Link dofollow a SEO
Pozyskiwanie linków oznaczonych dofollow, jest bardzo ważne przy budowaniu widoczności witryny i pożądane w kontekście działań SEO. Nie tylko przekazują one "link juice", ale także budują zaufanie Google (jeśli linkowanie następuje ze strony o wysokim stopniu zaufania Trust Rank) oraz niosą wartości związane z powiązanym anchorem, co pozwala na zwiększenie widoczności strony na konkretne słowa kluczowe. Takie linki mogą przynieść także korzyści w postaci zwiększenia ruchu na stronie. Odnośniki dofollow mają dużą wartość również jeśli chodzi o linkowanie w obrębie domeny. Wspierają pozycjonowanie słów kluczowych i nadają wartość linkowanym podstronom.
Dofollow i nofollow
Linki dofollow są przeciwieństwem linków nofollow. Aby jednak zachować naturalność profilu linków strony internetowej, należy strategię linkowania oprzeć zarówno na jednym jak i drugim rodzaju odnośników.
Oznaczenie w kodzie
Link z dodanym atrybutem wygląda tak:
< a href=”https:/ks.pl/” rel=”dofollow” > Link < /a >
Warto wiedzieć, iż robot Google w taki sam sposób potraktuje standardowo dodany link, bez modyfikowanego kodu, a więc:
< a href="https://ks.pl/" > Link < /a >
Ostatnia aktualizacja: 11 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Pozycjonowanie stron poradnik dla początkujących
Każdemu z posiadaczy stron internetowych zależy na tym, by odkryło ją jak najwięcej użytkowników. Jednak w dzisiejszych czasach, kiedy dostępnych jest niemal 2...
Przeczytaj artykuł >>5 niestandardowych sposobów na zdobycie linków
Pozycjonując frazy konkurencyjne, trzeba szukać nisz, które pozwolą na znalezienie wartościowej przestrzeni do linkowania. Jak to zrobić? Oto 5 sposobów na...
Przeczytaj artykuł >>Skuteczny link building
Link building to pojęcie, które dla zwykłego zjadacza chleba wygląda zapewne dość abstrakcyjnie, dla posiadacza strony internetowej czy bloga to sprawa życia i...
Przeczytaj artykuł >>