Wzrost interakcji na wizytówce o 80%

Po 6 miesiącach współpracy wypracowaliśmy znaczną poprawę widoczności wizytówki, co w połączeniu z optymalizacją wyglądu profilu pozwoliło na wzrosty ilości interakcji użytkowników z profilem - w tym połączeń telefonicznych i wyznaczeń trasy dojazdu.

Zamawiam darmową wycenę

Krótko o kliencie

Kosmedica, to renomowana klinika medycyny estetycznej w Warszawie. W szczególności wykonywane są w niej zabiegi depilacji laserowej, jednak w ofercie znajdują się także liczne zabiegi z zakresu medycyny estetycznej twarzy i ciała. Pracownicy kliniki Kosmedica stawiają na najwyższą jakość, profesjonalizm i pełne bezpieczeństwo klientów, dlatego wszelkie zabiegi są tutaj wykonywane precyzyjnie, przez wykwalifikowanych specjalistów.

Efekty współpracy z Agencją KS ⭐️

42K

wyświetleń
w wyszukiwarce
i mapach

3x

więcej
wyznaczeń trasy
dojazdu

65%

więcej
połączeń telefonicznych

Sytuacja wyjściowa

W momencie rozpoczęcia działań wizytówka wyświetlała się w drugiej dziesiątce lokalnych wyników wyszukiwania lub jak w przypadku frazy “medycyna estetyczna Warszawa” poza pierwszą 20. Profil odznaczał się średnio 10 interakcjami dziennie. Ilość pozyskanych klientów nie była wystarczająca, aby zapełnić grafiki wszystkich pracowników.


Cele i oczekiwania

  • Wzrost rozpoznawalności w Warszawie.
  • Wzrost ilości wyświetleń zarówno w wynikach wyszukiwania, jak i w mapach.
  • Poprawa pozycji przede wszystkim na frazy związane z depilacją laserową i medycyną estetyczną.
  • Pozyskanie większej ilości klientów.

Problemy i wyzwania

Już na samym początku działań zauważyliśmy, że w mapach znajdują się duplikaty głównej wizytówki, co powodowało, że nie wyświetlała się poprawnie. Znacznym utrudnieniem była także nieprawidłowa konfiguracja podstawowych elementów wizytówki takich jak kategoria, obsługiwane obszary czy linki do strony.

Profil odznaczał się bardzo małą ilością treści, a wiele sekcji było nieuzupełnionych - klienci nie mogli znaleźć na wizytówce informacji o ofercie. Firma otrzymywała o wiele mniej opinii niż konkurencja, co także rzutowało na pozycje.

Ostatnimi problemami była bardzo niewielka ilość wzmianek o firmie w sieci oraz problemy na stronie internetowej i witryna, która potrzebowała wielu optymalizacji niezbędnych do dobrego powiązania z wizytówką i wzmocnienia jej pozycji.

Wspinaczka na szczyt

Zrealizowane działania

Prace rozpoczęliśmy od poznania potrzeb Klienta i analizy grupy docelowej. Następnie przystąpiliśmy do researchu słów kluczowych, które stanowiły podstawę późniejszych prac. Kolejnie przyszedł czas na szczegółową analizę profilu i wszystkich elementów mających wpływ na wizytówkę. Właśnie wtedy zauważyliśmy dwa duplikaty głównego profilu, które zweryfikowaliśmy i usunęliśmy.

Dopiero po tych czynnościach mogliśmy wprowadzać wszelkie poprawki na profilu. Przeprowadziliśmy szczegółową optymalizację wszystkich danych (kategorii, obsługiwanych obszarów, linków do stron, opisu, atrybutów, godzin otwarcia, telefonów czy zdjęć). Włączyliśmy także czat i skonfigurowaliśmy go. Dopiero gdy mieliśmy pewność, że wszystkie ustawienia są poprawne, przeszliśmy do optymalizacji treści, poprawy wizualnej profilu oraz przygotowania planu link buildingowego. Opracowaliśmy także dedykowany projekt graficzny, którego zadaniem było zachęcanie klientów do pozostawiania opinii o klinice.

Zaczęliśmy regularnie publikować wpisy na wizytówce - każdy pisany był w oparciu o frazy kluczowe. Uzupełniliśmy poszczególne sekcje, dodając nie tylko treści, ale także przykuwające uwagę grafiki. W międzyczasie klient zaczął wdrażać poprawki na stronie internetowej.

Wszystkie te działania pozwoliły na wypracowanie fenomenalnych efektów, o których możesz przeczytać poniżej!

  • Analiza słów kluczowych adekwatnych do oferty klienta.
  • Analiza wszystkich elementów mających wpływ na pozycjonowanie wizytówki.
  • Przejęcie i usuniecie duplikatów głównej wizytówki.
  • Optymalizacja wszystkich elementów wizytówki związanych z danymi.
  • Optymalizacja sekcji zdjęć.
  • Regularna publikacja informacji o ofercie i nowości.
  • Optymalizacja treści i grafik w sekcji produktów oraz treści w sekcji usług.
  • Przygotowanie planu link buildingowego.
  • Przygotowanie dedykowanego projektu graficznego, zachęcającego do pozostawiania opinii.
  • Regularne zarządzanie opiniami.

Efekty współpracy

Szczególnym i najważniejszym osiągnięciem jest wypracowanie bardzo dużych wzrostów w liczbie działań użytkowników. Kiedy zaczynaliśmy działania, wizytówka odnotowywała średnio około 10 interakcji dziennie. Już po pierwszych działaniach (wrzesień) możemy zaobserwować wzrost ich liczby. Wcześniej dziennie na profilu było maksymalnie 15 interakcji. Już we wrześniu ilość ta zwiększyła się do 22.

Po pół roku prac na wizytówce efekty są o wiele większe. W kwartale luty-kwiecień 2022 użytkownicy wykonują średnio 25 interakcji dziennie, czyli o 15 więcej w porównaniu ze stanem początkowym. Na wizytówce dziennie pojawia się nawet 40 czy 50 działań. Szczególny wzrost możemy zaobserwować w wyznaczeniach tras dojazdu. Z 154 interakcji, uzyskaliśmy aż 514 w ciągu kwartału. Przejścia na stronę internetową z 603 przerodziły się w 884, a połączenia telefoniczne z 166, w 273.

Odnotowujemy comiesięczną tendencję wzrostową, a według danych z Google ilość konwersji w stosunku do okresu styczeń-marzec z 2021 roku poprawiła się o 45%.

Obecnie profil wyświetla się aż 42 tysiące razy w przebiegu kwartału, z czego prawie 24 tysiące pochodzi z wyników wyszukiwania. Są to istotne wyświetlenia, gdyż tylko top 3 wyników może pojawiać się w wynikach wyszukiwania.

Obecnie profil wyświetla się aż 42 tysiące razy w przebiegu kwartału, z czego prawie 24 tysiące pochodzi z wyników wyszukiwania. Są to istotne wyświetlenia, gdyż tylko top 3 wyników może pojawiać się w wynikach wyszukiwania.


A co na to klient?

"Przez cały okres współpracy czujemy, że Pani Joanna rzetelnie podchodzi do tematu pozycjonowania naszej wizytówki i kieruje się jej dobrem. Nasz profil jest pod stałą opieką i wiemy, że powierzyliśmy go w dobre ręce. Możemy polecić Agencję KS wszystkim firmom, które chcą poprawić jakość swojej wizytówki GBP i pozyskać nowych klientów."

Karol JankowiczKOSMEDICA
Referencje od klienta

Zadbamy w pełni o reklamę Twojej firmy w internecie

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Na podstawie tej zgody będziemy mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej w celu obsługi przez nas twojego zapytania. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o. Gorzyce 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności). (zwiń)

Sprawdź inne referencje

Dwukrotny wzrost działań klientów na wizytówce i poprawa widoczności

"Dzięki podjętym działaniom nasz serwis telefonów generuje większy ruch i jest zdecydowanie wyżej w lokalnym rankingu Google! Nie da się zaprzeczyć, że efekty są zdumiewające. Możemy zapewnić, że Agencja KS to naprawdę świetny partner biznesowy, którego darzymy wielkim zaufaniem."

PhoneFix
Albert Malik PhoneFix - Serwis Telefonów
Zobacz Case Study

11-krotne zwiększenie działań użytkowników na wizytówce Google

"Pani Joanna, podejmuje ogrom prac, aby profil przysparzał mi coraz to więcej Klientów. Mam poczucie, że przez cały czas ktoś czuwa nad profilem i go optymalizuje. Dodatkowo mogę liczyć na wsparcie w prowadzeniu innych kanałów m.in. strony internetowej."

Eva’s Beauty Room
Ewa Doszczak
Zobacz Case Study
(4/5), głosów: 6
Ocena strony:
Go Top