Gdzie wyświetla się reklama Google Ads?
Reklamę Ads (Google Adwords) można uruchomić w sieci wyszukiwania Google pośród wyników wyszukiwania oraz w rozbudowanej sieci reklamowej i partnerskiej Google. Aby dotrzeć, do jak największej liczby potencjalnych klientów, system reklamowy firmy Google, może również wyświetlać reklamy na karcie Zakupów i Grafice Google, Gmailu, Discover Cards, czy na YouTube.
System reklamowy Google Ads - modele rozliczeń.
Do podstawowych rozliczeń reklam Google Ads zaliczamy model CPC (cost per click), w którym reklamodawca płaci tylko w przypadku, gdy użytkownik kliknie w reklamę i tym samym przejdzie na jego stronę docelową. Innym, często używanym modelem rozliczeń jest CPV (cost per view) płatność za każde obejrzenie reklamy, które ma zastosowanie dla reklam wideo oraz CPM (cost per mile) czyli płatność za tysiąc wyświetleń, stosowana w reklamach zasięgowych i wizerunkowych.
Jakie są zalety korzystania z reklam Google Ads?
- Sam zarządzasz kontem Google Ads, sam ustalasz wysokość budżetu kampanii oraz ustawiasz budżet, który chcesz wydać w przeciągu dnia/tygodnia/miesiąca na kampanie Google Ads (Google Adwords).
- Sam decydujesz o tym, któremu z użytkowników wyświetli się reklama Google Ads (na jakie słowo kluczowe, na jakim obszarze). Masz wpływ na działania reklamowe, na treści reklamy, wybór słowa kluczowego, grupy odbiorców i grupy reklam.
- Założenie konta jest proste, wręcz intuicyjne. Po uruchomieniu kampanii Google Ads, w każdym momencie reklama może być wyłączona. Możesz też, ponownie ja włączyć.
- Ty decydujesz o tym, ile maksymalnie zapłacisz za kliknięcie poszczególnych słów kluczowych.
- Możesz zaprezentować różny typ reklam Google Ads oraz różnorodną ich formę. Zasięg reklamy jest bardzo duży. System Google sprawia, że reklamy pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google, w witrynach partnerów Google oraz w rozbudowanej sieci reklamowej Google.
Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Google Ads dopasowanie słów kluczowych
Google Ads nieustannie się zmienia, co jakiś czas pojawiają się nowe aktualizacje, ulepszenia panelu czy automatyzacje. A wszystko po to, aby ułatwić użytkownikowi...
Przeczytaj artykuł >>Inteligentne kampanie produktowe
Inteligentne kampanie produktowe (ang. Smart Shopping Campaigns, SSC) łączą funkcjonalność standardowej kampanii produktowej i kampanii displayowej w sieci reklamowej, w...
Przeczytaj artykuł >>Remarketing dynamiczny - Jak prawidłowo skonfigurować
Remarketing należy do najlepszych narzędzi, pozwalających na odzyskanie klientów. Ideą remarketingu dynamicznego jest przypominanie użytkownikowi...
Przeczytaj artykuł >>