NA SKRÓTY
Co to jest pozycjonowanie stron (SEO)?
Pozycjonowanie stron (z ang. SEO - search engine optimization) to proces mający na celu zwiększenie ruchu organicznego i osiągnięcie wysokich pozycji strony www na wybrane słowa kluczowe w wyszukiwarkach internetowych, w tym Google.
Proces pozycjonowania strony obejmuje: audyt SEO, optymalizację on-site i off-site, działania link buildingowe, analityczne, wizytówkę Google, content marketing itd. Skuteczne pozycjonowanie gwarantuje efekty w postaci wzrostu ruchu, sprzedaży, zainteresowania oferowanymi produktami i usługami, a także realnie przekłada się na budowanie popularności marki.
Korzyści pozycjonowania stron
- Wzrost ruchu na stronie i odwiedzających internautów.
- Wzrost widoczności na popularne słowa kluczowe.
- Wzrost zainteresowania oferowanymi produktami i usługami.
- Docieranie do szerszego grona potencjalnych klientów.
- Długotrwałe rezultaty pozycjonowania.
- Generowanie przez firmę większych zysków.
- Budowanie popularności i rozpoznawalności marki / strony.
- Tańsze koszty długoterminowego pozyskania klientów.
- Treści generujące ruch.
- Poprawa funkcjonowania strony internetowej.
- Skalowalność biznesu i mierzalność efektów.
- Wysoki zwrot z inwestycji (ROA).
Zobacz referencje od naszych klientów
Wzrost ruchu oraz liczby słów kluczowych w TOP10
"Bardzo doceniamy indywidualne podejście i jakość wykonywanych usług, co zaowocowało podwojeniem ilości odwiedzin na sklepie internetowym."
Osiągnięcie pierwszych pozycji dla nowej lokalizacji na Warszawę
"... rekomendujemy Agencję Interaktywną KS jako firmę, która posiada doświadczenie w kwestii pozycjonowania oraz profesjonalnie i z zaangażowaniem podchodzi do powierzonych im celów."
Zwiększenie miesięcznej widoczności strony z 5,000 do 45,000
"Mogę szczerze polecić zawierzenie kwestii pozycjonowania panu Danielowi Jędrysikowi ze względu nie tylko na jego wiedzę merytoryczną i rzetelność, ale przede wszystkim na proaktywne myślenie o potrzebach jego klientów. Na rynku SEO trudno o lepszego specjalistę."
Zwiększenie widoczności i ruchu organicznego strony
"Od poczatku współpracy z opiekunem naszej strony, którym jest Pan Marek Rogowski, możemy liczyćna fachową pomoc i doradztwo w zakresie marketingu internetowego. Indywidualnie przygotowany plan działania dla naszej strony jest konsekwentnie realizowany, czego efektem są wysokie pozycje na najważniejsze dla nas zapytania. Szybki i sprawny kontakt oraz sprawna realizacja dziłań wyróżnia agencję na tle konkurencji."
Dla kogo jest pozycjonowanie?
Pozycjonowanie stron internetowych w Google sprawdzi się niemal dla wszystkich, niezależnie od branży, typu strony czy też skali działalności.
Pozycjonować można strony typu:
- One page, Landing Page
- Strony firmowe, wizytówki
- Sklepy internetowe i stacjonarne
- Blogi, portale, porównywarki, serwisy internetowe
W skali działalności:
- pozycjonowanie lokalne
- pozycjonowanie ogólnopolskie
- pozycjonowanie globalne
W zależności od celu:
- sprzedaż produktów
- realizacja usług
- budowanie świadomości marki
- poprawa konwersji
- zwiększenie bazy użytkowników
- pozyskiwanie leadów
- i inne
Usługa pozycjonowania sprawdzi się zarówno na rynku lokalnym, ogólnopolskim, jak i zagranicznym.
Pozycjonowanie lokalne
Jest to wariant skierowany dla firm chcących promować się organicznie na terenie lokalnym. Czyli aby strona internetowa rankowała w wynikach wyszukiwania tzw. tradycyjnych oraz w mapach Google (w formie wizytówki - Google Moja Firma), na frazy kluczowe zawierające słowa związane z geolokalizacją. Jak np. “dentysta Kraków”
Pozycjonowanie ogólnopolskie
Jest przeznaczone dla firm oferujących swoje produkty czy usługi w skali kraju. Wymaga to innej strategii SEO i zazwyczaj szerszej formy link buildingu opartej o pozyskiwanie naturalnych linków. W tym segmencie znajdzie się większość e-commerce oraz firmy, dla których strona internetowa to jeden z podstawowych kanałów komunikacji z klientami.
Promocja w skali globalnej
Nastawiona jest na biznes obejmujący zasięgiem kilka krajów, Europe, bądź też inne kontynenty. Globalne pozycjonowanie stron www zazwyczaj wymaga większej inwestycji i bardziej zaawansowanych działań SEO na stronie i poza nią, ale jednocześnie rozszerza rynek na oferowane produkty lub usługi.
Pozycjonowanie strony www może się nie sprawdzić w przypadku usług lub produktów niszowych lub innowacyjnych, które nie mają wyszukiwań organicznych.
Jeżeli masz wątpliwości czy pozycjonowanie jest dla Ciebie, napisz do nas! Bezpłatnie przeanalizujemy możliwości reklamowe Twojej strony internetowej oraz przedstawimy skuteczną strategię promowania.
Na czym polega pozycjonowanie stron?
Pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania Google to złożony proces, wymagający ciągłości działań i systematycznej aktualizacji. Jego głównym celem jest zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie dotarcie do szerszego grona internautów zainteresowanych np. oferowanymi usługami czy produktami.
Żyjemy w czasach, gdzie większość informacji szukamy za pośrednictwem sieci Internet przy użyciu popularnych wyszukiwarek internetowych, w tym wyszukiwarki Google.
Jak zbudowane są wyniki wyszukiwania Google - SERP?
Stronę wyników wyszukiwania Google możemy podzielić na dwa główne typy:
Wyniki organiczne - inaczej zwane naturalnymi, na które wpływ ma właśnie pozycjonowanie stron internetowych. Zazwyczaj na pierwszej stronie znajduję się 10 organicznych wyników wyszukiwania. Często dodatkowo zawierają zestaw 3 wizytówek firm w mapach Google, a także inne wzbogacone wyniki.
Wyniki płatne - czyli reklamy, linki sponsorowane w usłudze Google Ads prezentowane w formie tekstowej lub/i karuzeli produktów. Są oznaczone etykietę “Reklama” i w zależności od zapytania wyświetlają się w SERP nad wynikami organicznymi i pod nimi oraz po prawej stronie.
Istnieje wiele zapytań, dla których zobaczyć możemy dodatkowe wyniki wyszukiwania, najczęściej są one wzbogacone o:
- karuzele wideo,
- sekcje z grafikami,
- grafy wiedzy,
- rozbudowane listy,
- bezpośrednie odpowiedzi,
- podobne wyszukiwania,
- wiadomości,
- wyniki lokalne, typu mapy Google,
- fragmenty rozszerzone,
- itp.
Przykładowe dodatkowe wyniki w SERP
Przykładowy wygląd strony w wyszukiwarce Google (SERP)
To, jaki zestaw wyników wyszukiwania zobaczymy, w dużej mierze jest zależne od wprowadzonego w wyszukiwarkę zapytania i od tego, jakie intencje zostaną mu przypisane. Na wiele z wymienionych wyżej wyników wyszukiwania można wpłynąć poprzez chociażby odpowiednią optymalizację strony internetowej. Nietrudno zatem zauważyć, że w wynikach wyszukiwania jest wiele możliwości na to, aby ukroić swój kawałek tortu. Dlaczego więc tego nie wykorzystać?
Na jakie słowa kluczowe pozycjonować serwis?
Odpowiedni dobór słów kluczowych to fundament pozycjonowania. Słowa kluczowe możemy podzielić na wiele grup:
- usługowe
- produktowe
- sprzedażowe
- brandowe
- ogólne
- lokalne
- globalne
- sezonowe
- informacyjne
- poradnikowe
- long tailowe
- itd.
Ważne, aby frazy kluczowe, na które chcemy się pozycjonować miały wyszukiwania, były związane z tematyką naszej witryny, a wyniki wyszukiwania w Google zwracały podobne / konkurencyjne strony. Jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe? Metod i narzędzi jest wiele - podpowiedzi wyszukiwarki Google, Planer Słów Kluczowych, Google Search Console... Więcej znajdziesz w artykule: Jak dobrać słowa kluczowe pod SEO i Ads.
Przykład fraz kluczowych - lokalne | Miesięczna liczba wyszukiwań |
---|---|
dentysta wrocław | 5 400 |
catering dietetyczny wrocław | 3 600 |
psycholog katowice | 1 900 |
pozycjonowanie warszawa | 1 300 |
Przykład fraz kluczowych - ogólnopolskie | Miesięczna liczba wyszukiwań |
---|---|
tłumacz przysięgły | 5 400 |
certyfikat ssl | 3 600 |
pozycjonowanie stron www | 1 300 |
optymalizacja strony | 480 |
Przykład fraz kluczowych - globalne | Miesięczna liczba wyszukiwań |
---|---|
led lights | 1 500 000 |
seo | 1 000 000 |
chip tuning | 60 500 |
bread oven | 8 100 |
Jak ustalane są pozycje stron w Google?
Pozycja stron internetowych dla zapytań w wyszukiwarce Google z pewnością nie jest ustalana losowo. Za ocenę strony www i umieszczenie jej w rankingu wyszukiwań odpowiedzialne są zaawansowane algorytmy, które analizują setki czynników o różnej wadze.
Warto nadmienić, że czynników z roku na rok przybywa, jedne stają się bardziej istotne, inne z upływem czasu tracą na znaczeniu, a algorytmy oceniające są stale aktualizowane i implementowane w życie.
Poniżej lista czynników z podziałem na 3 grupy, które wpływają na wysokie pozycje i są brane pod uwagę przez algorytmy w procesie określania rankingu strony w Google:
On site SEO - to elementy, które optymalizuje się w obrębie strony np. meta tagi czy treść.
Off site SEO - to czynności odbywające się poza stroną np. pozyskiwanie wartościowych linków na zewnętrznych serwisach.
Technical SEO - to optymalizacja technicznych aspektów mająca na celu np. poprawę indeksowania serwisu.
On site
- Autorytet strony, autora
- Aktualność treści
- Duplikaty wewnętrzne i zewnętrzne treści
- Grafiki i alty
- Historia domeny
- Jakość treści, długość, pokrycie tematu
- Linkowanie wewnętrzne
- Meta tagi
- Nagłówki Hx i ich struktura
- Słowo kluczowe w URL, meta tagach, nagłówkach, treści
- Spójność danych w witrynie
- Zagęszczenie słowa kluczowego
- [...]
Off site
- Autorytet zewnętrzny
- Szeroko pojęty link building
- Liczba odsyłających linków / domen
- Linki dofollow / nofollow
- Profil linków
- Social media
- Spójność danych na zewnętrznych portalach
- Status linków
- Struktura anchor tekstów
- Uszkodzone i utracone linki
- Wizytówka Google
- [...]
Technical
- Adresy kanoniczne
- Błędy 404, 500
- Crawlowanie
- Certyfikat bezpieczeństwa
- Dane strukturalne
- Dostępność zasobów
- Mapa strony
- Nawigacja i struktura serwisu
- Optymalizacja strony i kodu
- Przekierowania
- Przyjazne adresy URL
- Renderowanie strony
- Szybkość wczytywania
- Technologia HTML / JS / AJAX itd.
- Wersja mobilna, responsywność
- Wersja językowa
- Wydajność serwera
- [...]
Jak wiemy, wyszukiwarka Google dąży do tego, aby dostarczać najbardziej trafne wyniki, dlatego bierze pod uwagę również czynniki behawioralne, które pośrednio wpływają na pozycje strony. Analizie poddawane są zachowania użytkowników na stronie wyszukiwań (SERP) pod konkretne zapytania. Badany jest CTR, współczynnik odrzuceń, czas spędzony na stronie i wiele więcej. Takie informacje pozwalają określić trafność serwowanych wyników przez Google.
Pozycjonowanie stron w KS - Jak to wygląda?
15-letnie doświadczenie w marketingu internetowym pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pozycjonowania stron internetowych w Google. Jest to proces bardzo złożony, na którego efekty wpływ ma setki czynników.
Dlatego też ogromną wagę przykładamy do indywidualnego podejścia i zaplanowania skutecznej indywidualnie dopasowanej strategii, która przełoży się na osiągnięcie zadowalających efektów i wzrost generowanych zysków, w możliwie jak najkrótszym czasie.
Jak pozycjonować stronę internetową? To zależy od wielu rzeczy. Jest jednak kilka wspólnych grup i operacji (jednorazowych oraz cyklicznych) składających się na proces pozycjonowania stron:
-
Audyt SEO strony - analiza strony www pod kątem kilkuset czynników rankingowych, określenie wagi problemu, analiza konkurencji, popularnych słów kluczowych, wyników wyszukiwania, analiza widoczności witryny, jakości i ilości pozyskanych linków zewnętrznych, duplikacji treści, analiza problemów technicznych serwisu i UX. Pozostałe elementy uwzględniane w analizie znajdziesz w zakładce - Audyt SEO.
-
Strategia i harmonogram działań - dysponując szczegółową analizą strony i konkurencji oraz poznając specyfikacje branży, przygotowujemy najlepszą strategię, w której uwzględniamy działania i ich intensywność potrzebną do wypromowania strony w Google. Planując harmonogram prac skupiamy się na działaniach krótkoterminowych (kwartalnych) oraz długoterminowych wraz z określeniem realnych celów, które chcemy osiągnąć.
-
Działania on-site - dotyczą prac tylko w obrębie pozycjonowanej witryny i mają na celu przystosowanie strony internetowej pod znane czynniki rankingowe i szereg wytycznych Google. Mają również istotny wpływ na poprawę czynników behawioralnych i konwersji dla wszystkich kanałów marketingowych, za pośrednictwem których użytkownicy trafiają na stronę. W tym obszarze możemy wyróżnić:
- optymalizacja strony,
- poprawa elementów technicznych,
- tworzenie contentu,
- optymalizacja treści,
- linkowanie wewnętrzne,
- poprawa konwersji i CTR.
-
Działania off-site - pod kątem czynników zewnętrznych, które wpływają na ranking serwisu w Google. Głównie do działań off-page zaliczamy wszystkie prace realizowane poza stroną, których celem jest zwiększenie widoczności serwisu na popularne słowa kluczowe. Do tego segmentu prac zaliczyć możemy:
- link building - pozyskiwanie linków przychodzących w różnej formie na wartościowych portalach zewnętrznych, które będą odsyłać do strony internetowej Klienta,
- wizytówka Google - pozycjonowanie wizytówki firmy w mapach Google,
- content marketing - tworzenie i publikacja specjalistycznych artykułów,
- social media - pozyskiwanie odnośników z portali społecznościowych typu FB, Instagram, YouTube itd.
-
Analityka internetowa - zawiera w sobie szereg istotnych elementów. Konfiguracja narzędzi analitycznych, mierzenie ruchu i efektów prowadzonych działań, gromadzenie informacji o zrealizowanych zdarzeniach i transakcjach, a także analiza zebranych danych są kluczowymi elementami uzupełniającymi skuteczne pozycjonowanie stron. W tym celu korzystamy z narzędzi googlowskich, m.in. Google Search Console, Google Analytics i Google Tag Manager oraz narzędzi zewnętrznych typu: HotJar i Yandex.
W Agencji KS dbamy o profesjonalną optymalizację witryny, naturalny profil linków i o efekty potwierdzone danymi z niezależnych narzędzi analitycznych.
Pozycjonujemy w oparciu o najlepsze narzędzia
Zarówno strategię marketingową, jak i realizowane działania opieramy na analizie danych z najlepszych narzędzi dostępnych na rynku. Poniżej lista kilku z nich z uwzględnieniem ceny dla własnego użytku - U nas masz to w pakiecie!

59$ - 199$ / miesiąc

29$ - 149$ / miesiąc

£144 / rok

99$ - 999$ / miesiąc

59$ - 199$ / miesiąc

47€ - 380€ / miesiąc

70€

99$ - 599$ / miesiąc

99$ - 399$ / miesiąc

79$ / miesiąc

89$ / miesiąc

£10 - £25 / miesiąc

27zł - 127 zł / miesiąc

Darmowe

17$ - 80$ / miesiąc

29€ - 89€ / miesiąc (za stronę)

Darmowe

15$ - 150$ / miesiąc

42$ - 228$ / miesiąc

30€ - 80€ / miesiąc

20zł / miesiąc

Darmowe

0 - 120zł / miesiąc

0$ - 20$ / miesiąc







Lista narzędzi analitycznych, SEO, Link building, data driven, estymujących widoczność w wynikach wyszukiwania itd.
Raportowanie
Zgodnie z ustaleniami przygotowujemy dla Ciebie raport miesięczny / kwartalny uwzględniając w nim wykonane prace oraz efekty, dzięki temu zawsze masz kontrolę i możliwość sprawdzenia, na jakie działania wykorzystywany jest Twój budżet, a także jakie generują one zyski.
Raporty są tworzone na podstawie narzędzi:
- Google Search Console - ruch na stronie z wyszukiwarki Google (organiczny).
- Google Analytics - ruch z wszystkich kanałów marketingowych oraz zachowanie użytkowników i konwersja
- Monitoring pozycji strony - codzienne statystyki pozycji ustalonych słów kluczowych
- Ahrefs, Semstorm, Majestic, SemRush, Senuto - narzędzia estymujące ruch, widoczność serwisu, pozyskiwane linki (link building).
- Własne analizy - wnioski i porównania.
Każdy klient otrzymuje dedykowanego opiekuna, który koordynuje krok po kroku wszystkie działania i zawsze jest gotowy udzielić wyczerpujących informacji dotyczących strategii, harmonogramu i celu wykonywanych czynności.
Dlaczego agencja KS?
Gwarantujemy najwyższą jakość usług, opartych na doświadczeniu i systematycznie pozyskiwanej wiedzy. Nie spoczywamy na laurach, jesteśmy na bieżąco z każdą pojawiającą się nowinką ze świata SEO. Algorytmy Google oraz ich aktualizacje nie mają przed nami tajemnic - trzymamy rękę na pulsie. Takie podejście do tematu sprawia, że zawsze jesteśmy o jeden krok do przodu, proponując naszym klientom rozwiązania, dzięki którym sukces jest coraz bliżej! :)
18 korzyści współpracy z nami - Sprawdź co zyskujesz
Najlepsze narzędzia - pozycjonując strony korzystamy z najelpszych narzędzi dostepnych na rynku SEO, SEM, analitycznych, itp. Część nietypowych zadań automatyzujemy własnymi programami i skryptami.
Brak długoterminowej umowy - współpraca ma być opłacalna dla obu stron. Zapewniamy 1-miesięczny okres wypowiedzenia. Długotrwałą współpracę determinuje nasza skuteczność i zadowolenie Klienta.
Gwarancja bezpieczeństwa - pozycjonowanie strony internetowej realizowane jest w pełni etycznie, bezpiecznie i zgodnie z zaleceniami Google. Posiadamy liczne certyfikaty potwierdzające nasze umiejętności.
Pełna transparentność - wszystkie nasze działania oraz efekty pozycjonowania stron www przedstawia raport miesięczny / kwartalny. Opieramy się o najpopularniejsze niezależne narzędzia analityczne.
Elastyczność budżetu - Możesz zwiększać, zmniejszać lub przesuwać budżet na inne działania w zależności od sezonowości, zmiany celów marketingowych czy sytuacji w firmie.
Wsparcie całego zespołu - wszyscy pracujemy na Twój sukces. Od specjalisty SEO, grafika i copywritera, po webowych programistów, analityka, dział link buildingowy i specjalistę Google Maps.
Skuteczne działania - potwierdzone nagrodami, certyfikatami, a także licznymi referencjami Klientów. Od 15 lat z powodzeniem realizujemy kampanie SEO/SEM w skali lokalnej, ogólnopolskiej i globalnej.
Dedykowany opiekun koordynujący działania zespołu specjalistów pracującego nad Twoim sukcesem. Kontaktuj się z jedną osobą telefonicznie, mailowo lub w formie rozmowy wideo.
Wsparcie techniczne w cenie abonamentu. Dbamy o bezpieczeństwo Twojej strony, doradzamy oraz wdrażamy proponowane zmiany i sugestie optymalizacyjne z zachowaniem estetyki.
Łatwa komunikacja i zarządzanie zadaniami - dostosowujemy się do Twoich preferencji. Kontaktujemy się telefonicznie, mailowo, poprzez Slack, Trello, Skype i inne platformy oraz narzędzia.
Audyt strony i analiza profilu linków w cenie pozycjonowania. Przeanalizujemy Twoją stronę pod kątem SEO/UX oraz zaplanujemy skuteczne działania link buildingowe.
Kompleksowy link building - współpracujemy z blogerami i influencerami. Oferujemy dostęp do miejsc, w których będziesz miał możliwość wypowiedzenia się jako ekspert.
Nagrody, Wyróżnienia i Certyfikaty, wiemy czym jest pozycjonowanie
Pracownicy firmy prowadzą prelekcje i szkolenia, biorą udział w konferencjach SEO, oraz cyklicznych webinarach.
Opinie i referencje
Koszt pozycjonowania
Każda wycena przygotowywana jest indywidualnie w oparciu o przeprowadzony wywiad, wykonaną analizę strony internetowej Klienta i głównych konkurentów, analizę aktualnych pozycji w wynikach wyszukiwania, jakości treści itd. Każda oferta dopasowana jest do Twoich potrzeb, oczekiwań i możliwości budżetowych.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron?
Na cenę pozycjonowania strony www wpływa wiele czynników m.in.:
- jakość strony internetowej,
- historia domeny,
- skala pozycjonowania (lokalne, krajowe, globalne),
- ilość i konkurencyjność słów kluczowych,
- potrzebny nakład pracy,
- wielkość serwisu,
- skala konkurencji.
Jesteśmy w stanie zaoferować korzystne warunki współpracy zarówno dla firm małych, średnich, jak i największych przedsiębiorstw. Zobacz przykładowy cennik i zamów niezobowiązującą wycenę.
Pozycjonowanie stron www - Dedykowane oferty
Dedykowana oferta dla pozycjonowania sklepów internetowych - Pomożemy Ci zacząć sprzedawać więcej!
Oferujesz usługi bądź produkty lokalnie? Sprawdź dedykowaną ofertę na Warszawę, Kraków, Wrocław, Katowice, Jasło i Krosno.
Chcesz aby Twoja firma była widoczna w mapach Google? Zapoznaj się z ofertą dedykowaną dla wizytówek Google.
Kierujesz ofertę na kilka krajów, Europę, czy cały świat? Sprawdź ofertę skutecznego pozycjonowania strony internetowej w skali globalnej.
Potrzebujesz wysokiej jakości treści rankującej wysoko w wynikach wyszukiwania na odpowiednie słowa kluczowe? Zajrzyj do oferty copywritingu.
Oferta analizy strony internetowej pod kilkaset czynników mający wpływ pośredni i bezpośredni na widoczność serwisu w Google.
Sprawdź przykładowe ceny i pakiety pozycjonowania stron internetowych oraz czynniki, na które zwracamy uwagę podczas wyceny usługi.
Usługi wspierające pozycjonowanie strony - SEO
Systematyczne prowadzenie kont firmowych na Facebook’u, Instagramie, Twitterze, Linkedin, YT. Skutecznie budujemy markę i promujemy usługi oraz produkty.
Kampanie reklamowe w Google Ads różnego typu: w sieci wyszukiwanie, w sieci reklamowej, w zakupach Google, remarketing czy kampanie YouTube. Z nami dotrzesz do szerszego grona!
Każda tworzona przez nas strona internetowa jest zgodna z wytycznymi SEO i UX. Dodatkowo jest dopasowana do Twoich wytycznych i wymagań. A to wszystko w unikalnym projekcie graficznym.
Planujesz zmianę systemu CMS, przejście na inny hosting, inną domenę? Nie wiesz jak bezpiecznie wykonać migrację strony? - My wiem!
Potrzebujesz merytorycznie przegadać problemy na stronie czy planowane zmiany? Skorzystaj z konsultacji z doświadczonym specjalistą!
Szkolimy pracowników i klientów, gdy chcą samodzielnie pisać zoptymalizowane treści SEO, wprowadzać produkty, czy obsługiwać narzędzia analityczne.
Zapraszamy do kontaktu. Bezpłatna i indywidualna oferta pozycjonowania zostanie przygotowana w 48h!
Skontaktuj się z nami
Nie czekaj, skontaktuj się z naszym doradcą lub wyślij zapytanie poprzez formularz.
Przygotujemy dla Ciebie darmową ofertę wzbogaconą o podstawowy audyt strony, analizę konkurencji, praktyczne porady dotyczące branży, a także realne prognozy rozwoju Twojego biznesu.





