Co to jest Content? - Definicja

Content - (pol. zawarto艣膰) - to inaczej zawarto艣膰 strony internetowej. Merytoryczne tre艣ci, jakie znajduj膮 si臋 na stronie, w g艂贸wnej mierze przyczyniaj膮 si臋 do pozyskiwania klient贸w i zwi臋kszenia wiarygodno艣ci strony.

Co to jest Content?

Na content sk艂adaj膮 si臋 nie tylko artyku艂y zamieszczone na stronie, ale tak偶e tre艣ci podstron, oferta, cennik, opisy kategorii i produkt贸w.

Dobry content - dlaczego warto?

Termin Content wi膮偶e si臋 nieodzownie z poj臋ciem content marketing, kt贸ry zajmuje si臋 nie tylko tworzeniem atrakcyjnych tre艣ci, ale r贸wnie偶 ich dystrybucj膮 np. w social media, na blogach.

Dobrze zoptymalizowany content wp艂ywa na zwi臋kszenie liczby odwiedzin na stronie, generuj膮c ruch. Tym samym tworzy wi臋ksze szanse na to, 偶e potencjalny lead skorzysta z prezentowanej oferty.

Aktualizacja strony, w艂a艣ciwa optymalizacja pod k膮tem SEO, jak r贸wnie偶 publikacja bran偶owych artyku艂贸w o wysokiej warto艣ci merytorycznej to dzia艂ania, kt贸re pomagaj膮 w budowaniu wiarygodnego wizerunku.

Wymienione dzia艂ania s膮 niezwykle istotne je艣li chodzi o kreowanie wizerunku w oczach klient贸w. Im wi臋kszym zaufaniem obdarz膮 Ciebie i prezentowany im content, tym ch臋tniej zdecyduj膮 si臋 wraca膰 na stron臋.

Dobry content i jego elementy

Nie bez powodu cytat Billa Gatesa ,,Content is king" jest nadal aktualny. Dlaczego tak jest? Ot贸偶 niepowtarzalne, prawid艂owo zoptymalizowane tre艣ci nios膮 za sob膮 ogromne korzy艣ci dla widoczno艣ci w wyszukiwarce Google. Jak zatem tworzy膰 takie tre艣ci?

Aby content by艂 postrzegany przez algorytm Google jako unikalny i warto艣ciowy, powinien spe艂nia膰 nast臋puj膮ce kluczowe warunki:

  • Przyst臋pna forma - nie bez znaczenia jest tutaj podanie tre艣ci. Istotnie wa偶ne jest dostosowanie poziomu i formy tre艣ci do potencjalnej grupy docelowej. Nie powinno si臋 zamieszcza膰 zbyt trudnych tre艣ci lub zbyt banalnych. Trzeba w tym przypadku pami臋ta膰 o zachowaniu bezpiecznej granicy, w czym pomo偶e nam w艂a艣ciwy proces planowania contentu.
  • Bogactwo merytoryczne - tre艣ci powinny skupia膰 si臋 stricte na prezentowanym zakresie tematycznym, bez zb臋dnych dygresji. Nale偶y pami臋ta膰, aby by艂y to informacje unikalne, aktualne, zawieraj膮ce wa偶ne dla u偶ytkownik贸w kwestie.
  • Optymalizacja pod k膮tem SEO - trzeba pami臋ta膰 o w艂a艣ciwych zasadach, jakie wi膮偶膮 si臋 z pozycjonowaniem: umieszczenie poprawnych nag艂贸wk贸w, zadbanie o meta teksty, s艂owa kluczowe, a tak偶e wewn臋trzn膮 dystrybucj臋 tekstu, np. poprzez linkowanie wewn臋trzne.

Ostatnia modyfikacja: 2021-02-11 12:57:43

Czy ta definicja by艂a dla Ciebie pomocna?

(4,9/5), g艂os贸w: 18
Ocena strony:
Copywriter
LinkedIn
Go Top