Co to jest Planer Słów Kluczowych Google - Definicja

Planer słów kluczowych Google Ads - to bezpłatne narzędzie od Google, które służy do wyszukiwania słów kluczowych. Planer słów oprócz średniej miesięcznej liczby wyszukiwań danego słowa kluczowego pokazuje również jego konkurencyjność oraz stawki za kliknięcie. Są to dane historyczne.

Planer słów kluczowych - czym jest?

Jak korzystać z planera słów i sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego?

Aby skorzystać z planera i analizować słowa kluczowe oraz ich średnią miesięczną liczbę wyszukiwań w wynikach wyszukiwania zaloguj się na dedykowanej stronie Google Ads. Po zalogowaniu się musisz stworzyć pierwszą kampanię oraz podpiąć kartę bankową. Po wykonaniu całego procesu możesz od razu wyłączyć lub wstrzymać kampanię i dobrowolnie korzystać z planera słów kluczowych.

Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji?

Aby otrzymać listę fraz, na które rankuje strona konkurencji w wyszukiwarce możemy skorzystać z kilku dedykowanych narzędzi do analizy. Poniżej znajduje się lista najlepszych narzędzi, dzięki którym możesz sprawdzić, na jakie frazy rankują strony Twojej konkurencji.

  1. SERP Analyzer - Okres próbny: 1 dolar za 7 dni | Abonament: 29,00 - 650,00 dolarów miesięcznie.
  2. Semstorm - Okres próbny: brak | Abonament: 99,00 -799,00 zł netto miesięcznie.
  3. KWFinder - Okres próbny: 10 dni | Abonament: 29, 90 - 129,00 euro miesięcznie.
  4. NEILPATEL - Okres próbny: 7 dni | Abonament: 20 zł netto miesięcznie.
  5. Ahrefs - Okres próbny: 7 dolarów za 7 dni | Abonament: 82,00 - 999,00 dolarów miesięcznie.

Jeśli chcesz pozycjonować swoją stronę, skorzystaj z narzędzia SERP Analyzer i Ahrefs. Oprócz analizy konkurencji otrzymasz mnóstwo informacji pod kątem tego, co należy wykonać na stronie i poza nią, aby zwierzyć swoją pozycję w wyszukiwarce na najpopularniejsze frazy. Są to dwa narzędzia, które pozwolą Ci dosłownie pod każdym kątem rozłożyć konkurencję na części pierwsze.

Jeśli chcesz tylko sprawdzić, na jakie słowo kluczowe rankuje konkurencja, znaleźć kilka nowych fraz, sprawdzić statystyki Twojej strony i wykonać jej ogólny audyt, wybierz NEILPATEL - tanie i w miarę dobre narzędzie.

Jesteś zainteresowany pełną analizą firm, z którymi konkurujesz w internecie? Sprawdź nasz poradnik -> Jak przeanalizować konkurencje w internecie.

Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(4.7/5), głosów: 122
Ocena strony:
CPO w Localo

Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!

Skontaktuj się z nami

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Twoja zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do obsługi Twojego zapytania ofertowego. Na podstawie wyrażonej zgody możemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila w celach marketingowych lub telefonu w celu obsługi Twojego zapytania ofertowego. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o., z siedzibą w Gorzycach 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy przestrzeganie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz Prawa komunikacji elektronicznej, w tym prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności), a także cofnięcia zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketing bezpośredni. (zwiń)

Menu dostępności

Profile ułatwień dostępu

Opcje ułatwień dostępu

Używamy plików cookie

Na naszej stronie używamy ciasteczek, dzięki czemu jest ona dla Ciebie bardziej przyjazna i niezawodna. Korzystamy także z narzędzi analitycznych w celach statystycznych i marketingowych, aby dopasować treść reklam do Twoich potrzeb i zainteresowań. Twoja prywatność jest dla nas ważna. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.