Kiedy korzystać z dopasowania przybliżonego?
Największą zaletą dopasowania przybliżonego jest duży zasięg reklam, a wadą nietrafność wyszukiwanej frazy. Jeśli nie wiemy jakie frazy wybrać - warto zastosować ten rodzaj dopasowania.
Co ważne, ten typ dopasowania nie wymaga użycia specjalnych symboli. Na przykład po wpisaniu frazy hulajnoga dla dziecka będzie się wyświetlało:
- dziecięca hulajnoga sklep internetowy,
- polecane hulajnogi dla dzieci,
- hulajnoga dziecięca.
Modyfikator dopasowania przybliżonego
Modyfikator dopasowania przybliżonego pozwala na wyświetlanie tylko tych reklam, które zostały oznaczone plusem (+). Słowa oznaczone plusem muszą znaleźć się w wyszukiwanym haśle, jednak to, na którym miejscu będą - nie ma znaczenia.
np. po wpisaniu słowa kluczowego: +hulajnoga +dla +dziecka pojawi się jako wynik: dobra hulajnoga dla dziecka, hulajnoga dla dziecka niebieska.
Ostatnia modyfikacja: 2023-05-19 13:27:52
Chcesz zarabiać więcej pozyskując klientów z Internetu? Skontaktuj się z nami!
Powiązane Artykuły

Google Ads dopasowanie słów kluczowych
Google Ads nieustannie się zmienia, co jakiś czas pojawiają się nowe aktualizacje, ulepszenia panelu czy automatyzacje. A wszystko po to, aby ułatwić użytkownikowi...
Przeczytaj artykuł >>
Ile kosztuje reklama w Google AdWords (Ads)?
Do faktu, że reklama w Google jest skuteczna i warto w nią inwestować, nie trzeba nikogo przekonywać, ale ile realnie kosztuje reklama w Google? Jaka jest cena Google...
Przeczytaj artykuł >>
Kampania produktowa krok po kroku
Prowadzisz sklep internetowy? Szukasz informacji jak skonfigurować kampanię produktową w Google Ads? Jeżeli odpowiadasz twierdząco, to doskonale trafiłeś, z tego...
Przeczytaj artykuł >>