Co to jest Google Merchant Center? - Definicja

Google Merchant Center (GMC) - narzędzie od Google wykorzystywane do przesyłania danych o produktach i informacji o sklepie internetowym. Dodatkowo pozwala na udostępnianie tych informacji w kampaniach produktowych czy innych usługach oferowanych przez Google. Po założeniu konta Google Merchant dane produktu można przesłać, wykorzystując plik danych w odpowiednim formacie, bądź poprzez aplikację.

Co to jest Google Merchant Center

Tworzenie konta Google Merchant Center

Utworzenie i konfiguracja konta GMC to prosty i szybki proces. Jedynym warunkiem jest posiadanie konta w usługach Google. Jeśli je mamy wystarczy przejść przez kolejne etapy konfiguracji, podać konkretne dane odnośnie do firmy i form kontaktu. Następnie przesyłamy produkty z pliku produktowego, a w kolejnym kroku tworzymy interesującą nas kampanię.

Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(4.7/5), głosów: 95
Ocena strony:
Team Leader Google Ads

Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!

Skontaktuj się z nami

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Na podstawie tej zgody będziemy mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej w celu obsługi przez nas twojego zapytania. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o. Gorzyce 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności). (zwiń)