Tworzenie konta Google Merchant Center
Utworzenie i konfiguracja konta GMC to prosty i szybki proces. Jedynym warunkiem jest posiadanie konta w usługach Google. Jeśli je mamy wystarczy przejść przez kolejne etapy konfiguracji, podać konkretne dane odnośnie do firmy i form kontaktu. Następnie przesyłamy produkty z pliku produktowego, a w kolejnym kroku tworzymy interesującą nas kampanię.
Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Remarketing dynamiczny - Jak prawidłowo skonfigurować
Remarketing należy do najlepszych narzędzi, pozwalających na odzyskanie klientów. Ideą remarketingu dynamicznego jest przypominanie użytkownikowi...
Przeczytaj artykuł >>Kampania produktowa krok po kroku
Prowadzisz sklep internetowy? Szukasz informacji jak skonfigurować kampanię produktową w Google Ads? Jeżeli odpowiadasz twierdząco, to doskonale trafiłeś, z tego...
Przeczytaj artykuł >>Optymalizacja kampanii produktowej
Utworzenie kampanii produktowej jest dość łatwe, wystarczy połączyć konto Google Ads z kontem Merchant Center, na którym znajduje się plik produktowy. Reklamy w...
Przeczytaj artykuł >>