Co to jest Fanpage - Definicja

Fanpage - to profil firmowy na Facebooku przeznaczony dla firm, marek czy osób publicznych.

Na pierwszy rzut oka niewiele różni się od profilu osobistego. Jednak po krótkiej analizie jasno wynika, że daje nam on duże możliwości biznesowe i warto na niego zwrócić uwagę.

Co to jest fanpage?

Proces założenia firmowej strony jest bardzo prosty. Poniżej znajdziesz krótką instrukcję jak założyć fanpage na fb.

Jeśli chcesz założyć profil firmowy, w pierwszej kolejności musisz być posiadaczem konta osobistego. Bez niego nie będziesz mieć możliwości założenia firmowego profilu.

Po zalogowaniu przejdź na zakładkę STRONY, następnie kliknij blok - UTWÓRZ NOWĄ STRONĘ.

W tym miejscu dodaj zdjęcie profilowe, zdjęcie w tle i uzupełnij swój fanpage o najważniejsze informacje o firmie:

  • Nazwa,
  • Adres strony internetowej,
  • Dane kontaktowe: e-mail, numer telefonu,
  • Kategorię,
  • Krótki opis działalności firmy.

To wszystko! Teraz możesz zamieścić swoje pierwsze wpisy.

Jak zwiększyć liczbę fanów na fanpage'u

Zwiększyć liczbę fanów na swoim profilu firmowym możesz na kilka sposobów.

Bezpłatnie

Zaangażuj swoich znajomych. Poinformuj ich, że założyłeś firmę i zaproś ich do jej obserwacji.

Facebook umożliwia wysłanie zbiorczego zaproszenia. Dzięki temu strona w szybki osób może zyskać pierwszych followersów.

Zaproś użytkowników, którzy dodali reakcję do zdjęcia lub postu na tablicy.

Skoro spodobał się im dany post, to jest duża szansa, że zostaną na dłużej by poznawać nowe treści.

Płatnie

Przeznacz dany budżet na płatne reklamy. Możesz samodzielnie nauczyć się prowadzić skuteczne kampanie Facebook Ads lub zlecić te działania agencji SEO/SEM.

Jak pozyskać klientów przez Facebooka

Facebook to miejsce, gdzie użytkownicy internetu spędzają mnóstwo czasu. Wśród nich są osoby, które mogą stać się Twoimi klientami. Za pomocą fanpage'a masz możliwość dotrzeć do wybranych grup odbiorców: np. do użytkowników, którzy trafili na Twoją stronę przez wyszukiwarkę Google.

Fanpage na Facebooku to idealne narzędzie do komunikacji i budowania zaangażowanej społeczności Twojego biznesu. Tworzenie i prowadzenie regularnego contentu pomoże Ci zwiększyć sprzedaż produktów lub usług.

Ostatnia aktualizacja: 11 czerwca 2024

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(4.7/5), głosów: 97
Ocena strony:
Senior Google Ads Specialist

Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!

Skontaktuj się z nami

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Twoja zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do obsługi Twojego zapytania ofertowego. Na podstawie wyrażonej zgody możemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila w celach marketingowych lub telefonu w celu obsługi Twojego zapytania ofertowego. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o., z siedzibą w Gorzycach 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy przestrzeganie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz Prawa komunikacji elektronicznej, w tym prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności), a także cofnięcia zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketing bezpośredni. (zwiń)

Menu dostępności

Profile ułatwień dostępu

Opcje ułatwień dostępu

Używamy plików cookie

Na naszej stronie używamy ciasteczek, dzięki czemu jest ona dla Ciebie bardziej przyjazna i niezawodna. Korzystamy także z narzędzi analitycznych w celach statystycznych i marketingowych, aby dopasować treść reklam do Twoich potrzeb i zainteresowań. Twoja prywatność jest dla nas ważna. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.