Jak napisać studium przypadku?
Jeśli chcesz napisać Study Case, na przykład strony internetowej, poniżej przedstawiamy Ci punkty, które musisz poruszyć, aby Twój "kejs" wyglądał naprawdę dobrze, przyjemnie się czytał i dostarczał czytelnikom wartościowej treści.
- Prawda - pamiętaj, że aby trafić do klientów musisz pisać prawdę.
- Klient - warto jest przedstawić, dla jakiego biznesu (firmy) przygotowałeś Case Study.
- Problem - ważne jest, aby na początku wyjaśnić, z czym aktualnie występuje problem.
- Sposoby na rozwiązanie - przedstaw, jakie metody i działania mogą według Ciebie pomóc w rozwiązaniu problemu.
- Narzędzia - jeśli korzystałeś z jakiś zewnętrznych narzędzi, wymień je z krótkim akapitem informacji o narzędziu.
- Zdjęcia i infografiki - do przedstawienia rezultatów staraj się wykorzystywać również zdjęcia i grafiki porównawcze.
- Porady - pisząc artykuły o studium przypadku, staraj się umieszczać w nich merytoryczne porady, które według Ciebie mogłyby być cenne.
- Rozwiązanie - napisz, jaka metoda została przez Ciebie wybrana, która przyczyniła się do rozwiązania konkretnego problemu lub kilku problemów dla Ciebie bądź Twojego klienta.
- Podsumowanie - podsumuj wszystkie działania kilkoma słowami. Możesz napisać, ile czasu zajęły Ci działania, ile poświęciłeś pieniędzy itd.
Ostatnia aktualizacja: 11 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Case Study: Odzyskanie pozycji strony YMYL po sierpniowej aktualizacji algorytmu Google
Aktualizacje algorytmu wyszukiwania zdarzają się niemal codziennie. Są to głównie drobne korekty wpływające na ogólny odbiór wyników przez...
Przeczytaj artykuł >>