Pozycjonowanie Stron Oferta 2023

Czym różni się skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w oparciu o uczciwe zasady w Agencji KS?

  • Umowa na czas nieokreślony.
  • Gratis - Pozycjonowanie wizytówki Google.
  • Pozycjonujemy w oparciu o Data Driven - Surfer SEO.

Wykorzystaj 15-ście lat doświadczenia KS i zapomnij o problemach z odległymi pozycjami czy niewielką sprzedażą Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google!

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Na podstawie tej zgody będziemy mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej w celu obsługi przez nas twojego zapytania. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o. Gorzyce 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności). (zwiń)

Co to jest pozycjonowanie stron (SEO)?

Pozycjonowanie stron (z ang. SEO - search engine optimization) to proces mający na celu zwiększenie ruchu organicznego i osiągnięcie wysokich pozycji strony www na wybrane słowa kluczowe w wyszukiwarkach internetowych, w tym Google.

Proces pozycjonowania strony obejmuje: audyt SEO, optymalizację on-site i off-site, działania link buildingowe, analityczne, wizytówkę Google, content marketing itd. Skuteczne pozycjonowanie gwarantuje efekty w postaci wzrostu ruchu, sprzedaży, zainteresowania oferowanymi produktami i usługami, a także realnie przekłada się na budowanie popularności marki.

Korzyści pozycjonowania stron

  • Wzrost ruchu na stronie i odwiedzających internautów.
  • Wzrost widoczności na popularne słowa kluczowe.
  • Wzrost zainteresowania oferowanymi produktami i usługami.
  • Docieranie do szerszego grona potencjalnych klientów.
  • Długotrwałe rezultaty pozycjonowania.
  • Generowanie przez firmę większych zysków.
  • Budowanie popularności i rozpoznawalności marki / strony.
  • Tańsze koszty długoterminowego pozyskania klientów.
  • Treści generujące ruch.
  • Poprawa funkcjonowania strony internetowej.
  • Skalowalność biznesu i mierzalność efektów.
  • Wysoki zwrot z inwestycji (ROA).

Zobacz referencje od naszych klientów

Wzrost ruchu oraz liczby słów kluczowych w TOP10

"Bardzo doceniamy indywidualne podejście i jakość wykonywanych usług, co zaowocowało podwojeniem ilości odwiedzin na sklepie internetowym."

Bookland
Piotr Szafranek Wiceprezes
Zobacz referencję

Osiągnięcie pierwszych pozycji dla nowej lokalizacji na Warszawę

"... rekomendujemy Agencję Interaktywną KS jako firmę, która posiada doświadczenie w kwestii pozycjonowania oraz profesjonalnie i z zaangażowaniem podchodzi do powierzonych im celów."

Lukstone
Łukasz Prucnel
Zobacz referencję

Zwiększenie miesięcznej widoczności strony z 5,000 do 45,000

"Mogę szczerze polecić zawierzenie kwestii pozycjonowania panu Danielowi Jędrysikowi ze względu nie tylko na jego wiedzę merytoryczną i rzetelność, ale przede wszystkim na proaktywne myślenie o potrzebach jego klientów. Na rynku SEO trudno o lepszego specjalistę."

Sunscrapers
Kamil Sabatowski Chief Operating Officer
Zobacz referencję

Zwiększenie widoczności i ruchu organicznego strony

"Od poczatku współpracy z opiekunem naszej strony, którym jest Pan Marek Rogowski, możemy liczyćna fachową pomoc i doradztwo w zakresie marketingu internetowego. Indywidualnie przygotowany plan działania dla naszej strony jest konsekwentnie realizowany, czego efektem są wysokie pozycje na najważniejsze dla nas zapytania. Szybki i sprawny kontakt oraz sprawna realizacja dziłań wyróżnia agencję na tle konkurencji."

Hortino Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego
Damian Szklany Regionalny Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
Zobacz referencję
Dołącz do grona zadowolonych klientów
Zamów darmową wycenę

Dla kogo jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych w Google sprawdzi się niemal dla wszystkich, niezależnie od branży, typu strony czy też skali działalności.

Pozycjonować można strony typu:

  • One page, Landing Page
  • Strony firmowe, wizytówki
  • Sklepy internetowe i stacjonarne
  • Blogi, portale, porównywarki, serwisy internetowe

W skali działalności:

  • pozycjonowanie lokalne
  • pozycjonowanie ogólnopolskie
  • pozycjonowanie globalne

W zależności od celu:

  • sprzedaż produktów
  • realizacja usług
  • budowanie świadomości marki
  • poprawa konwersji
  • zwiększenie bazy użytkowników
  • pozyskiwanie leadów
  • i inne

Usługa pozycjonowania sprawdzi się zarówno na rynku lokalnym, ogólnopolskim, jak i zagranicznym.

skuteczne pozycjonowanie stron www w skali lokalnej

Pozycjonowanie lokalne

Jest to wariant skierowany dla firm chcących promować się organicznie na terenie lokalnym. Czyli aby strona internetowa rankowała w wynikach wyszukiwania tzw. tradycyjnych oraz w mapach Google (w formie wizytówki - Google Moja Firma), na frazy kluczowe zawierające słowa związane z geolokalizacją. Jak np. “dentysta Kraków”

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Jest przeznaczone dla firm oferujących swoje produkty czy usługi w skali kraju. Wymaga to innej strategii SEO i zazwyczaj szerszej formy link buildingu opartej o pozyskiwanie naturalnych linków. W tym segmencie znajdzie się większość e-commerce oraz firmy, dla których strona internetowa to jeden z podstawowych kanałów komunikacji z klientami.

pozycjonowanie strony w Google na całą Polskę

pozycjonowanie stron internetowych w skali globalnej

Promocja w skali globalnej

Nastawiona jest na biznes obejmujący zasięgiem kilka krajów, Europe, bądź też inne kontynenty. Globalne pozycjonowanie stron www zazwyczaj wymaga większej inwestycji i bardziej zaawansowanych działań SEO na stronie i poza nią, ale jednocześnie rozszerza rynek na oferowane produkty lub usługi.

Wskazówka - Kto nie powinien się pozycjonować?

Pozycjonowanie strony www może się nie sprawdzić w przypadku usług lub produktów niszowych lub innowacyjnych, które nie mają wyszukiwań organicznych.

Jeżeli masz wątpliwości czy pozycjonowanie jest dla Ciebie, napisz do nas! Bezpłatnie przeanalizujemy możliwości reklamowe Twojej strony internetowej oraz przedstawimy skuteczną strategię promowania.

Zamów darmową wycenę

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania Google to złożony proces, wymagający ciągłości działań i systematycznej aktualizacji. Jego głównym celem jest zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie dotarcie do szerszego grona internautów zainteresowanych np. oferowanymi usługami czy produktami.

Żyjemy w czasach, gdzie większość informacji szukamy za pośrednictwem sieci Internet przy użyciu popularnych wyszukiwarek internetowych, w tym wyszukiwarki Google.

Jak zbudowane są wyniki wyszukiwania Google - SERP?

Stronę wyników wyszukiwania Google możemy podzielić na dwa główne typy:

Wyniki organiczne - inaczej zwane naturalnymi, na które wpływ ma właśnie pozycjonowanie stron internetowych. Zazwyczaj na pierwszej stronie znajduję się 10 organicznych wyników wyszukiwania. Często dodatkowo zawierają zestaw 3 wizytówek firm w mapach Google, a także inne wzbogacone wyniki.

Wyniki płatne - czyli reklamy, linki sponsorowane w usłudze Google Ads prezentowane w formie tekstowej lub/i karuzeli produktów. Są oznaczone etykietę “Reklama” i w zależności od zapytania wyświetlają się w SERP nad wynikami organicznymi i pod nimi oraz po prawej stronie.

Istnieje wiele zapytań, dla których zobaczyć możemy dodatkowe wyniki wyszukiwania, najczęściej są one wzbogacone o:

  • karuzele wideo,
  • sekcje z grafikami,
  • grafy wiedzy,
  • rozbudowane listy,
  • bezpośrednie odpowiedzi,
  • podobne wyszukiwania,
  • wiadomości,
  • wyniki lokalne, typu mapy Google,
  • fragmenty rozszerzone,
  • itp.

dodatkowe wyniki wyszukiwania SERP
Przykładowe dodatkowe wyniki w SERP

Infografika przedstawiająca rezultat w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google
Przykładowy wygląd strony w wyszukiwarce Google (SERP)

To, jaki zestaw wyników wyszukiwania zobaczymy, w dużej mierze jest zależne od wprowadzonego w wyszukiwarkę zapytania i od tego, jakie intencje zostaną mu przypisane. Na wiele z wymienionych wyżej wyników wyszukiwania można wpłynąć poprzez chociażby odpowiednią optymalizację strony internetowej. Nietrudno zatem zauważyć, że w wynikach wyszukiwania jest wiele możliwości na to, aby ukroić swój kawałek tortu. Dlaczego więc tego nie wykorzystać?

Na jakie słowa kluczowe pozycjonować serwis?

Odpowiedni dobór słów kluczowych to fundament pozycjonowania. Słowa kluczowe możemy podzielić na wiele grup:

  • usługowe
  • produktowe
  • sprzedażowe
  • brandowe
  • ogólne
  • lokalne
  • globalne
  • sezonowe
  • informacyjne
  • poradnikowe
  • long tailowe
  • itd.

Ważne, aby frazy kluczowe, na które chcemy się pozycjonować miały wyszukiwania, były związane z tematyką naszej witryny, a wyniki wyszukiwania w Google zwracały podobne / konkurencyjne strony. Jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe? Metod i narzędzi jest wiele - podpowiedzi wyszukiwarki Google, Planer Słów Kluczowych, Google Search Console... Więcej znajdziesz w artykule: Jak dobrać słowa kluczowe pod SEO i Ads.

Przykład fraz kluczowych - lokalne Miesięczna liczba wyszukiwań
dentysta wrocław 5 400
catering dietetyczny wrocław 3 600
psycholog katowice 1 900
pozycjonowanie warszawa 1 300
Przykład fraz kluczowych - ogólnopolskie Miesięczna liczba wyszukiwań
tłumacz przysięgły 5 400
certyfikat ssl 3 600
pozycjonowanie stron www 1 300
optymalizacja strony 480
Przykład fraz kluczowych - globalne Miesięczna liczba wyszukiwań
led lights 1 500 000
seo 1 000 000
chip tuning 60 500
bread oven 8 100

Jak ustalane są pozycje stron w Google?

Pozycja stron internetowych dla zapytań w wyszukiwarce Google z pewnością nie jest ustalana losowo. Za ocenę strony www i umieszczenie jej w rankingu wyszukiwań odpowiedzialne są zaawansowane algorytmy, które analizują setki czynników o różnej wadze.

Warto nadmienić, że czynników z roku na rok przybywa, jedne stają się bardziej istotne, inne z upływem czasu tracą na znaczeniu, a algorytmy oceniające są stale aktualizowane i implementowane w życie.

Poniżej lista czynników z podziałem na 3 grupy, które wpływają na wysokie pozycje i są brane pod uwagę przez algorytmy w procesie określania rankingu strony w Google:

On site SEO - to elementy, które optymalizuje się w obrębie strony np. meta tagi czy treść.

Off site SEO - to czynności odbywające się poza stroną np. pozyskiwanie wartościowych linków na zewnętrznych serwisach.

Technical SEO - to optymalizacja technicznych aspektów mająca na celu np. poprawę indeksowania serwisu.

On site

  • Autorytet strony, autora
  • Aktualność treści
  • Duplikaty wewnętrzne i zewnętrzne treści
  • Grafiki i alty
  • Historia domeny
  • Jakość treści, długość, pokrycie tematu
  • Linkowanie wewnętrzne
  • Meta tagi
  • Nagłówki Hx i ich struktura
  • Słowo kluczowe w URL, meta tagach, nagłówkach, treści
  • Spójność danych w witrynie
  • Zagęszczenie słowa kluczowego
  • [...]

Off site

  • Autorytet zewnętrzny
  • Szeroko pojęty link building
  • Liczba odsyłających linków / domen
  • Linki dofollow / nofollow
  • Profil linków
  • Social media
  • Spójność danych na zewnętrznych portalach
  • Status linków
  • Struktura anchor tekstów
  • Uszkodzone i utracone linki
  • Wizytówka Google
  • [...]

Technical

  • Adresy kanoniczne
  • Błędy 404, 500
  • Crawlowanie
  • Certyfikat bezpieczeństwa
  • Dane strukturalne
  • Dostępność zasobów
  • Mapa strony
  • Nawigacja i struktura serwisu
  • Optymalizacja strony i kodu
  • Przekierowania
  • Przyjazne adresy URL
  • Renderowanie strony
  • Szybkość wczytywania
  • Technologia HTML / JS / AJAX itd.
  • Wersja mobilna, responsywność
  • Wersja językowa
  • Wydajność serwera
  • [...]

Jak wiemy, wyszukiwarka Google dąży do tego, aby dostarczać najbardziej trafne wyniki, dlatego bierze pod uwagę również czynniki behawioralne, które pośrednio wpływają na pozycje strony. Analizie poddawane są zachowania użytkowników na stronie wyszukiwań (SERP) pod konkretne zapytania. Badany jest CTR, współczynnik odrzuceń, czas spędzony na stronie i wiele więcej. Takie informacje pozwalają określić trafność serwowanych wyników przez Google.

Pozycjonowanie stron w KS - Jak to wygląda?

15-letnie doświadczenie w marketingu internetowym pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pozycjonowania stron internetowych w Google. Jest to proces bardzo złożony, na którego efekty wpływ ma setki czynników.

Dlatego też ogromną wagę przykładamy do indywidualnego podejścia i zaplanowania skutecznej indywidualnie dopasowanej strategii, która przełoży się na osiągnięcie zadowalających efektów i wzrost generowanych zysków, w możliwie jak najkrótszym czasie.

Jak pozycjonować stronę internetową? To zależy od wielu rzeczy. Jest jednak kilka wspólnych grup i operacji (jednorazowych oraz cyklicznych) składających się na proces pozycjonowania stron:

  • Audyt SEO strony - analiza strony www pod kątem kilkuset czynników rankingowych, określenie wagi problemu, analiza konkurencji, popularnych słów kluczowych, wyników wyszukiwania, analiza widoczności witryny, jakości i ilości pozyskanych linków zewnętrznych, duplikacji treści, analiza problemów technicznych serwisu i UX. Pozostałe elementy uwzględniane w analizie znajdziesz w zakładce - Audyt SEO.

  • Strategia i harmonogram działań - dysponując szczegółową analizą strony i konkurencji oraz poznając specyfikacje branży, przygotowujemy najlepszą strategię, w której uwzględniamy działania i ich intensywność potrzebną do wypromowania strony w Google. Planując harmonogram prac skupiamy się na działaniach krótkoterminowych (kwartalnych) oraz długoterminowych wraz z określeniem realnych celów, które chcemy osiągnąć.

  • Działania on-site - dotyczą prac tylko w obrębie pozycjonowanej witryny i mają na celu przystosowanie strony internetowej pod znane czynniki rankingowe i szereg wytycznych Google. Mają również istotny wpływ na poprawę czynników behawioralnych i konwersji dla wszystkich kanałów marketingowych, za pośrednictwem których użytkownicy trafiają na stronę. W tym obszarze możemy wyróżnić:

    • optymalizacja strony,
    • poprawa elementów technicznych,
    • tworzenie contentu,
    • optymalizacja treści,
    • linkowanie wewnętrzne,
    • poprawa konwersji i CTR.
  • Działania off-site - pod kątem czynników zewnętrznych, które wpływają na ranking serwisu w Google. Głównie do działań off-page zaliczamy wszystkie prace realizowane poza stroną, których celem jest zwiększenie widoczności serwisu na popularne słowa kluczowe. Do tego segmentu prac zaliczyć możemy:

    • link building - pozyskiwanie linków przychodzących w różnej formie na wartościowych portalach zewnętrznych, które będą odsyłać do strony internetowej Klienta,
    • wizytówka Google - pozycjonowanie wizytówki firmy w mapach Google,
    • content marketing - tworzenie i publikacja specjalistycznych artykułów,
    • social media - pozyskiwanie odnośników z portali społecznościowych typu FB, Instagram, YouTube itd.
  • Analityka internetowa - zawiera w sobie szereg istotnych elementów. Konfiguracja narzędzi analitycznych, mierzenie ruchu i efektów prowadzonych działań, gromadzenie informacji o zrealizowanych zdarzeniach i transakcjach, a także analiza zebranych danych są kluczowymi elementami uzupełniającymi skuteczne pozycjonowanie stron. W tym celu korzystamy z narzędzi googlowskich, m.in. Google Search Console, Google Analytics i Google Tag Manager oraz narzędzi zewnętrznych typu: HotJar i Yandex.

W Agencji KS dbamy o profesjonalną optymalizację witryny, naturalny profil linków i o efekty potwierdzone danymi z niezależnych narzędzi analitycznych.

Pozycjonujemy w oparciu o najlepsze narzędzia

Zarówno strategię marketingową, jak i realizowane działania opieramy na analizie danych z najlepszych narzędzi dostępnych na rynku. Poniżej lista kilku z nich z uwzględnieniem ceny dla własnego użytku - U nas masz to w pakiecie!

Surfer SEO - optymalizacja strony w oparciu o data driven

59$ - 199$ / miesiąc

Surfer Local

29$ - 149$ / miesiąc

ScreamingFrog - Crawler strony

£144 / rok

Ahrefs - ruch, pozycje i widoczność strony

99$ - 999$ / miesiąc

Surfer Content Editor - Tworzenie treści

59$ - 199$ / miesiąc

Majestic

47€ - 380€ / miesiąc

http Logs Viewer

70€

MOZ

99$ - 599$ / miesiąc

Semrush

99$ - 399$ / miesiąc

Answer The Public

79$ / miesiąc

Awario

89$ / miesiąc

Sitebulb

£10 - £25 / miesiąc

SeoStation

27zł - 127 zł / miesiąc

LightHouse

Darmowe

WhiteSpark

17$ - 80$ / miesiąc

HotJar

29€ - 89€ / miesiąc (za stronę)

Yandex

Darmowe

GTMetrix

15$ - 150$ / miesiąc

Pingdom

42$ - 228$ / miesiąc

Mangools

30€ - 80€ / miesiąc

NeilPatel

20zł / miesiąc

GoogleCloud

Darmowe

Canva

0 - 120zł / miesiąc

Whimsical

0$ - 20$ / miesiąc

Google Search Console
Google Analytics
Google Data Studio
Google PageSpeed Insights
Google My Business
Google Trends
Google Optimize

Lista narzędzi analitycznych, SEO, Link building, data driven, estymujących widoczność w wynikach wyszukiwania itd.

Raportowanie

Zgodnie z ustaleniami przygotowujemy dla Ciebie raport miesięczny / kwartalny uwzględniając w nim wykonane prace oraz efekty, dzięki temu zawsze masz kontrolę i możliwość sprawdzenia, na jakie działania wykorzystywany jest Twój budżet, a także jakie generują one zyski.

Raporty są tworzone na podstawie narzędzi:

  • Google Search Console - ruch na stronie z wyszukiwarki Google (organiczny).
  • Google Analytics - ruch z wszystkich kanałów marketingowych oraz zachowanie użytkowników i konwersja
  • Monitoring pozycji strony - codzienne statystyki pozycji ustalonych słów kluczowych
  • Ahrefs, Semstorm, Majestic, SemRush, Senuto - narzędzia estymujące ruch, widoczność serwisu, pozyskiwane linki (link building).
  • Własne analizy - wnioski i porównania.

Każdy klient otrzymuje dedykowanego opiekuna, który koordynuje krok po kroku wszystkie działania i zawsze jest gotowy udzielić wyczerpujących informacji dotyczących strategii, harmonogramu i celu wykonywanych czynności.

Dlaczego agencja KS?

Gwarantujemy najwyższą jakość usług, opartych na doświadczeniu i systematycznie pozyskiwanej wiedzy. Nie spoczywamy na laurach, jesteśmy na bieżąco z każdą pojawiającą się nowinką ze świata SEO. Algorytmy Google oraz ich aktualizacje nie mają przed nami tajemnic - trzymamy rękę na pulsie. Takie podejście do tematu sprawia, że zawsze jesteśmy o jeden krok do przodu, proponując naszym klientom rozwiązania, dzięki którym sukces jest coraz bliżej! :)

18 korzyści współpracy z nami - Sprawdź co zyskujesz

1

Najlepsze narzędzia - pozycjonując strony korzystamy z najelpszych narzędzi dostepnych na rynku SEO, SEM, analitycznych, itp. Część nietypowych zadań automatyzujemy własnymi programami i skryptami.

2

Brak długoterminowej umowy - współpraca ma być opłacalna dla obu stron. Zapewniamy 1-miesięczny okres wypowiedzenia. Długotrwałą współpracę determinuje nasza skuteczność i zadowolenie Klienta.

3

Gwarancja bezpieczeństwa - pozycjonowanie strony internetowej realizowane jest w pełni etycznie, bezpiecznie i zgodnie z zaleceniami Google. Posiadamy liczne certyfikaty potwierdzające nasze umiejętności.

4

Pełna transparentność - wszystkie nasze działania oraz efekty pozycjonowania stron www przedstawia raport miesięczny / kwartalny. Opieramy się o najpopularniejsze niezależne narzędzia analityczne.

5

Elastyczność budżetu - Możesz zwiększać, zmniejszać lub przesuwać budżet na inne działania w zależności od sezonowości, zmiany celów marketingowych czy sytuacji w firmie.

6

Wsparcie całego zespołu - wszyscy pracujemy na Twój sukces. Od specjalisty SEO, grafika i copywritera, po webowych programistów, analityka, dział link buildingowy i specjalistę Google Maps.

7

Skuteczne działania - potwierdzone nagrodami, certyfikatami, a także licznymi referencjami Klientów. Od 15 lat z powodzeniem realizujemy kampanie SEO/SEM w skali lokalnej, ogólnopolskiej i globalnej.

8

Dedykowany opiekun koordynujący działania zespołu specjalistów pracującego nad Twoim sukcesem. Kontaktuj się z jedną osobą telefonicznie, mailowo lub w formie rozmowy wideo.

9

Wsparcie techniczne w cenie abonamentu. Dbamy o bezpieczeństwo Twojej strony, doradzamy oraz wdrażamy proponowane zmiany i sugestie optymalizacyjne z zachowaniem estetyki.

10

Łatwa komunikacja i zarządzanie zadaniami - dostosowujemy się do Twoich preferencji. Kontaktujemy się telefonicznie, mailowo, poprzez Slack, Trello, Skype i inne platformy oraz narzędzia.

11

Audyt strony i analiza profilu linków w cenie pozycjonowania. Przeanalizujemy Twoją stronę pod kątem SEO/UX oraz zaplanujemy skuteczne działania link buildingowe.

12

Kompleksowy link building - współpracujemy z blogerami i influencerami. Oferujemy dostęp do miejsc, w których będziesz miał możliwość wypowiedzenia się jako ekspert.

wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania i zwrot z zainwestowanych środków

13
Copywriting / content marketing to wysokiej jakości unikalne treści na Twoją stronę i bloga. Teksty tworzone są w oparciu o niezwykle skuteczną analizę Data Driven w narzędziu Surfer.
14
Elastyczność pozycjonowanych fraz - w zależności od rozwoju firmy, rozbudowy oferty czy sezonowości masz możliwość aktualizacji słów kluczowych, a także monitorowania i pozycjonowania nowych.
15
Analityka - prowadź swój biznes w oparciu o realne dane. Wdrażamy i konfigurujemy narzędzia analityczne takie jak: Google Analytics, HotJar, Yandex, byś mógł podejmować decyzje poparte solidnymi danymi.
16
Codzienny monitoring pozycji strony w Google dla wspólnie wybranych słów kluczowych. Zyskujesz dostęp do niezależnego narzędzia, codziennie sprawdzającego pozycje byś mógł śledzić, jak Twoja strona zyskuje popularność.
17
Współpracujesz ze stale rozwijającym się zespołem - uczestniczymy w zaawansowanych kursach i szkoleniach z branży marketingu internetowego. Chętnie również sami występujemy jako prelegenci na konferencjach i webinarach dzieląc się naszym doświadczeniem w projektach o różnej skali.
18
Lider pozycjonowania lokalnego - wszystkie działania poparte ogromną wiedzą i zdobytym doświadczeniem, które jest nie tylko wykorzystywane w codziennej pracy, ale którym dzielimy się z innymi poprzez największy Fanpage w Polsce o pozycjonowaniu w Mapach Google!

Nagrody, Wyróżnienia i Certyfikaty, wiemy czym jest pozycjonowanie

partner Google

Agencja KS to Certyfikowany Partner Google, posiadający wszystkie możliwe Certyfikaty Google na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym, a także Certyfikat Google Analytics.

ogólnopolskie wyróżnienia w SEO i SEM

Wielokrotne wyróżnienia w ogólnopolskich konkursach i zestawieniach najlepszych agencji SEO w Polsce. Wiemy jak osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

agencja SEO nagrodzona statuetką

Agencja KS została nagrodzona statuetką "Osobowości i Sukcesy 2018", wręczoną na gali za "Sukces Roku w Marketingu Internetowym".

Pracownicy firmy prowadzą prelekcje i szkolenia, biorą udział w konferencjach SEO, oraz cyklicznych webinarach.

Opinie i referencje

Dzięki Agencji KS jesteśmy na pierwszym miejscu w wyszukiwarce!
Przemysław Kapituła
Przemysław Kapituła
Instytut Surzyńskiego i Nowowiejskiego
Jestem bardzo zadowolony z współpracy, bardzo dobry kontakt, odpisują na maile jasno i rzetelnie, mają ogromną wiedzę na temat marketingu twojej firmy, współpraca z tą firmą przeszła moje oczekiwania. Bardzo polecam!
Grzegorz Polaczyk
Grzegorz Polaczyk
Port Pienin
Profesjonalne i skuteczne pozycjonowanie strony, jak i prowadzenie kampanii Adwords. Polecam :)
Łukasz Zagrodzki
Łukasz Zagrodzki
Crea

Koszt pozycjonowania

Każda wycena przygotowywana jest indywidualnie w oparciu o przeprowadzony wywiad, wykonaną analizę strony internetowej Klienta i głównych konkurentów, analizę aktualnych pozycji w wynikach wyszukiwania, jakości treści itd. Każda oferta dopasowana jest do Twoich potrzeb, oczekiwań i możliwości budżetowych.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Na cenę pozycjonowania strony www wpływa wiele czynników m.in.:

  • jakość strony internetowej,
  • historia domeny,
  • skala pozycjonowania (lokalne, krajowe, globalne),
  • ilość i konkurencyjność słów kluczowych,
  • potrzebny nakład pracy,
  • wielkość serwisu,
  • skala konkurencji.

Jesteśmy w stanie zaoferować korzystne warunki współpracy zarówno dla firm małych, średnich, jak i największych przedsiębiorstw. Zobacz przykładowy cennik i zamów niezobowiązującą wycenę.

Sprawdź nasz cennik SEO

Pozycjonowanie stron www - Dedykowane oferty

Dedykowana oferta dla pozycjonowania sklepów internetowych - Pomożemy Ci zacząć sprzedawać więcej!

Oferujesz usługi bądź produkty lokalnie? Sprawdź dedykowaną ofertę na Warszawę, Kraków, Wrocław, Katowice, Jasło i Krosno.

Chcesz aby Twoja firma była widoczna w mapach Google? Zapoznaj się z ofertą dedykowaną dla wizytówek Google.

Kierujesz ofertę na kilka krajów, Europę, czy cały świat? Sprawdź ofertę skutecznego pozycjonowania strony internetowej w skali globalnej.

Potrzebujesz wysokiej jakości treści rankującej wysoko w wynikach wyszukiwania na odpowiednie słowa kluczowe? Zajrzyj do oferty copywritingu.

Oferta analizy strony internetowej pod kilkaset czynników mający wpływ pośredni i bezpośredni na widoczność serwisu w Google.

Sprawdź przykładowe ceny i pakiety pozycjonowania stron internetowych oraz czynniki, na które zwracamy uwagę podczas wyceny usługi.

Twój cel, to być na pierwszej stronie wyników wyszukiwania? Z nami osiągniesz to szybciej i na dłużej!
Zamów darmową wycenę

Usługi wspierające pozycjonowanie strony - SEO

Systematyczne prowadzenie kont firmowych na Facebook’u, Instagramie, Twitterze, Linkedin, YT. Skutecznie budujemy markę i promujemy usługi oraz produkty.

Kampanie reklamowe w Google Ads różnego typu: w sieci wyszukiwanie, w sieci reklamowej, w zakupach Google, remarketing czy kampanie YouTube. Z nami dotrzesz do szerszego grona!

Każda tworzona przez nas strona internetowa jest zgodna z wytycznymi SEO i UX. Dodatkowo jest dopasowana do Twoich wytycznych i wymagań. A to wszystko w unikalnym projekcie graficznym.

Planujesz zmianę systemu CMS, przejście na inny hosting, inną domenę? Nie wiesz jak bezpiecznie wykonać migrację strony? - My wiem!

Potrzebujesz merytorycznie przegadać problemy na stronie czy planowane zmiany? Skorzystaj z konsultacji z doświadczonym specjalistą!

Szkolimy pracowników i klientów, gdy chcą samodzielnie pisać zoptymalizowane treści SEO, wprowadzać produkty, czy obsługiwać narzędzia analityczne.

Zapraszamy do kontaktu. Bezpłatna i indywidualna oferta pozycjonowania zostanie przygotowana w 48h!

Zamów darmową wycenę

Skontaktuj się z nami

Nie czekaj, skontaktuj się z naszym doradcą
 lub wyślij zapytanie poprzez formularz.

Przygotujemy dla Ciebie darmową ofertę wzbogaconą o podstawowy audyt strony, analizę konkurencji, praktyczne porady dotyczące branży, a także realne prognozy rozwoju Twojego biznesu.

Robert PietruśEdyta Ostafin Stanisław Stachurski

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Na podstawie tej zgody będziemy mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej w celu obsługi przez nas twojego zapytania. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o. Gorzyce 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności). (zwiń)

Najczęściej zadawane pytania

Jak długo trwa pozycjonowanie i współpraca z firmą SEO?

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Pozycjonowanie strony www to proces stały, który można wstrzymać lub wznowić w zależności od preferencji i obecnej sytuacji. Zadaniem każdej agencji reklamowej jest zapewnienie skuteczności i rentowności, aby to klient był największym beneficjentem współpracy.

Co jest potrzebne, aby rozpocząć pozycjonowanie?

Działająca strona internetowa lub witryna, która jest jeszcze w przygotowaniu. Zawsze możemy przygotować pomocne wytyczne SEO na etapie tworzenia serwisu, co przełoży się na szybsze osiągnięcie wysokich pozycji i wyświetlanie na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania.

Od czego zależy cena pozycjonowania?

Cena pozycjonowania ustalana jest indywidualnie na podstawie przeprowadzonej analizy. Na wysokość ceny wpływ wiele czynników: zasięg, jakość treści, ilość i trudność fraz, historia domeny, profil linków, obecny stan i jakość strony internetowej, zakres potrzebnych prac do wykonania itd. Wycena realizowana jest BEZPŁATNIE.

Kiedy mogę spodziewać się efektów pozycjonowania?

Wzrost ruchu na stronie z naturalnych wyników wyszukiwania pojawiają się zazwyczaj już po kilku-kilkunastu dniach od wdrożenia pierwszej optymalizacji. Czas osiągnięcia najwyższych pozycji na najtrudniejsze słowa kluczowe (top 10) w procesie pozycjonowania strony jest jednak dłuższym procesem, co jest uwarunkowane dodatkowymi zmiennymi jak: jakość i liczba firm konkurencyjnych, lokalna lub ogólnopolska skala działań, sprawny procesu komunikacji, decyzyjności klienta itd.

Czy gwarantujemy osiągnięcie efektów?

Tak, dokładamy wszelkich starań, aby sprostać Twoim oczekiwaniom. Gwarantujemy wzrost widoczności i ruchu organicznego oraz profesjonalne podejście do tematu. Nieustannie dążymy do osiągnięcia zamierzonych celów w możliwie jak najkrótszym czasie. Działamy według jasno określonej strategii, cele realizowane są stopniowo i oparte na mocnych fundamentach. Twój sukces, to również nasz sukces :)

Czy wysyłacie raporty z działań?

Oczywiście. Każda złotówka z budżetu jest przeznaczana na określone zadania. Przedstawiamy raporty z realizacji działań, wyniki i efekty, a także zakładany plan na kolejny przedział czasowy.

Ile słów kluczowych można pozycjonować?

Ilość fraz nie jest ograniczona. Na to jak duże jest pole manewru ma wpływ branża, w jakiej działasz, zasięg pozycjonowania i to jak bardzo Twoja stron www jest rozbudowana. Najpierw skupiamy się na frazach podstawowych oraz budowaniu long tail (długiego ogona) i stopniowo przechodzimy do trudniejszych słów kluczowych. Systematycznie dążymy do wzrostu liczby potencjalnych klientów, zainteresowanych Twoją ofertą. Ilość monitorowanych i pozycjonowanych fraz kluczowych można aktualizować.

Jak weryfikować efekty pozycjonowania strony?

Wyniki i efekty pozycjonowania strony w wyszukiwarce Google można sprawdzić na wiele sposobów. Najbardziej oczywiste to wzrost aktywności potencjalnych klientów (zapytania, telefony, zakupy produktów). Udostępniamy dostęp do niezależnego monitoringu pozycji wybranych wspólnie fraz, aby można było weryfikować postęp z dnia na dzień. Ponadto mierzymy efekty w Google Analytics oraz Google Search Console, gdzie obserwujemy jak pozycjonowanie strony internetowej przekłada się na widoczność i ruch organiczny.

Czy pozycjonowanie w Google wymaga zmian na stronie?

Na początku współpracy wykonywany jest audyt seo, w którym przedstawione zostają wszystkie konieczne zmiany mające wpływ m.in. na poprawę pozycji w Google. Nie podejmujemy żadnych działań na stronie przed wcześniejszym zaakceptowaniem przez Ciebie naszych propozycji oraz zrobieniu kopii bezpieczeństwa (backup).

Co dzieje się z efektami po zakończeniu współpracy?

Oczywiście, najlepsze efekty może zagwarantować stała współpraca oraz systematycznie realizowane działań. Po zakończeniu współpracy w żaden sposób nie działamy na niekorzyść klienta czy jego stronę internetową, zrealizowane działania pozostają w niezmienionej formie. Wypracowane efekty i pozycje w wynikach wyszukiwania mogą się utrzymywać, nie mniej jednak zależy to od działań konkurencji i aktualizacji algorytmów wyszukiwania.

Strona w przygotowaniu - Czy mogę zacząć pozycjonowanie?

Tak, proce pozycjonowania strony warto rozpocząć jak najwcześniej. Możemy przygotować wytyczne SEO dla dopiero tworzonej strony www i pomóc np. w przygotowaniu struktury serwisu. Bez problemu możemy przygotować też wytyczne dla treści. Takie podejście pozwala uniknąć wdrażania poprawek technicznych i funkcjonalnych na stronie zaraz po jej stworzeniu.

Czy warto pozycjonować stronę samemu?

W niektórych przypadkach tak, szczególnie jeżeli prowadzisz firmę, w której wygospodarowanie dodatkowego budżetu na marketing jest dużym wyzwaniem. Warto jednak pamiętać o stosowaniu bezpiecznych technik zgodnych z wytycznymi Google dla webmasterów. Unikaj nieetycznych działań SEO (keywords stuffing, pozyskiwanie linków na spamerskich stronach itd.), po których Twoja strona może przestać być wyświetlana w naturalnych wynikach wyszukiwania Google, w skutek nałożenia filtra na stronę internetową. Twórz treść dla stron www z myślą o użytkowniku, a nie wyszukiwarkach. Opieraj swoje działania o wiarygodne źródła wiedzy. W większości przypadków realizacja marketingu online samodzielnie nie jest optymalna, ponieważ edukacja zajmuje sporo czasu, który jest bezcenny w kontekście rozwoju własnej oferty.


Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Na podstawie tej zgody będziemy mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej w celu obsługi przez nas twojego zapytania. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o. Gorzyce 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności). (zwiń)
(4.9/5), głosów: 486
Ocena strony:
Go Top