Dlatego przed tworzeniem czegokolwiek należy zgłębić dany temat - tylko merytoryczne treści pozwolą stworzyć odpowiedni wizerunek i przyciągnąć zainteresowanie.
  • Poprawność językowa - wszelkie błędy gramatyczne, ortograficzne czy językowe nie tylko obniżają jakość materiału, ale też rzutują negatywnie na Twój wizerunek. Dlatego warto sprawdzać każdy materiał przynajmniej kilka razy, najlepiej różnymi narzędziami - przykładowo, popularny edytor tekstu od Google nie wyłapuje wszystkich potknięć interpunkcyjnych i czasem podaje kompletnie niepasujące sugestie. Jakość prezentowanego contentu ma szczególne znaczenie, jeśli mają to być tzw. wiecznie żywe treści. Czym właściwie są i jak je tworzyć? O tym dowiesz się z naszego wpisu poświęconego evergreen content.
  • Prosty przekaz - Twoi odbiorcy/klienci powinni być w stanie zrozumieć prezentowane im treści bez wysiłku. Jeśli coś będzie zbyt trudne do zrozumienia, prędzej porzuci dany tekst, niż zgłębi znaczenie rzadziej spotykanego pojęcia czy doszuka się sensu w przesadnie rozbudowanym zdaniu. Oczywiście treści dedykowane komuś zaznajomionemu z branżą będą wyglądać inaczej niż te dla zupełnego laika - kluczowe jest tutaj dostosowanie poziomu trudności do grupy docelowej.
  • Budowa tekstu - nie da się ukryć, że większość użytkowników internetu jedynie przebiega wzrokiem po tekstach, nie zagłębiając się w ich treść. A już na pewno nie czyta zbitych bloków tekstu. Dlatego trzeba zadbać o przejrzysty układ - krótkie zdania, niewielkie akapity, pogrubienia, wypunktowania, śródtytuły i odpowiednie rozmieszczenie grafik. Taki układ na stronach internetowych jest także promowany przez algorytmy wyszukiwarki.
  • Zgodność linków z tematyką - jeśli w materiale pojawiają się jakieś linki, które mają być sprawdzone przez boty wyszukiwarki (tzn. z parametrem dofollow), treści, do których prowadzą, powinny być z nim tematycznie powiązane. Oczywiście powinny też być sensownie rozmieszczone - umieszczanie przypadkowych linków w losowych częściach tekstu nie wchodzi w grę.
  • Unikalność treści - nawet jeśli omawiany przez Ciebie temat był już poruszany wiele razy, staraj się przedstawić go w możliwie najbardziej unikatowy sposób. Powielane treści nie tylko nie zainteresują czytelnika, ale też mogą zostać całkowicie pominięte przez boty, a nawet prowadzić do posądzenia a plagiat. Pamiętaj też, żeby różne podstrony Twojej domeny o podobnej tematyce nie były optymalizowane pod te same frazy kluczowe - dojdzie wtedy tzw. kanibalizacji słów kluczowych, przez którą strony te będą się wyświetlać wymiennie w wynikach wyszukiwania. Boty nie będą bowiem w stanie określić, która z nich lepiej pasuje do wpisanego zapytania.

Warto też pamiętać o odpowiednim przygotowaniu zakładki „O nas”/„O firmie” - wbrew pozorom to jeden z ważniejszych składników Twojej strony internetowej! Mimo to wielu przedsiębiorców wciąż traktuje ją po macoszemu. Nie wiesz, jak się za to zabrać? Służymy pomocą - na naszym blogu znajdziesz wpis szczegółowo omawiający temat.

Jeśli chcesz zagłębić się w temat tworzenia skutecznych treści marketingowych, sprawdź książkę „Model StoryBrand” Donalda Millera. Zawiera ona podane w bardzo przystępnej formie informacje na temat m.in. tego, jak tworzyć proste przekazy trafiające do klientów, planować rozwój marki i ulepszyć firmową stronę internetową.

Narzędzia przydatne w tworzeniu treści content marketingowych

W Internecie można znaleźć sporo narzędzi, które pomogą w tworzeniu dobrego contentu. Oto kilka z nich:

Przykładowy Test Popularności W Google Trends
Przykładowy Test Popularności W Google Trends

Darmowe narzędzie od wujka Google pozwalające m.in. badać popularność danej frazy na tle innych oraz sprawdzić, w jakim regionie kraju była wyszukiwana najczęściej. Pokaże również powiązane tematy i podobne wyszukiwania.

Keyword Surfer

Przykłady Słów I Fraz Kluczowych Proponowanych Przez Keyword Surfer
Przykłady Słów I Fraz Kluczowych Proponowanych Przez Keyword Surfer

Darmowa wtyczka do przeglądarki, która podpowiada słowa kluczowe powiązane z wpisanym zapytaniem wraz z częstotliwością ich występowania. Ponadto pozwala także wygenerować schemat artykułu oraz oferuje demonstracyjną wersję edytora treści dostępnego w SurferSEO - rozbudowanym narzędziu do analizowania i optymalizacji stron pod kątem pozycjonowania.

Google Search Console

Ekran Startowy Google Search Console
Ekran Startowy Google Search Console

GSC jest narzędziem przydatnym w pozycjonowaniu stron (a właściwie nieodłącznym towarzyszem każdego SEOwca). Ma ono wiele funkcji, jednak z punktu widzenia contentu najważniejsze będą możliwości analizy ruchu na stronie - dzięki niemu możemy sprawdzić, jakie słowa kluczowe trzeba podbić (czyli wykorzystać do optymalizacji treści), na jakiej pozycji się one znajdują oraz który z naszych artykułów jest najmocniejszy i generuje najwięcej ruchu. Google Search Console pozwala też sprawdzić ilość kliknięć, wyszukiwań, CTR oraz średnią pozycję każdej podstrony danej witryny. Analiza za pomocą GSC wymaga dodania do adresu strony specjalnego tagu. Wszystkie informacje potrzebne do jej obsługi znajdziesz w samej aplikacji.

Answer the Public

Answer the Public - Wizualizacja Przykładowych Zapytań
Answer the Public - Wizualizacja Przykładowych Zapytań

Kolejne darmowe narzędzie pozwalające poznać najczęściej zadawane pytania dotyczące wpisanej frazy. Dzięki niemu można zorientować się w potrzebach i wątpliwościach danej grupy docelowej oraz znaleźć tematy warte poruszenia.

Google Analytics

Logo Google Analytics
Logo Google Analytics

Kolejne bardzo przydatne narzędzie od wujka Google, pozwalające (ogólnie rzecz ujmując) poznać przebieg wizyty użytkownika na danej stronie. Zastosowane tutaj skrypty (wymagające dodania do strony kodu śledzącego) pozwalają w czasie rzeczywistym obserwować ruch na stronie i analizować dane o każdym pojedynczym wejściu. Dzięki GA dowiesz się m.in. jak użytkownicy poruszają się po Twojej stronie, ile czasu na niej spędzają, jak na nią trafili oraz do jakiej grupy wiekowej należą. Google Analytics pozwala także sprawdzić współczynnik odrzuceń dla danej treści i podjąć kroki w celu jej optymalizacji.

Surfer Content Editor

Przykład Treści Tworzonej W Surfer Content Editor
Przykład Treści Tworzonej W Surfer Content Editor

Wspomniany już wcześniej Surfer Content Editor umożliwia tworzenie treści zoptymalizowanych pod dane frazy kluczowe, wyświetlając podpowiedzi rankujących słów kluczowych oraz długości i budowy tekstu na podstawie wybranych treści pozycjonowanych pod tę samą frazę główną. Pozwala również automatycznie generować nagłówki, podsuwając przy tym typowe tematy i zapytania związane z wprowadzoną frazą główną. Tworzona treść jest na bieżąco oceniana (Content Score) pod względem jakości i istotności. Narzędzie jest stale rozwijane i wzbogacane o nowe opcje. Content Editor jest jednym z modułów SurferSEO - profesjonalnej aplikacji do pozycjonowania łączącej w sobie wiele najważniejszych narzędzi SEO.

Jasnopis

Jasnopis - Wersja Demo
Jasnopis - Wersja Demo

Bardzo proste w obsłudze narzędzie do testowania poziomu trudności wpisanej treści (ocenianej w skali od 1 do 7). Aplikacja bada długość zdań, ich strukturę oraz słownictwo i poziom skomplikowania użytego języka. Podpowiada także synonimy i podkreśla długie wyrażenia. W wersji darmowej pozwala sprawdzać teksty długości do 3600 znaków. Wykupienie pełnej wersji pozwala sprawdzać dowolnie długie teksty oraz daje dostęp do słowników tematycznych utworzonych na podstawie najczęściej sprawdzanych treści.

Easel.ly

Przykładowa Wizualizacja Danych Z Easel.ly
Przykładowa Wizualizacja Danych Z Easel.ly

Jeśli chcesz przedstawić dane w formie ciekawej infografiki, Easel.ly to właśnie to, czego potrzebujesz. Narzędzie to pozwala przekształcić dane statystyczne, wypunktowania, tabelki itp. w przyciągające uwagę grafiki - przydaje się to szczególnie w przypadku blogów i mediów społecznościowych. Aplikacja jest dość prosta w obsłudze - na każdym kroku oferuje stosowne podpowiedzi. Korzystanie z niej wymaga rejestracji konta (darmowego).

Blog Title Generator

Przykłady Tytułów Wygenerowanych Przez Blog Title Generator
Przykłady Tytułów Wygenerowanych Przez Blog Title Generator

Tytuł wpisu blogowego to jeden z jego najważniejszych elementów - musi przyciągnąć uwagę i zachęcić do kliknięcia danego postu. Wymyślenie dobrego tytułu może jednak być problematyczne - warto wtedy sięgnąć po to darmowe narzędzie. Blog Title Generator może podsunąć Ci w kilka sekund setki tytułów powiązanych z wpisaną frazą. Aby wyniki były trafniejsze, możesz wybrać charakter wpisanej frazy - może to być m.in. miejsce, wydarzenie, branża lub po prostu ogólne pojęcie. Jeśli przymierzasz się do stworzenia bloga, sprawdź jak założyć i prowadzić bloga firmowego.

Podsumowanie

Content is king - ta fraza nie bez powodu jest często powtarzana, gdy mowa o pozycji strony w wyszukiwarce. Nie powinno to dziwić, gdyż od jakości publikowanych treści zależy wiarygodność witryny, która jest ważnym czynnikiem pozycjonującym. Dlatego też dobrze prowadzony content marketing ma ogromne znaczenie, gdy chodzi o przebicie się do świadomości większego grona odbiorców i budowania reputacji marki. Content na wysokim poziomie pokaże wszystkim, że znasz się na tym, o czym piszesz/mówisz. Tak budowany wizerunek eksperta sprawi zaś, że więcej potencjalnych klientów sięgnie po usługi/produkty, które oferujesz.

Nie wiesz, jak wypromować swoją stronę? Zajmiemy się tym dla Ciebie! Agencja KS świadczy profesjonalne usługi w zakresie marketingu internetowego i pozycjonowania stron - skontaktuj się z nami i dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić.