Jak przebiega proces rekrutacji?
Przesłanie CV
Po wysłaniu nam CV i listu motywacyjnego, otrzymasz od nas odpowiedź mailową, że Twoja aplikacja do nas dotarła.
Przegląd CV
Następnie leader działu Robert Pietruś wraz z specjalistą HR Anną Węgrzyn dokładnie zapozna się z Twoją aplikacją.
Kontakt
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu rekrutacji, poinformujemy Cię o tym w terminie 2 tygodni od momentu przesłania aplikacji i umówimy się z Tobą na krótką rozmowę telefoniczną. Nawet jeśli nie zaprosimy Cię na rozmowę telefoniczną, także otrzymasz od nas informację zwrotną — mailowo.
Rozmowa rekrutacyjna
Trzecim etapem rekrutacji będzie rozmowa stacjonarna w naszym biurze, podczas której poznamy się bliżej.
Informacja zwrotna
Po rozmowie rekrutacyjnej otrzymasz od nas informację zwrotną wraz z wynikiem rekrutacji.
Rozpoczęcie pracy
Jesteś przyjęty? Teraz możemy wszystko ustalać i z niecierpliwością czekamy, aż staniesz się częścią naszego zespołu. :) Z pewnością się polubimy!