Krótko o kliencie
Veela to sklep internetowy, który zajmuje się sprzedażą biżuterii ze stali chirurgicznej oraz akcesoriów i ozdób do włosów. W hurtowni internetowej można zakupić piękne, atrakcyjne cenowo ozdoby bez wychodzenia z domu.
Efekty współpracy z Agencją KS ⭐️
329%
więcej odwiedzinna profilu
+2700
więcejfollowersów
+220%
większy zasięgSytuacja wyjściowa
Klient zgłosił się do nas z nowym sklepem internetowym z biżuterią. Problemem był mało rozpoznawalny brand oraz słabo rozwinięte Social Media.
Rozpoczęliśmy od wykonania szczegółowej analizy dotychczas prowadzonych działań, w tym oceny obecności w mediach społecznościowych i efektywności kampanii reklamowych. Zidentyfikowaliśmy obszary wymagające poprawy oraz określiliśmy strategię, która miała na celu zwiększenie widoczności marki, zaangażowania odbiorców oraz docelowo – wzrost sprzedaży.
Cele i oczekiwania
- Zwiększenie ruchu na stronie sklepu internetowego
- Zbudowanie zaangażowanej społeczności wokół marki
- Pozyskanie nowych obserwujących na profilach Social Media
Problemy i wyzwania
Wyzwaniem okazała się niska rozpoznawalność nowej marki w bardzo konkurencyjnej branży biżuteryjnej, brak spójnej strategii komunikacyjnej, która skutecznie przyciągałaby nowych klientów, a także błędnie skonfigurowana analityka.
Klient nie posiadał opracowanej i opisanej identyfikacji wizualnej. Jedynymi elementami, na których podstawie tworzyliśmy wzory kreacji graficznych, było logo oraz biało-złota kolorystyka strony.
Zrealizowane działania
Social Media
Początkowo naszym głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności marki i zbudowanie silnego profilu na Instagramie. Rozpoczęliśmy od stworzenia angażującego contentu, w tym atrakcyjnych konkursów oraz reklam świadomościowych, które skutecznie przyciągnęły uwagę nowych obserwujących i wzbudziły zainteresowanie ofertą.
Kiedy baza odbiorców zaczęła się powiększać, przeszliśmy do tworzenia kampanii reklamowych nastawionych na sprzedaż. Dzięki starannej optymalizacji reklam, kampanie zaczęły przynosić zadowalające wyniki, a liczba transakcji znacząco wzrosła. W celu maksymalizacji efektów, wdrożyliśmy również kampanie remarketingowe.
Grafika
Podczas pierwszych miesięcy współpracy na bieżąco przygotowywaliśmy wzory grafik do postów, grafik konkursowych oraz karuzeli. Dzięki temu udało nam się wyklarować styl — co w znacznym stopniu wpłynęło na proces budowania rozpoznawalności marki.
- Tworzenie reels
- Kampanie remarketingowe
- Reklamy świadomościowe oraz sprzedażowe
- Organizacja konkursów
- Optymalizacja konta na Instagramie
Efekty współpracy
Dzięki naszej strategii Veela znacząco zwiększyła rozpoznawalność marki, zdobyła nowych obserwujących na Instagramie, a liczba transakcji wzrosła. Skuteczne kampanie sprzedażowe i remarketingowe przełożyły się na dynamiczny wzrost zasięgu konta oraz zbudowanie zaangażowanej społeczności.
A co na to klient?
Dzięki tej współpracy udało nam się znacząco rozwinąć nasz profil na Instagramie, zdobywając kilka tysięcy nowych obserwujących oraz zwiększając liczbę użytkowników odwiedzających nasze media społecznościowe i sklep internetowy. Wspólnie organizujemy również konkursy, które cieszą się sporym zainteresowaniem.