Pozycjonując frazy konkurencyjne, trzeba szukać nisz, które pozwolą na znalezienie wartościowej przestrzeni do linkowania. Jak to zrobić? Oto 5 sposobów na pozyskanie... Czytaj dalej
Żyjemy w czasach ciągłego rozwoju i dynamicznych zmian. Chcąc nadążyć za konkurencją lub też kreować nowe trendy w biznesie, firmy decydują się na wdrażanie... Czytaj dalej
Prowadzisz sklep internetowy i szukasz informacji jak wdrożyć monitorowanie handlu elektronicznego w Google Analytics? Jeżeli tak, to z tego artykułu dowiesz się, jakie... Czytaj dalej
Adresy URL w obecnej formie towarzyszą nam już od ponad 25 lat. Choć głównie kojarzone są z adresami stron WWW, dotyczą także innych zasobów dostępnych w Internecie... Czytaj dalej
W internecie trwa wyścig o jak najwyższe pozycje stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Każdy właściciel strony www, obojętnie czy mowa o sklepie internetowym,... Czytaj dalej
Usługa SEO jest jedną z najczęściej wybieranych wśród klientów, którym zależy na promocji firmy w Internecie. Na pewno nieraz zastanawiałeś się dlaczego akurat... Czytaj dalej
O tym dlaczego Content Marketing jest ważny i jak prowadzić bloga firmowego już pisaliśmy. W moim poprzednim wpisie opowiedziałam o podstawowych czynnościach... Czytaj dalej
O pozycjonowaniu stron internetowych powiedziano już naprawdę wiele, jednak optymalizacja obrazów jest nadal często pomijana lub całkiem zapomniana w działaniach SEO. W... Czytaj dalej