Krótko o kliencie
Centrum Studiów Podyplomowych WSIiZ jest najczęściej wybieraną uczelnią oferującą studia podyplomowe w Polsce południowo wschodniej. Kształcenie praktyczne na wybranych kierunkach obejmuje zarówno zajęcia online w czasie rzeczywistym, jak i zajęcia stacjonarne. Dzięki nim słuchacze mogą rozwijać umiejętności praktyczne i lepiej przygotować się do pracy w wybranym zawodzie. Zajęcia te przyjmują różnorodne formy, takie jak warsztaty, konwersatoria, laboratoria czy wizyty studyjne. Centrum stawia na komfort studiowania, organizując zajęcia w weekendy, co umożliwia łączenie nauki z obowiązkami zawodowymi.
Efekty współpracy z Agencją KS ⭐️
+344%
odwiedzinfanpage
+150%
zasięg naFacebooku
840 tys.
wyświetleńreklamy
Sytuacja wyjściowa
Klient zgłosił się do nas w lipcu 2024 roku w celu wsparcia procesu rekrutacji. Naszym celem było pokazanie Centrum Studiów Podyplomowych jako idealnego miejsca do poszerzania kompetencji i zdobywania nowych umiejętności w zakresie specjalistycznym.
Cele i oczekiwania
- Zwiększenie świadomości marki
- Poprawa widoczności w social mediach na rynku ogólnopolskim
- Przekierowywanie użytkowników na stronę internetową
- Zwiększenie liczby zapisów na studia podyplomowe
Problemy i wyzwania
Rekrutacja trwała określony czas i wymagała stworzenia dokładnych person, które mogłyby być zainteresowane ofertą WSIiZ – co stanowiło duże wyzwanie. Wymagało to precyzyjnej komunikacji oraz podkreślenia wyróżniających się korzyści, które przyciągnęłyby uwagę kandydatów w tak krótkim okresie. Dzięki odpowiednio dopasowanej strategii oraz atrakcyjnym materiałom promującym udało się skutecznie dotrzeć do osób, które szukały sposobów na rozwój zawodowy i poszerzenie swoich kompetencji.
Zrealizowane działania
Nasze działania reklamowe w ramach Meta Ads miały na celu zwiększenie zasięgu oraz przekierowanie użytkowników na stronę internetową, aby Ci zapoznali się ze szczegółami oferty studiów i dokonali zapisu.
Remarketingiem regularnie przypominaliśmy o dostępnych kierunkach. Sama kampania opierała się na starannie przygotowanych kreacjach, które opracowaliśmy we współpracy z uczelnią. Wykorzystaliśmy zarówno statyczne, jak i dynamiczne materiały reklamowe, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych kandydatów.
Dzięki wdrożeniu Google Analytics zyskaliśmy lepsze zrozumienie danych i pozwoliło na bieżąco monitorować efekty kampanii. Mogliśmy też podejmować precyzyjniejsze decyzje oraz optymalizować kampanie w czasie rzeczywistym, co znacząco wpłynęło na jej efektywność. Dzięki temu mogliśmy jeszcze skuteczniej dopasować nasze działania do potrzeb odbiorców, zwiększając zaangażowanie i liczbę zapisów na studia.
- Kampania na nowy ruch
- Remarketing
- Analityka internetowa
- Analiza i optymalizacja
Efekty współpracy
Dzięki reklamom emitowanym w trakcie trwania rekrutacji osiągnęliśmy 840 296 wyświetleń reklam, co znacząco wpłynęło na wyniki rekrutacyjne. Przyciągnęliśmy uwagę odpowiednich kandydatów oraz zwiększyliśmy widoczność oferty WSIiZ na rynku. Przełożyło się to na większą liczbę aplikacji na studia. Szerokie zasięg pozwolił także na dotarcie do kandydatów o wysokich kwalifikacjach, którzy w innym przypadku mogliby przeoczyć ofertę uczelni.
Dodatkowo, nasza obecność w social mediach znacząco wzrosła – odwiedziny fanpage’a zwiększyły się o 344%, a liczba rozpoczętych obserwowań wzrosła o 327%. To oznacza, że marka zyskała na rozpoznawalności, a kandydaci chętniej angażowali się w interakcje. To z kolei przekłada się na długoterminową budowę pozytywnego wizerunku i lojalności.
A co na to klient?
Współpracę z Agencją KS rozpoczęliśmy w lipcu 2024 roku przy realizacji kampanii reklamowych wspierających procesy rekrutacyjne. Dzięki zaangażowaniu i profesjonalnemu podejściu Zespołu, nasze działania marketingowe w ramach kampanii Meta Ads okazały się wyjątkowo skuteczne i klarownie objaśnione.