Gdzie można wykorzystać feed produktowy?
Plik danych o produktach wykorzystywany jest w:
- Google Ads - produkty zostaną wyświetlone w zakładce “Zakupy” oraz obok wyników wyszukiwania;
- Facebook Ads - pozwala utworzyć reklamy dynamiczne na Facebooku;
- porównywarkach cenowych - zostanie on wykorzystany wtedy, gdy potencjalny klient będzie chciał porównywać ceny konkretnego produktu.
Zalety poprawnie przygotowanego pliku produktowego
Sklep internetowy, który posiada poprawnie uzupełniony plik produktowy może liczyć m.in. na:
- atrakcyjne wyróżnienie oferty,
- wzrost ruchu na stronie,
- zwiększenie sprzedaży.
Ostatnia aktualizacja: 11 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Kampania produktowa krok po kroku
Prowadzisz sklep internetowy? Szukasz informacji jak skonfigurować kampanię produktową w Google Ads? Jeżeli odpowiadasz twierdząco, to doskonale trafiłeś, z tego...
Przeczytaj artykuł >>Optymalizacja kampanii produktowej
Utworzenie kampanii produktowej jest dość łatwe, wystarczy połączyć konto Google Ads z kontem Merchant Center, na którym znajduje się plik produktowy. Reklamy w...
Przeczytaj artykuł >>