Co to jest Fanpage - Definicja

Fanpage - to profil firmowy na Facebooku przeznaczony dla firm, marek czy osób publicznych.

Na pierwszy rzut oka niewiele różni się od profilu osobistego. Jednak po krótkiej analizie jasno wynika, że daje nam on duże możliwości biznesowe i warto na niego zwrócić uwagę.

Co to jest fanpage?

Proces założenia firmowej strony jest bardzo prosty. Poniżej znajdziesz krótką instrukcję jak założyć fanpage na fb.

Jeśli chcesz założyć profil firmowy, w pierwszej kolejności musisz być posiadaczem konta osobistego. Bez niego nie będziesz mieć możliwości założenia firmowego profilu.

Po zalogowaniu przejdź na zakładkę STRONY, następnie kliknij blok - UTWÓRZ NOWĄ STRONĘ.

W tym miejscu dodaj zdjęcie profilowe, zdjęcie w tle i uzupełnij swój fanpage o najważniejsze informacje o firmie:

  • Nazwa,
  • Adres strony internetowej,
  • Dane kontaktowe: e-mail, numer telefonu,
  • Kategorię,
  • Krótki opis działalności firmy.

To wszystko! Teraz możesz zamieścić swoje pierwsze wpisy.

Jak zwiększyć liczbę fanów na fanpage'u

Zwiększyć liczbę fanów na swoim profilu firmowym możesz na kilka sposobów.

Bezpłatnie

Zaangażuj swoich znajomych. Poinformuj ich, że założyłeś firmę i zaproś ich do jej obserwacji.

Facebook umożliwia wysłanie zbiorczego zaproszenia. Dzięki temu strona w szybki osób może zyskać pierwszych followersów.

Zaproś użytkowników, którzy dodali reakcję do zdjęcia lub postu na tablicy.

Skoro spodobał się im dany post, to jest duża szansa, że zostaną na dłużej by poznawać nowe treści.

Płatnie

Przeznacz dany budżet na płatne reklamy. Możesz samodzielnie nauczyć się prowadzić skuteczne kampanie lub zlecić te działania agencji SEO/SEM.

Jak pozyskać klientów przez Facebooka

Facebook to miejsce, gdzie użytkownicy internetu spędzają mnóstwo czasu. Wśród nich są osoby, które mogą stać się Twoimi klientami. Za pomocą fanpage'a masz możliwość dotrzeć do wybranych grup odbiorców: np. do użytkowników, którzy trafili na Twoją stronę przez wyszukiwarkę Google.

Fanpage na Facebooku to idealne narzędzie do komunikacji i budowania zaangażowanej społeczności Twojego biznesu. Tworzenie i prowadzenie regularnego contentu pomoże Ci zwiększyć sprzedaż produktów lub usług.

Ostatnia modyfikacja: 2021-05-06 13:30:10

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(4,9/5), głosów: 51
Ocena strony:
Facebook & Google Ads Specialist
LinkedIn
Go Top