Na naszym blogu znajdziesz najnowsze informacje ze świata SEO. Podpowiadamy co w pozycjonowaniu stron www jest najważniejsze i od czego powinieneś zacząć. Dbamy o wysoce merytoryczną jakość tekstów, wzbogaconą własnymi doświadczeniami. Każdy z przedstawionych na blogu wniosków, znajduje swoje potwierdzenie w zrealizowanych działaniach.

Raport SEO — co powinien zawierać raport od agencji SEO?
Raport SEO to dokument, który stanowi swoisty most komunikacyjny pomiędzy agencją SEO, a jej klientem. Dla właścicieli firm czy marketing managerów to...

Co to jest marketing internetowy
Z Internetu obecnie korzysta ponad 5,16 miliarda ludzi na całym świecie i liczba ta rośnie z każdą sekundą. Daje to niesamowite możliwości w zakresie marketingu...

Zasady SEO copywritingu
SEO copywriting to specjalistyczna forma tworzenia treści, która łączy w sobie umiejętności copywritingu i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych....

Raporty dynamiczne Looker Studio (dawniej Google Data Studio)
Ręczne przygotowywanie raportów z działań marketingowych może okazać się czasochłonnym zadaniem. Taki raport powinien być przejrzysty i czytelny, a także...

Link building - o czym warto wiedzieć?
Link Building to proces wchodzący w skład pozycjonowania, który skupia się na pozyskiwaniu linków z innych domen oraz jest jednym z najważniejszych...

Pozycjonowanie grafiki w wyszukiwarce Google
O pozycjonowaniu stron internetowych powiedziano już naprawdę wiele, jednak optymalizacja obrazów jest nadal często pomijana lub całkiem zapomniana w działaniach...

10 ciekawych sposobów na darmowe linkowanie
Linkowanie to proces pozyskiwania linków z innych domen do naszej witryny, co może skutkować bezpośrednimi przejściami na stronę. Jest też jednym z...

Mapy ciepła w analityce internetowej
Zastanawiasz się, co tak naprawdę dzieje się na Twojej stronie internetowej? Gdzie klikają odwiedzający, które sekcje przewijają, a które zupełnie...

Strona niewidoczna w Google? Przyczyny i skuteczne rozwiązania
Kiedy odkrywamy, że nasza strona internetowa nie pojawia się w wynikach wyszukiwania Google, odczuwamy niepokój. Obecność w tej najpopularniejszej wyszukiwarce...

Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie
Analityka internetowa jest bardzo ważna dla rozwoju Twojej strony biznesowej, dostarcza danych o odwiedzających użytkownikach, dzięki czemu możesz zidentyfikować, co...

Narzędzia marketingowe, bez których trudno się obejść
Wyobraź sobie, że masz przed sobą ogromny rynek, pełen potencjalnych klientów, ale nie masz narzędzi, by się z nimi skontaktować, poznać ich oczekiwania i...

Testy A/B — Czym są i kiedy warto je przeprowadzić?
Chcesz wdrożyć zawołanie do działania lub przycisk na swojej stronie, ale nie wiesz, jaki opis oraz lokalizacja przyniesie lepszy efekt? Nie zgaduj! Testy A/B to metoda,...
Systematycznie publikowane artykuły to nie tylko spora dawka wiedzy teoretycznej, ale również przykłady praktycznych działań i realnych korzyści wynikających z podjętych kroków. Poznaj podstawowe zalety realizowanych działań SEO, podjętych w obrębie strony internetowej (onsite) i poza nią (offsite). Sprawdź, jak osiągnąć lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Dowiedz się więcej o algorytmach Google i ich aktualizacjach. Odkryj tajniki przygotowywania atrakcyjnych i odpowiednio zoptymalizowanych treści, nasyconych właściwą ilością słów kluczowych.
Udostępniane przez nas informacje, przygotowane zostały w sposób czytelny i zrozumiały dla odbiorcy. Dla osób, chcących jeszcze bardziej zgłębić temat konkretnych zagadnień, stworzyliśmy własny słownik SEO/SEM - Zapraszamy!