Co to jest Case Study - Definicja

Case Study (pol. studium przypadku) - to dokładna analiza przypadku (jednego), w której znajdują się informacje o początkowej sytuacji i problemie, możliwych sposobach na jego rozwiązanie, wykonanych działaniach, użytych narzędziach oraz efektach z wykonanych prac. Zazwyczaj jest też uzupełniona w porady i pomysły.

Case Study - Co to?

Jak napisać studium przypadku?

Jeśli chcesz napisać Study Case, na przykład strony internetowej, poniżej przedstawiamy Ci punkty, które musisz poruszyć, aby Twój "kejs" wyglądał naprawdę dobrze, przyjemnie się czytał i dostarczał czytelnikom wartościowej treści.

  1. Prawda - pamiętaj, że aby trafić do klientów musisz pisać prawdę.
  2. Klient - warto jest przedstawić, dla jakiego biznesu (firmy) przygotowałeś Case Study.
  3. Problem - ważne jest, aby na początku wyjaśnić, z czym aktualnie występuje problem.
  4. Sposoby na rozwiązanie - przedstaw, jakie metody i działania mogą według Ciebie pomóc w rozwiązaniu problemu.
  5. Narzędzia - jeśli korzystałeś z jakiś zewnętrznych narzędzi, wymień je z krótkim akapitem informacji o narzędziu.
  6. Zdjęcia i infografiki - do przedstawienia rezultatów staraj się wykorzystywać również zdjęcia i grafiki porównawcze.
  7. Porady - pisząc artykuły o studium przypadku, staraj się umieszczać w nich merytoryczne porady, które według Ciebie mogłyby być cenne.
  8. Rozwiązanie - napisz, jaka metoda została przez Ciebie wybrana, która przyczyniła się do rozwiązania konkretnego problemu lub kilku problemów dla Ciebie bądź Twojego klienta.
  9. Podsumowanie - podsumuj wszystkie działania kilkoma słowami. Możesz napisać, ile czasu zajęły Ci działania, ile poświęciłeś pieniędzy itd.

Ostatnia modyfikacja: 2020-03-12 14:29:55

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(5/5), głosów: 2
Ocena strony:
Specjalista ds. Google Maps
LinkedIn
Go Top