Co to jest Google Merchant Center? - Definicja

Google Merchant Center (GMC) - narzędzie od Google wykorzystywane do przesyłania danych o produktach i informacji o sklepie internetowym. Dodatkowo pozwala na udostępnianie tych informacji w kampaniach produktowych czy innych usługach oferowanych przez Google. Po założeniu konta Google Merchant dane produktu można przesłać, wykorzystując plik danych w odpowiednim formacie, bądź poprzez aplikację.

Co to jest Google Merchant Center

Tworzenie konta Google Merchant Center

Utworzenie i konfiguracja konta GMC to prosty i szybki proces. Jedynym warunkiem jest posiadanie konta w usługach Google. Jeśli je mamy wystarczy przejść przez kolejne etapy konfiguracji, podać konkretne dane odnośnie do firmy i form kontaktu. Następnie przesyłamy produkty z pliku produktowego, a w kolejnym kroku tworzymy interesującą nas kampanię.

Ostatnia modyfikacja: 2020-07-16 10:53:55

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(5/5), głosów: 1
Ocena strony:
Młodszy specjalista Google Ads
LinkedIn
Go Top