Dzięki wpisom gościnnym na naszym blogu, zyskasz aktualną wiedzę, poszerzysz swoje horyzonty o nowe i sprawdzone metody skutecznej promocji w internecie. Dbamy o najwyższą jakość merytoryczną udostępnianych tekstów.
AI w e-commerce, czyli jak skalować sklep z pomocą robotów
Rynek e-commerce rozwija się dynamicznie, a właściciele sklepów internetowych muszą nieustannie szukać sposobów na wyróżnienie się na tle...
Czym jest model AIDA i jakie ma zastosowanie w marketingu?
Wywołanie zainteresowania wśród konsumentów i przekonanie do zakupu danego produktu lub usługi jest w dzisiejszych czasach nie lada wyzwaniem. Mimo że...
Strona 404 - Czym jest i jak powinna wyglądać
Błąd 404 czyli ups… coś poszło nie tak jak chcieliśmy! Co powoduje występowanie błędu 404, czy można ich skutecznie uniknąć, jak je wychwycić, jak sobie z...
Jaki wpływ na SEO ma hosting?
„Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki” – te słowa Benjamin Franklin skierował do Jean’a-Baptiste Le Roy’a w 1789 roku. Są nadal...
Jakie czynniki brać pod uwagę przy wyborze miejsca na link
Linki mają ogromne znaczenie w pozycjonowaniu. Zarówno linki wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Wskazuje na to doświadczenie osób na co dzień zajmujących się...
3 techniczne aspekty link buildingu
Jeżeli content is a king, to link building is a queen, ponieważ wartościowe linki to - obok contentu - jeden z kluczowych elementów wpływających na widoczność...
Profil firmowy na Linkedin - od czego zacząć i jak pozyskać obserwatorów?
Linkedin powoli dołącza do grona tak zwanych “must have” profili społecznościowych dla polskich firm. Chodź profili prywatnych nadal tu mniej niż na...
Jak tworzyć treści, które zajmują wysokie pozycje w Google?
Celem każdej strony internetowej jest osiągnięcie możliwie jak najwyższych pozycji w Google. Widoczność w wynikach wyszukiwania ma wpływ na ruch na stronie....
Jak mierzyć efektywność kampanii reklamowych?
W obecnych czasach narzędzia marketingu pozwalają mierzyć dosłownie wszystko, co jest niewątpliwie bardzo dużą przewagą Internetu nad znanymi już i tradycyjnymi...
Porównanie Google Analytics 4 i Universal Analytics
1 lipca 2023 r. Universal Analytics przestanie gromadzić i przetwarzać dane analityczne ze stron. Pomiar ruchu i zaangażowania będzie możliwy jedynie w nowym Google...
5 niestandardowych sposobów na zdobycie linków
Pozycjonując frazy konkurencyjne, trzeba szukać nisz, które pozwolą na znalezienie wartościowej przestrzeni do linkowania. Jak to zrobić? Oto 5 sposobów na...
Pillar Page - jak zorganizować treści na stronie internetowej
Algorytmy wyszukiwarki Google bardzo często ulegają zmianom, by jak najlepiej dopasować wyniki wyszukiwania do zapytania użytkownika. Dlatego od jakiegoś czasu zaleca...