Jakie informacje o firmie możemy opublikować w narzędziu Google My Business?
W narzędziu możemy opublikować takie informacje jak:
- adres firmy,
- numer telefonu,
- kategorię główną firmy i kilka pod kategorii
- godziny otwarcia,
- zdjęcia,
- obsługiwane obszary,
- adres URL do strony,
- dodać oferowane usługi lub sprzedawane produkty,
- umieścić opis firmy,
- dodać przycisk dla użytkowników z wezwaniem do działania: poproś o wycenę,
- publikować wpisy,
- stworzyć witrynę internetową,
i wiele więcej.
Jeśli chcesz stworzyć profil swojej firmy w Google, zobacz, jak dodać firmę do Google Maps.
Jeśli natomiast chcesz go usunąć, zobacz, jak usunąć firmę z Google.
Jak wygląda panel Google Moja Firma?
Poniżej przedstawiamy kilka zdjęć z panelu:
Lista lokalizacji w panelu:
Strona główna w panelu:
Statystyki:
Czy z wizytówki Google mogę linkować do strony internetowej?
Tak, możesz i możesz to robić za każdym razem, kiedy publikujesz wpis lub produkt na profilu firmy, co pozwoli Ci skierować klientów z wizytówki na stronę internetową, na której będą mogli lepiej poznać Twoją firmę.
Czy posiadanie wizytówki w Google wiąże się z jakimiś kosztami?
Nie, wizytówka Google firmy jest darmowa i tak naprawdę za darmo możesz pozyskiwać klientów oraz generować dodatkowy ruch na stronie. Możesz też ją sam zoptymalizować, korzystając z takich narzędzi, jak np. GMB Audit Tool, które jest proste i intuicyjne oraz powstało w naszej agencji.
Ostatnia modyfikacja: 2022-12-12 14:39:20
Chcesz zarabiać więcej pozyskując klientów z Internetu? Skontaktuj się z nami!