Co to jest konwersja w Google Ads - Definicja

Konwersja w Google Ads - to określone działanie użytkownika, który wszedł w interakcję z reklamami Google Ads. Konwersja może być dokonaniem transakcji/zakupu w sklepie internetowym, wypełnieniem formularza kontaktowego lub kontaktem telefonicznym potencjalnego klienta.

Co to jest Konwersja Google Ads

Co może być konwersją w Google Ads?

Rodzaj konwersji jest zależny od projektu. Najpopularniejszymi zdarzeniami mierzonymi jako konwersje są:

  • transakcje,
  • wysłanie formularza ofertowego,
  • założenie konta przez użytkownika,
  • kliknięcie numeru telefonu,
  • długa wizyta na stronie internetowej,
  • duża ilość odwiedzonych podstron,
  • kontakt mailowy lub telefoniczny,
  • rejestracja użytkownika,
  • zapisanie do newslettera,
  • rezerwacja noclegu,
  • oraz wiele innych.

Ostatnia modyfikacja: 2021-01-28 09:07:37

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(4,9/5), głosów: 69
Ocena strony:
Lider zespołu Google Ads z ponad 10-cio letnim doświadczeniem
LinkedIn

Chcesz zarabiać więcej pozyskując klientów z Internetu? Skontaktuj się z nami!

Zamów bezpłatną ofertę

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Na podstawie tej zgody będziemy mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej w celu obsługi przez nas twojego zapytania. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o. Gorzyce 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności). (zwiń)
Go Top