,,Usługi” w głównym widoku wizytówki firmy w Google
Od kilku dni możemy zauważyć, że wygląd wizytówek na urządzeniach mobilnych uległ małej zmianie, ponieważ Google umieścił w głównym widoku informację o usługach, które są realizowane przez firmę i zostały dodane w profilu firmy w panelu Google Moja Firma:
Taki widok był już od bardzo dawna dostępny za oceanem, w końcu doczekaliśmy się go i w Polsce! Co ważne, wdrażając usługi do swojej wizytówki Google, możemy tym samym zwiększyć zainteresowanie użytkowników ofertą firmy i poprawić np. CTR na stronę lub zwiększyć ilość telefonów z zapytaniem o konkretną usługę.
Jak dodać Usługi do wizytówki firmy w Google?
Aby dodać oferowane usługi do swojej wizytówki wyświetlającej się w Google:
- Przejdź na stronę https://business.google.com/
- Zaloguj się na konto Google, na którym masz zweryfikowaną firmę
- Przejdź do zakładki ,,Usługi"
- Dodaj usługi.
Zakładka ,,Usługi" - co to jest?
Zakładka ,,Usługi" istnieje już baaardzo długo, ale na przestrzeni miesięcy czy też lat, przechodziła przez kilka różnych modyfikacji. Ostatnią taką poważniejszą zmianą w tej funkcji, która została wykonana końcem 2019 roku, było połączenie jej wraz z kategoriami firm w wizytówce Google. Od tego momentu, nie możemy dodawać dowolnych kategorii usług i są one takie same jak kategorie i podkategorie dodane w zakładce ,,Informacje" w panelu Google My Business. Oferowane usługi możemy już wypisać ręcznie, ale jest coraz to więcej tych, które możemy wybrać z podpowiadanych przez Google.
Oprócz kategorii usług oraz nazw usług możemy dodać jeszcze informacje, takie jak opis długi na maksymalnie 300 znaków i informację o cenie.
Niestety, zakładka ta jest widoczna tylko i wyłącznie dla użytkowników na urządzeniach mobilnych.
Prowadzisz lokalny biznes i szukasz sposobu na dotarcie do klienta?
Postaw na pozycjonowanie w mapach Google!