Co to jest konwersja Google Ads - Definicja

Konwersja Google Ads - to określone działaniem odbiorcy, do którego dotarł przekaz reklamowy. Konwersja może być dokonaniem transakcji/zakupu w sklepie internetowym, wypełnieniem formularza kontaktowego lub kontaktem telefonicznym potencjalnego klienta.

Co to jest Konwersja Google Ads

Jakie mogą być rodzaje konwersji?

Rodzaj konwersji jest zależny od projektu. Najczęściej spotykanym zdefiniowanym rodzajem jest zakup produktu, na przykład w sklepie internetowym. Konwersją może być również spełnienie innych warunków, na przykład:

  • długa wizyta na stronie internetowej,
  • duża ilość odwiedzonych podstron,
  • kontakt mailowy lub telefoniczny,
  • rejestracja użytkownika,
  • zapisanie do mailingu,
  • rezerwacja noclegu,
  • itd.

Ostatnia modyfikacja: 2020-01-20 11:21:03

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(5/5), głosów: 2
Ocena strony:
5

W KS od 10 lat odpowiada za planowanie strategii i prowadzenie kampanii Google Ads. Działania opiera o cele marketingowe klienta, optymalizując ich skuteczność na podstawie zebranych danych odnośnie zachowania użytkowników na stronie.

LinkedIn
Go Top