Co to jest dopasowanie przybliżone? - Definicja

Dopasowanie przybliżone (Broad Match) - to najbardziej popularny typ dopasowania słów kluczowych w Google Ads i jest używany wtedy, gdy chcemy wyświetlić reklamy szerokiemu gronu odbiorców. Reklamy wyświetlają się użytkownikowi w podobnych wyszukiwaniach, hasłach z błędną pisownią czy w wyrażeniach pokrewnych.

Dopasowanie przybliżone co to jest?

Kiedy korzystać z dopasowania przybliżonego?

Największą zaletą dopasowania przybliżonego jest duży zasięg reklam, a wadą nietrafność wyszukiwanej frazy. Jeśli nie wiemy jakie frazy wybrać - warto zastosować ten rodzaj dopasowania.

Co ważne, ten typ dopasowania nie wymaga użycia specjalnych symboli. Na przykład po wpisaniu frazy hulajnoga dla dziecka będzie się wyświetlało:

  • dziecięca hulajnoga sklep internetowy,
  • polecane hulajnogi dla dzieci,
  • hulajnoga dziecięca.

Modyfikator dopasowania przybliżonego

Modyfikator dopasowania przybliżonego pozwala na wyświetlanie tylko tych reklam, które zostały oznaczone plusem (+). Słowa oznaczone plusem muszą znaleźć się w wyszukiwanym haśle, jednak to, na którym miejscu będą - nie ma znaczenia.

np. po wpisaniu słowa kluczowego: +hulajnoga +dla +dziecka pojawi się jako wynik: dobra hulajnoga dla dziecka, hulajnoga dla dziecka niebieska.

Ostatnia modyfikacja: 2020-06-15 14:31:30

Czy ta definicja bya dla Ciebie pomocna?

(5/5), głosów: 1
Ocena strony:
Młodszy specjalista Google Ads
LinkedIn
Go Top