Rodzaje reklamy internetowej:
SEM - płatne linki w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki oraz sieci partnerów np: Google Ads.
Pozycjonowanie (SEO) - ogół działań mających na celu zwiększenie widoczności stron internetowych w wyszukiwarce dla popularnych słów kluczowych.
Content marketing - marketing treści, czyli reklama realizowana poprzez publikację w sieci artykułów promujących produkt lub usługę.
E- mail marketing - reklama, w której jako kanał komunikacji wykorzystywana jest poczta elektroniczna. Popularne techniki email marketingu to newsletter czy cold mailing.
Video marketing - reklama online polegająca na wyświetlaniu wideo w sieci, obecnie realizowana głównie na YouTube i sieci partnerów Google.
Social media marketing - wykorzystywany do budowania społeczności, ocieplania wizerunku marki i generowaniu sprzedaży. Oprócz standardowej aktywności zazwyczaj wykorzystuje płatne systemy promowania.
Display - graficzna reklama internetowa, wyświetlana w na stronach internetowych w postaci banerów przekierowujących do docelowej strony internetowej.
Influence marketing - działania promocyjne realizowane za pośrednictwem influencerów (blogerów, youtuberów, instagramerów czy tiktokerów).
Teraz kiedy wiesz już, czym jest marketing, koniecznie sprawdź pozostałe definicje oraz wpisy na blogu!
Ostatnia modyfikacja: 2023-05-19 14:04:01
Chcesz zarabiać więcej pozyskując klientów z Internetu? Skontaktuj się z nami!
Powiązane Artykuły

Jak prowadzić bloga firmowego - Wpływ content marketingu na SEO
Popularność Content Marketingu w ostatnich latach znacząco wzrosła. Wartościowe i dobrze zoptymalizowane teksty, publikowane na blogach firmowych, to dla...
Przeczytaj artykuł >>
Skuteczna reklama w internecie. 7 efektywnych sposobów promowania Twojej firmy!
Założyłeś właśnie firmę i zastanawiasz się jak rozpocząć promowanie jej w Internecie lub dotychczasowe działania nie przynoszą zadowalających efektów? W...
Przeczytaj artykuł >>
Outreach - czyli jak influencer marketing zwiększy zasięg Twojej firmy
Niezależnie od tego, w jakiej branży działa Twój biznes i jak bardzo jest ona niszowa, musisz pamiętać, że tuż pod Twoim nosem - w sieci - toczy się...
Przeczytaj artykuł >>