Co to jest CPV - Definicja

CPV (Cost Per View) - jest kosztem naliczanym za oglądnięcie filmu reklamowego dla kampanii reklamowych Google Ads na YouTube. Reklamodawca płaci jedynie wtedy, kiedy reklama jest oglądnięta do końca lub kiedy oglądano minimum 30 sekund dla dłuższych filmów reklamowych.

Co to jest CPV (cost per view)

Jak działa kampania w rozliczeniu CPV

Kampanie YouTube są elementem Ads. Jest to kampania w sieci reklamowej w tzw. systemie In-Stream. Oznacza, że reklamy są emitowane przed lub w trakcie filmów oglądanych przez użytkowników na portalu YouTube. CPV jest kosztem pojedynczego oglądnięcia reklamy.

YouTube jest jednym z popularniejszych elementów marketingu internetowego, posiada około 10 mln odbiorców w Polsce, dlatego jest bardzo efektywnym narzędziem jeżeli chodzi o promocję marki oraz produktów firmy.

Ostatnia modyfikacja: 2021-09-16 11:08:21

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(4,9/5), głosów: 74
Ocena strony:
Lider zespołu Google Ads z ponad 10-cio letnim doświadczeniem
LinkedIn

Chcesz zarabiać więcej pozyskując klientów z Internetu? Skontaktuj się z nami!

Zamów bezpłatną ofertę

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Na podstawie tej zgody będziemy mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej w celu obsługi przez nas twojego zapytania. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o. Gorzyce 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności). (zwiń)
Go Top