Rodzaje reklamy internetowej:
SEM - płatne linki w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki oraz sieci partnerów np: Google Ads.
Pozycjonowanie (SEO) - ogół działań mających na celu zwiększenie widoczności stron internetowych w wyszukiwarce dla popularnych słów kluczowych.
Content marketing - marketing treści, czyli reklama realizowana poprzez publikację w sieci artykułów promujących produkt lub usługę.
E- mail marketing - reklama, w której jako kanał komunikacji wykorzystywana jest poczta elektroniczna. Popularne techniki email marketingu to newsletter czy cold mailing.
Video marketing - reklama online polegająca na wyświetlaniu wideo w sieci, obecnie realizowana głównie na YouTube i sieci partnerów Google.
Social media marketing - wykorzystywany do budowania społeczności, ocieplania wizerunku marki i generowaniu sprzedaży. Oprócz standardowej aktywności zazwyczaj wykorzystuje płatne systemy promowania.
Display - graficzna reklama internetowa, wyświetlana w na stronach internetowych w postaci banerów przekierowujących do docelowej strony internetowej.
Influence marketing - działania promocyjne realizowane za pośrednictwem influencerów (blogerów, youtuberów, instagramerów czy tiktokerów).
Teraz kiedy wiesz już, czym jest marketing, koniecznie sprawdź pozostałe definicje oraz wpisy na blogu!
Ostatnia modyfikacja: 2022-11-22 14:36:59
Chcesz zarabiać więcej pozyskując klientów z Internetu? Skontaktuj się z nami!