Tworzenie dynamicznej reklamy w wyszukiwarce
W celu utworzenia reklamy dynamicznej w wyszukiwarce należy utworzyć kampanię w sieci wyszukiwania, a na etapie wyboru typu grupy reklam wybrać reklamę dynamiczną zamiast standardowej. Uzupełnić wymagane pola: podać nazwę domeny (bez protokołu HTTP/HTTPS) i zaktualizować.
Kolejnym krokiem jest skonfigurowanie dynamicznego celu reklamy. Do wyboru jest trzy możliwości: kategorie zalecane dla danej strony, konkretne strony internetowe (tutaj podajemy adresy URL) bądź wszystkie strony internetowe.
Następnie reklamę należy uzupełnić o teksty i ją zapisać.
W celu uzupełnienia kampanii DSA warto dodać odpowiednie rozszerzenia: linki do podstron, objaśnień, informacji w witrynie oraz inne, ale pasujące do danej strony internetowej.
Kiedy wdrożyć dynamiczną reklamę w wyszukiwarce?
Kampanię DSA poleca się stosować w przypadku witryn, które mają odpowiednio skonfigurowane tytuły stron, jasną i przejrzystą treść. Strony powinny być dobrze zoptymalizowane, tak aby system mógł z łatwością dopasować jej tematykę do wyszukiwania użytkownika. Prawidłowo ustawiona kampania będzie generowała zysk oraz zagwarantuje kontrolę nad treścią wyświetleń.
Ostatnia aktualizacja: 11 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Google Ads dopasowanie słów kluczowych
Google Ads nieustannie się zmienia, co jakiś czas pojawiają się nowe aktualizacje, ulepszenia panelu czy automatyzacje. A wszystko po to, aby ułatwić użytkownikowi...
Przeczytaj artykuł >>Remarketing dynamiczny - Jak prawidłowo skonfigurować
Remarketing należy do najlepszych narzędzi, pozwalających na odzyskanie klientów. Ideą remarketingu dynamicznego jest przypominanie użytkownikowi...
Przeczytaj artykuł >>