Oferta i cennik na pozycjonowanie lokalne w Mapach Google

Jako profesjonalna agencja oferujemy jedną z najszybszych, najtańszych i najskuteczniejszych metod pozycjonowania dla lokalnych firm, czyli pozycjonowanie w Google Maps. Jesteśmy jedną z pierwszych firm w Polsce, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich lokalnych klientów. Czy wiedziałeś o tym, że dobrze prowadzona wizytówka to 20, 30, 40, a nawet 50% dodatkowego ruchu na stronie internetowej Twojej firmy? A zaraz pokażemy Ci, o co w tym chodzi :)

Zobacz cennik Zapytaj o ofertę
Oferta pozycjonowania wizytówek w mapach Google

Cennik pozycjonowania w Mapach Google w rozliczaniu abonamentowym - cena za pozycjonowanie wizytówki przez 1 miesiąc.

Cena za pakiet jednorazowy Cena za pakiet optymalny Cena za pakiet rozszerzony
490 zł 390 zł 490 zł

Oferta na pozycjonowanie w Mapach Google

Stawiamy na elastyczność i zawsze staramy się przygotować usługi szyte na miarę konkretnych oczekiwań, dlatego w ofercie posiadamy dwa warianty pakietów na pozycjonowanie w lokalnych wynikach wyszukiwania oraz ofertę na jednorazową optymalizację wizytówki w Google Moja Firma.

Jednorazowa optymalizacja

W ramach jednorazowej optymalizacji realizujemy:

  • Analiza i wybór słów kluczowych
  • Optymalizacja tytułu
  • Optymalizacja kategorii
  • Optymalizacja obszaru działania
  • Publikacja wpisu widocznego przez rok od daty publikacji
  • Implementacja analityki w wizytówce
  • Sprawdzenie poprawności numeru telefonu
  • Wdrożenie odpowiednich atrybutów
  • Opracowanie danych strukturalnych
  • Optymalizacja krótkiej nazwy
  • Wdrożenie optymalnych nagłówków usług
  • Wdrożenie optymalnego opisu firmy w wizytówce
  • Wytyczne na temat tego, jak dalej zarządzać wizytówką

Abonament podstawowy

W ramach pakietu podstawowego realizujemy:

  • Publikowanie wpisów w aktualnościach, ofertach oraz wydarzeniach
  • Optymalizację kategorii
  • Optymalizację obszaru działania
  • Optymalizację tytułu
  • Wdrożenie zoptymalizowanego opisu firmy
  • Implementację analityki w wizytówce
  • Optymalne odpowiedzi na pojawiające się opinie
  • Tworzenie karuzeli produktowej
  • Rozwijanie zakładki ,,Usługi”
  • Włączenie funkcji czatu i poinstruowanie klienta, jak z niej korzystać
  • Publikowanie zdjęć
  • Utworzenie krótkiej nazwy
  • Utworzenie schematu LocalBusiness do wdrożenia na stronę
  • Wygenerowanie adresu URL wizytówki do wdrożenia na stronę
  • Uruchomienie Business site
  • Kontakt z Google support
  • Copywriting

Abonament rozszerzony

W ramach pakietu rozszerzonego realizujemy:

Wszystkie elementy pakietu podstawowego, a dodatkowo:

  • Uruchomienie i optymalizacja strony Business Site (jako strona drugorzędna wspomagająca pozycjonowanie lub jako strona główna firmy)
  • Link building oraz wizytówki NAP z lokalnych źródeł
  • Wdrożenie zaawansowanej analityki ruchu z wizytówki i innych źródeł Google Analytics.
  • Analiza zdjęć i grafik przed publikacją za pomocą dedykowanych soczewek Google.
  • Pomoc w tworzeniu i publikowaniu zdjęć 360° oraz wirtualnych spacerów po siedzibie firmy.

A czy wiesz, że możesz sam pozycjonować się w Mapach? Tak! I w związku z tym przygotowaliśmy dla Ciebie darmowy poradnik 👇

Fakt, może to wydawać się nieco dziwne, ale wiemy bardzo dobrze, że wchodząc na rynek, musisz oszczędnie gospodarować budżetem. Stąd też pomysł, aby podzielić się wiedzą i między innymi dla Ciebie stworzyć serię artykułów w formie poradników oraz Fanpage i grupę na Facebooku. Na fanpage Top 1 w Mapach, który zrzesza blisko 2 tysiące osób i jest największym tego typu fanpagem w Polsce, dzielimy się przede wszystkim wiedzą o tym, jak możesz i jak powinieneś rozwijać swój biznes w Google Maps. Z kolei na grupie możesz zapytać zarówno nas, jak i inne osoby o to, co powinieneś realizować w przypadku swojej firmy, aby przynosiło to możliwie największe efekty - jest tam blisko tysiąc właścicieli lokalnych firm, którzy tak samo jak Ty szukali pomocy w kwestii wizytówki. Daj lajka i wpadaj na grupę!

A tutaj masz kawał konkretnego poradnika o tym, jak pozycjonować wizytówkę w Google Maps.

Grafika przedstawiające wyszukiwarkę internetową i wyniki wyszukiwania

A tak poza tym to byliśmy pierwsi na rynku

Tak, wiemy, może wydawać się dziwne, że trafiłeś na firmę, która jako pierwsza w Polsce zaczęła oferować tego typu usługę, no ale ktoś musi być pierwszy ;) Tak naprawdę to praktycznie zawsze jesteśmy o krok przed konkurencją a dzięki 13-letniemu doświadczeniu naszego zespołu w pozycjonowaniu stron internetowych, jesteśmy obecnie w gronie najlepszych firm tej branży w Polsce. Jesteśmy niemal pewni, że w Mapach Google pozycjonujemy w cenie, na którą możesz sobie pozwolić zarówno Ty, jak i każda lokalna firma w kraju, co znacznie wyróżnia nas na tle konkurencji, nieprawdaż?. Tak więc, jeśli teraz jesteś pewny i chcesz, to skorzystaj z najlepszej jakości na rynku.

Psst, teraz powiemy Ci, na czym tak naprawdę polega pozycjonowanie w Mapach, ale 🤫.

Aby być wysoko w mapach, musisz spełnić trzy główne elementy, które wpływają na ranking wizytówek.

Pierwszym czynnikiem rankingowym jest trafność, który bada to, jak wizytówka Twojej firmy pasuje do wyszukiwanego słowa kluczowego. Aby go spełnić, musisz przede wszystkim publikować wpisy w wizytówce oraz dobrze zoptymalizować wszystkie istniejące na niej treści pod najważniejsze dla Ciebie słowa kluczowe. Tak między nami, my używamy do tego narzędzia, które pozwala na tworzenie treści, dzięki którym zostawiamy konkurencję daleko w tyle i jest nim Content Editor -> kosmiczne narzędzie i co ważne, powstało w naszej agencji i obecnie korzystają z niego tysiące agencji na całym świecie!

Trafność
Wyniki wyszukiwania na słowo kluczowe seo jasło

Drugim czynnikiem jest rozpoznawalność, który bada to, jak znana jest Twoja firma w internecie. Aby go spełnić, musisz publikować artykuły na lokalnych oraz tematycznych forach, tworzyć wpisy w katalogach oraz robić wizytówki NAP (Name, Address, Phone). Psst, jeśli będziesz umieszczał naprawdę wysokiej jakości treści w katalogach, możesz być wyżej map!

Pewnie nie zaskoczymy Ci tym, że takie wyniki pomaga nam osiągać Content Editor, ale na pewno zaskoczy Cię fakt, że jesteśmy w stanie pokazać tam Twoją firmę w mniej niż tydzień!

Ostatnim czynnikiem rankingowym jest odległość, który bada to, jak daleko od Twojej firmy znajduje się osoba, która poszukuje oferowanych przez Ciebie usług. Tak naprawdę nie jesteś w stanie wpłynąć na ten czynnik, ale wiedz, że w rankingu będziesz wyżej od konkurentów, którzy będą bliżej klienta niż Ty, jeśli tylko spełnisz lepiej pierwszy i drugi czynnik rankingowy. Bierz się roboty!

Albo zadzwoń i porozmawiaj z nami:
☎️ - 504 876 242

Nie, nie z działem sprzedaży, ale ze specjalistą ds. Google Maps.

Odległość

No dobra, ok… ale czy pozycjonowanie w mapach będzie w ogóle odpowiednie dla Twojej firmy 🤔

Może wydać się nieco śmieszne, ale nie wiemy... Wiesz, każdy biznes jest inny, i tak naprawdę nie możemy teraz z góry napisać, że TAK, MAPY SĄ DLA CIEBIE - jeszcze z fusów nie wróżymy 😐. Ale zawsze możesz do nas zadzwonić i powiedzieć czym się zajmujesz. Możliwe, że w momencie rozmowy powiemy Ci, że tak, to jest dla Ciebie, ale raczej na dokładną analizę będziemy potrzebowali trochę więcej czasu. W sumie zawsze możesz sprawdzić to sam, zobacz jak:

  1. Pobierz darmową wtyczkę do Chrome - Keyword Surfer, która pokaże Ci, jak często są wyszukiwane dane słowa kluczowe.
  2. Teraz wpisz w wyszukiwarkę jedną z oferowanych przez Ciebie usług + dodaj na końcu miasto, np. pozycjonowanie stron krosno.
  3. Jeśli to słowo kluczowe będzie posiadało wyszukiwania, a w wynikach pokażą się mapy, będzie to znak, że powinieneś pozycjonować się w Mapach.
Miesięczna liczba zapytań na słowo kluczowe pozycjonowanie w Mapach Google

Ile realnie jesteś w stanie osiągnąć, pozycjonując wizytówkę w Mapach?

Nie będziemy Cię oszukiwać, ponieważ nie ma jednej tabelki, która określałaby, ile jesteś w stanie zyskać, zarządzając wizytówką w Google. Możemy natomiast posłużyć się danymi, które zbieramy od naszych klientów i wyglądają one następująco:

  • Dla gabinetu dentystycznego wizytówka pozwoliła zwiększyć ruch na stronie o 30%.
  • W przypadku firmy montującej rolety było to aż 25%.
  • Hotel dzięki wizytówce zwiększył ruch na stronie o blisko 50%.
  • Restauracja oprócz zwiększenia ruchu na stronie o 35%, zwiększyła również liczbę wyznaczeń trasy.
  • Firma montująca drzwi i okna zyskała aż 15% dodatkowego ruchu.
  • Adwokat zyskał dodatkowo 20% ruchu na swojej stronie.

Według statystyk obecnie pozycje od 1 do 3 w Mapach zbierają 30% całej liczby kliknięć z wyników wyszukiwania, więc jeśli np. słowo kluczowe ma 1000 wyszukiwań miesięcznie, będąc w top 3, możesz liczyć na zgarnięcie 15-30% ruchu, czyli 150-300 przejść na Twoją stronę.

Statystyki w Google Moja Firma - wzrost widoczności wizytówki firmy w wynikach wyszukiwania

Ale wiesz, że nie musisz mieć strony internetowej?

Serio! Siedzimy w tym biznesie, więc bardzo dobrze wiemy, że koszt zaprojektowania i stworzenia strony nie kończy się na tysiącu złotych, a już nawet taka kwota przy małym bądź startującym biznesie jest naprawdę spora. Tak więc jeśli nie masz strony internetowej, stworzymy ją dla Ciebie za darmo, zoptymalizujemy i będziemy pozycjonować razem z wizytówką. Co prawda kwota z pakietu nie pozwoli nam zaszaleć w kwestii jej wyglądu i funkcjonalności, ale na pewno pomoże Ci znacząco zwiększyć liczbę klientów i sprzedaż usług, co pozwoli odłożyć części zarobionych pieniędzy na nową stronę internetową.

mapy google pozycjonowanie stron business site

Możesz być też wyżej map, zobacz 👇

Możemy śmiało powiedzieć o tym, że jako pierwsi w Polsce opracowaliśmy skuteczną metodologię na to, aby w 30 minut stworzyć taki widok dla Twojej firmy. Co ważne, byłoby to niemalże niemożliwe, gdyby nie Surfer - narzędzie, które powstało u nas, w KS.

Nie, nie musisz za to dodatkowo płacić! Realizujemy to zarówno podczas pozycjonowania wizytówki w Mapach Google, jak i w ramach pozycjonowania stron.

Wyniki wyszukiwana na wpisane słowo kluczowe

Jeśli dobrnąłeś aż tutaj, pozwól, że przedstawimy Ci realne korzyści, które wynikają ze współpracy z nami

I teraz tak jak inne agencje moglibyśmy zasypać Cię regułkami, na podstawie tego co nas wyróżnia, czyli tym, czego i tak nikt nie czyta. Postanowiliśmy podejść do tego nieco inaczej, kreatywniej 😏

  • Otóż w naszej codziennej pracy z wizytówkami korzystamy z różnych narzędzi. Jest to między innymi Surfer, LocalFalcon, SeoStation, Ahrefs…, których najniższe pakiety miesięcznie wynoszą mniej więcej tyle, za ile moglibyśmy pozycjonować dla Ciebie blisko 10 lokalizacji. Zobacz, możesz płacić 300, 400 czy 500 zł za pozycjonowanie w mapach, a my będziemy używać do tego narzędzi wartych kilka tysięcy.
    A teraz pomyśl sobie, że aby dojść do takiej skuteczności i wprawy w wykonywaniu działań, jaką na starcie Ci oferujemy, musiałbyś uczyć się minimum rok. Wydaje się być ok do czasu, aż nie policzysz, że poświęcając 8 godzin dziennie przez rok i mnożąc to przez Twoją roboczo godzinę, wychodzi kwota, w której moglibyśmy Cię pozycjonować przez kilka czy kilkanaście lat - jest to kwota, którą zarobisz przez rok w swojej firmie, zamiast tracąc czas i pieniądze na naukę czegoś nowego.
  • Dodatkowo w naszej agencji posiadamy kilka działów, które są wyspecjalizowane w danej tematyce. Są to programiści, copywriterzy, specjaliści SEO, specjaliści Social Media itd., tak więc w każdej chwili możesz liczyć nie tylko na naszą pomoc i pełne zaangażowanie odnośnie Map, ale również w innych kwestiach związanych z reklamą w internecie.

Teraz spójrz na nasze portfolio z pozycjonowania wizytówek w Google

Czyny, nie słowa - to nasza dewiza, dlatego poniżej przedstawiamy kilka realizacji dla klientów, którzy już korzystają z usług profesjonalnego pozycjonowania w mapach.

efekty pozycjonowania w mapach Google B2B

Pozycjonowanie w Mapach Google dla klienta B2B

Wykres przedstawia efekty z działań dla firmy, organizującej i udostępniającej przestrzeń na eventy firmowe w zacisznym miejscu z dala od zgiełku miasta, w którym aż roi się od konkurencji. Idealnie zaplanowana strategia pozwoliła wyeliminować problem z lokalizacją, która znajdowała się kilkanaście kilometrów od centrum Warszawy. Firma odnotowała 100% zwiększenie konwersji w postaci wysłań formularzy.

efekty pozycjonowania działań dla Klienta B2C

Pozycjonowanie mapy Google dla klienta B2C

Wykres obrazuje nagły wzrost i błyskawiczne pojawienie się wizytówki w top 3 wyników wyszukiwania w mapach na wybrane wcześniej słowa kluczowe. Zwiększająca się ilość konwersji potwierdza, że wizytówka jest pozycjonowana na odpowiednie słowa kluczowe dla modelu biznesowego firmy. Przedstawiony wykres dotyczy firmy, która świadczy swoje usługi na terenie województwa małopolskiego.

efekt dla firmy stacjonarnej

Obsługa map Google dla firmy stacjonarnej

Powyższy wykres obrazuje systematyczny wzrost konwersji dla klienta, którego model biznesowy polega na zapraszaniu klientów do swojej firmy i prezentowaniu im w niej swoich produktów. Kilkukrotne zwiększenie obrotów firmy w krótkim czasie przełożyło się na kolejne działania marketingowe.

zwiększenie liczby połączeń w Google Moja Firma

Promocja mająca na celu zwiększenie ilości odbieranych telefonów

Dla tego klienta priorytetowym celem było zwiększenie ilości połączeń telefonicznych, które były jego głównym kanałem sprzedażowym. Systematyczne prace w wizytówce wraz z odpowiednią strategią (call to action) pozwoliły zwiększyć widoczność i ilość konwersji.

Czerp garściami profity ze współpracy z KS

Szaleństwem jest robienie ciągle tego samego i oczekiwanie innych rezultatów, dlatego jeśli Twoja firma wciąż nie może przebić się do czołówki, jeśli nie zadowalają Cię dotychczasowe sukcesy i chcesz wznosić się na nowe wyżyny biznesowego Olimpu - skontaktuj się z nami! Jesteśmy przekonani, że razem osiągniemy wspólny cel, jakim jest wzajemna satysfakcja. Zapominając o przeszłości, dziś tworzymy treści, które jutro zmienią internetowy świat. Twój sukces jest naszym sukcesem, a szczęście sprzyja lepszym, dlatego zaufaj nam już teraz!

Wyjaśnienie elementów, które wchodzą w skład oferty

Analiza słów kluczowych jest realizowana na samym początku współpracy i polega ona na wykonaniu dokładnej analizy, na podstawie której zostaną wybrane słowa do pozycjonowania.

Publikowanie wpisów polega na przygotowywaniu wpisów do wizytówki, które będą zarówno optymalne pod wybrane słowa kluczowe, jak i będą cieszyły się największą skutecznością w postaci przejść na stronę www.

Implementacja analityki polega na wdrożeniu do wizytówki specjalnego kodu śledzenia, który pozwoli nam śledzić każdego użytkownika. Dzięki temu będziemy w stanie zobaczyć realne efekty naszych działań.

Optymalizacja krótkiej nazwy polega na przygotowaniu unikatowego hasła dla Twojej firmy, które nie tylko zwiększy wyświetlenia wizytówki, ale pozwoli Ci też pozyskiwać klientów.

Utworzenie schematu LocalBusiness polega na stworzeniu specjalnego kodu, który jest następnie implementowany na stronie. Pozwala on lepiej połączyć stronę z wizytówką oraz szeptami o firmie w internecie.

Wygenerowanie adresu URL do wdrożenia na stronę polega na tym, że opracowujemy specjalny adres URL, który po wdrożeniu na stronę zwiększa widoczność wizytówki w wyszukiwarce.

Uruchomienie Business Site pozwala nam przede wszystkim na indeksowanie wpisów przez Google. Dodatkowy aspekt to większa widoczność oraz link do dedykowanej strony www.

LinkBuilding i NAP polega na tym, że na podstawie dokładnej analizy wybieramy miejsca, w których publikujemy wzmianki o firmie. Są to miejsca, które z największym prawdopodobieństwem wpłyną na poprawę rankingu wizytówki i strony.

Analiza zdjęć za pomocą soczewek polega na tym, że przed publikacją zdjęcia dokładnie badamy, co Google rozumie poprzez to zdjęcie i czy spełnia ono tematykę. Następnie zdjęcie to jeszcze otrzymuje drobne korekty w metadanych i jest publikowane na wizytówce.

FAQ

Często zadawane pytania od przyszłych klientów

Ile kosztuje pozycjonowanie w Mapach Google?

Koszt pozycjonowania się w Mapach Google jest zazwyczaj stały oraz niski i wynosi od 390 do 490 zł netto miesięcznie.

Na jak długo jest podpisywana umowa na pozycjonowanie wizytówki Google?

Umowę na pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google podpisujemy na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jesteśmy pewni swoich działań i dlatego nie wiążemy naszych przyszłych klientów długoterminowymi umowami.

Po jakim czasie wizytówka pojawi się na pierwszych pozycjach?

Pierwsza informacja o przewidywanym czasie, po którym pojawi się wizytówka na pierwszych pozycjach zostanie przesłana wraz z ofertą. Dokładniej określi to indywidualny specjalista ds. Google Maps.

Na jakiej zasadzie przebiega współpraca?

Decydując się na współpracę z nami otrzymują Państwo kompleksową i profesjonalną obsługę wizytówki firmy. Co miesiąc indywidualny specjalista ds. Google Maps będzie kontaktował się z Państwem oraz przesyłał gotowe optymalizacje do akceptacji.

(4.7/5), głosów: 40
Ocena strony:
Go Top