Co to jest CPV - Definicja

CPV (Cost Per View) - jest kosztem naliczanym za oglądnięcie filmu reklamowego dla kampanii reklamowych Google Ads na YouTube. Reklamodawca płaci jedynie wtedy, kiedy reklama jest oglądnięta do końca lub kiedy oglądano minimum 30 sekund dla dłuższych filmów reklamowych.

Co to jest CPV (cost per view)

Jak działa kampania w rozliczeniu CPV

Kampanie YouTube są elementem Ads. Jest to kampania w sieci reklamowej w tzw. systemie In-Stream. Oznacza, że reklamy są emitowane przed lub w trakcie filmów oglądanych przez użytkowników na portalu YouTube. CPV jest kosztem pojedynczego oglądnięcia reklamy.

YouTube jest jednym z popularniejszych elementów marketingu internetowego, posiada około 10 mln odbiorców w Polsce, dlatego jest bardzo efektywnym narzędziem jeżeli chodzi o promocję marki oraz produktów firmy.

Ostatnia modyfikacja: 2020-01-20 11:20:25

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(5/5), głosów: 5
Ocena strony:

W KS od 10 lat odpowiada za planowanie strategii i prowadzenie kampanii Google Ads. Działania opiera o cele marketingowe klienta, optymalizując ich skuteczność na podstawie zebranych danych odnośnie zachowania użytkowników na stronie.

LinkedIn
Go Top