- Testuj - jeżeli masz wątpliwości, które rozszerzenie wybrać. Dodaj do kampanii rozszerzenie A, po tygodniu zmień na rozszerzenie B, po kolejnym tygodniu oceń, która wersja lepiej się sprawdziła.
- Dopasuj - nie stosuj tego samego zestawu czterech rozszerzeń linków dla wszystkich reklam. Dodaj do każdej grupy reklam najbardziej adekwatne linki.
- Aktualizuj - jeżeli zmieniasz treści na stronie upewnij się, że rozszerzenia linków są nadal aktualne i prowadzą do aktywnych podstron. Warto zwrócić szczególną uwagę na rozszerzenia dotyczące sezonowości np.: Wiosenna promocja.
- Rozwiń - korzystanie z dodatkowego opisu rozszerzenia linków do podstron oznacza dodatkowe 2 linijki po 25 znaków. Dodatkowa treść rozszerzeń linków nie tylko pozwala na dokładniejsze zaprezentowanie oferty, ale też reklama zajmująca więcej miejsca w wyszukiwarce bardziej przyciąga uwagę.
- Dostosuj reklamy do urządzeń mobilnych - pamiętaj, że rozszerzenia wyświetlane na urządzeniach mobilnych muszą być krótsze od tych standardowych. Dodaj do każdej grupy reklam rozszerzenia linków przeznaczone do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Ogranicz długość tekstu rozszerzeń do 12-15 znaków.
- Nie powtarzaj się - zarówno treści jak i adresy url rozszerzeń muszą być unikatowe. Duplikowanie docelowego url jako linku do podstrony lub treść powtarzająca się w rozszerzeniu i reklamie lub kolejnym rozszerzeniu może spowodować, że rozszerzenia mogą przestać się wyświetlać.
Twoje kampanie reklamowe Google Ads nie przynoszą zysków?
Zdaj się na specjalistów z Agencji KS!