
Czym jest model AIDA i jakie ma zastosowanie w marketingu?
Wywołanie zainteresowania wśród konsumentów i przekonanie do zakupu danego produktu lub usługi jest w dzisiejszych czasach nie lada wyzwaniem. Mimo że...
Przeczytaj artykuł >>
Porównanie Google Analytics 4 i Universal Analytics
1 lipca 2023 r. Universal Analytics przestanie gromadzić i przetwarzać dane analityczne ze stron. Pomiar ruchu i zaangażowania będzie możliwy jedynie w nowym Google...
Przeczytaj artykuł >>
3 techniczne aspekty link buildingu
Jeżeli content is a king, to link building is a queen, ponieważ wartościowe linki to - obok contentu - jeden z kluczowych elementów wpływających na widoczność...
Przeczytaj artykuł >>
Jakie czynniki brać pod uwagę przy wyborze miejsca na link
Linki mają ogromne znaczenie w pozycjonowaniu. Zarówno linki wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Wskazuje na to doświadczenie osób na co dzień zajmujących się...
Przeczytaj artykuł >>
Jak mierzyć efektywność kampanii reklamowych?
W obecnych czasach narzędzia marketingu pozwalają mierzyć dosłownie wszystko, co jest niewątpliwie bardzo dużą przewagą Internetu nad znanymi już i tradycyjnymi...
Przeczytaj artykuł >>
SEO i UX – dlaczego para doskonała?
Google już od dłuższego czasu poprzez liczne aktualizacje algorytmu pokazuje, jak ważne są dla niego potrzeby użytkownika – dając nam do zrozumienia, że procesy...
Przeczytaj artykuł >>
Najważniejsze narzędzia SEO, które każdy specjalista powinien znać!
Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że pozycjonowanie stron internetowych to skomplikowane zajęcie. Dobry pozycjoner musi mieć nie tylko dużą wiedzę i umiejętności,...
Przeczytaj artykuł >>
Jaki wpływ na SEO ma hosting?
„Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki” – te słowa Benjamin Franklin skierował do Jean’a-Baptiste Le Roy’a w 1789 roku. Są nadal...
Przeczytaj artykuł >>
Pillar Page - jak zorganizować treści na stronie internetowej
Algorytmy wyszukiwarki Google bardzo często ulegają zmianom, by jak najlepiej dopasować wyniki wyszukiwania do zapytania użytkownika. Dlatego od jakiegoś czasu zaleca...
Przeczytaj artykuł >>
Co to jest Duplicate Content i jak wpływa na pozycjonowanie?
Na dobrą pozycję Twojej witryny w wyszukiwarce ma wpływ wiele czynników. Optymalizacja strony pod kątem SEO polega także na naprawieniu błędów,...
Przeczytaj artykuł >>
5 niestandardowych sposobów na zdobycie linków
Pozycjonując frazy konkurencyjne, trzeba szukać nisz, które pozwolą na znalezienie wartościowej przestrzeni do linkowania. Jak to zrobić? Oto 5 sposobów na...
Przeczytaj artykuł >>
Jak tworzyć treści, które zajmują wysokie pozycje w Google?
Celem każdej strony internetowej jest osiągnięcie możliwie jak najwyższych pozycji w Google. Widoczność w wynikach wyszukiwania ma wpływ na ruch na stronie....
Przeczytaj artykuł >>