Co to jest Content? - Definicja

Content - (pol. zawartość) - to inaczej zawartość strony internetowej. Merytoryczne treści, jakie znajdują się na stronie, w głównej mierze przyczyniają się do pozyskiwania klientów i zwiększenia wiarygodności strony.

Co to jest Content?

Na content składają się nie tylko artykuły zamieszczone na stronie, ale także treści podstron, oferta, cennik, opisy kategorii i produktów.

Dobry content - dlaczego warto?

Termin Content wiąże się nieodzownie z pojęciem content marketing, który zajmuje się nie tylko tworzeniem atrakcyjnych treści, ale również ich dystrybucją np. w social media, na blogach.

Dobrze zoptymalizowany content wpływa na zwiększenie liczby odwiedzin na stronie, generując ruch. Tym samym tworzy większe szanse na to, że potencjalny lead skorzysta z prezentowanej oferty.

Aktualizacja strony, właściwa optymalizacja pod kątem SEO, jak również publikacja branżowych artykułów o wysokiej wartości merytorycznej to działania, które pomagają w budowaniu wiarygodnego wizerunku.

Wymienione działania są niezwykle istotne jeśli chodzi o kreowanie wizerunku w oczach klientów. Im większym zaufaniem obdarzą Ciebie i prezentowany im content, tym chętniej zdecydują się wracać na stronę.

Dobry content i jego elementy

Nie bez powodu cytat Billa Gatesa ,,Content is king" jest nadal aktualny. Dlaczego tak jest? Otóż niepowtarzalne, prawidłowo zoptymalizowane treści niosą za sobą ogromne korzyści dla widoczności w wyszukiwarce Google. Jak zatem tworzyć takie treści?

Aby content był postrzegany przez algorytm Google jako unikalny i wartościowy, powinien spełniać następujące kluczowe warunki:

  • Przystępna forma - nie bez znaczenia jest tutaj podanie treści. Istotnie ważne jest dostosowanie poziomu i formy treści do potencjalnej grupy docelowej. Nie powinno się zamieszczać zbyt trudnych treści lub zbyt banalnych. Trzeba w tym przypadku pamiętać o zachowaniu bezpiecznej granicy, w czym pomoże nam właściwy proces planowania contentu.
  • Bogactwo merytoryczne - treści powinny skupiać się stricte na prezentowanym zakresie tematycznym, bez zbędnych dygresji. Należy pamiętać, aby były to informacje unikalne, aktualne, zawierające ważne dla użytkowników kwestie.
  • Optymalizacja pod kątem SEO - trzeba pamiętać o właściwych zasadach, jakie wiążą się z pozycjonowaniem: umieszczenie poprawnych nagłówków, zadbanie o meta teksty, słowa kluczowe, a także wewnętrzną dystrybucję tekstu, np. poprzez linkowanie wewnętrzne.

Ostatnia aktualizacja: 11 czerwca 2024

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(4.7/5), głosów: 114
Ocena strony:
Senior Content Marketing Specialist

Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!

Skontaktuj się z nami

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Twoja zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do obsługi Twojego zapytania ofertowego. Na podstawie wyrażonej zgody możemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila w celach marketingowych lub telefonu w celu obsługi Twojego zapytania ofertowego. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o., z siedzibą w Gorzycach 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy przestrzeganie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz Prawa komunikacji elektronicznej, w tym prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności), a także cofnięcia zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketing bezpośredni. (zwiń)

Menu dostępności

Profile ułatwień dostępu

Opcje ułatwień dostępu

Używamy plików cookie

Na naszej stronie używamy ciasteczek, dzięki czemu jest ona dla Ciebie bardziej przyjazna i niezawodna. Korzystamy także z narzędzi analitycznych w celach statystycznych i marketingowych, aby dopasować treść reklam do Twoich potrzeb i zainteresowań. Twoja prywatność jest dla nas ważna. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.