Rozpocznij pracę w KS jako...
Specjalista SEO
Pracując jako specjalista SEO, będziesz odpowiedzialny za optymalizację strony w celu podniesienie jej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwarki Google. Do Twoich obowiązków należeć będzie też przygotowywanie planów i strategii pozycjonowania, nadzór nad ich realizacją oraz wykonywanie audytów SEO i analiz konkurencji.
Specjalista ds. Link Buildingu
Pierwotnie ranking w wyszukiwarkach internetowych opierał się o liczbę linków prowadzących do strony. Od tego czasu wiele się zmieniło, jednak odnośniki nadal stanowią istotny czynnik rankingowy. Do twoich zadań na tym stanowisku będzie należało wyszukiwanie miejsc na nowe linki, nawiązywanie kontaktów z wydawcami oraz nadzór nad realizacją zleceń od specjalistów SEO.
Specjalista Google Ads / Facebook Ads
Jednym ze sposobów dotarcia do potencjalnych klientów jest reklama płatna. Jako specjalista ds. Google Ads lub Facebook Ads będziesz przygotowywać, wdrażać oraz nadzorować kampanie reklamowe, które pojawią się tuż nad wynikami organicznymi w wyszukiwarce Google lub między postami na tablicy Facebooka.
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Jeżeli media społecznościowe to Twój żywioł, to praca na tym stanowisku jest dla Ciebie. Jako Specjalista ds. Social Media będziesz budować aktywną i zaangażowaną społeczność wokół marek naszych klientów. Zajmiesz się realizacją harmonogramu publikacji, dzięki czemu będziesz mieć realny wpływ na ich język komunikacji.
Grafik
Sprawnie posługujesz się programami graficznymi, masz kreatywną duszę i nie boisz się pracować pod presją czasu? Dołącz do naszego zespołu, jako grafik komputerowy, do którego obowiązków będzie należało tworzenie spójnych z marką kreacji reklamowych dla mediów społecznościowych czy płatnych kampanii reklamach.
Copywriter
Tworzenie angażujących treści nie jest tak łatwe jak mogłoby się wydawać. Jeżeli masz lekkie pióro i jesteś w stanie przygotować tekst niemal na każdą okazje to praca idealna dla Ciebie. Do Twoich obowiązków będzie należało tworzenie opisów kategorii, produktów, ofert oraz pisanie dłuższych artykułów na stronę klienta.
Specjalista ds. Google Maps
Firmy działające na rynku lokalnym dążą do tego, by znaleźć się na jednym z 3 premiowanych miejsc w tzw. pakiecie map. Pomaga im w tym właśnie specjalista ds. Google Maps. Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie przygotowanie i optymalizacja wizytówki Google, tworzenie atrakcyjnych postów czy też współtworzenie grupy i fanpage na Facebooku: TOP1 w Mapach
Programista
Działania marketingowe nie będą skuteczne, jeżeli strona lądowania nie będzie odpowiednio przystosowana. Zespół naszych developerów czuwa nad poprawnym wdrożeniem rekomendacji SEO, tworzy nowe funkcjonalności, a czasem tworzy nowe odsłony serwisów. Jeżeli HTML, CSS, JS i PHP to dla Ciebie chleb powszedni, koniecznie złóż podanie na to stanowisko.
Doradca Klienta Biznesowego
Lubisz poznawać nowych ludzi i szybko nawiązujesz z nimi dobre relacje? Sprawdź się jako doradca klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć m.in. obsługa zapytań od potencjalnych klientów, opracowywanie ofert, doradztwo biznesowe oraz kontakt telefoniczny i wideokonferencyjny z klientem.