Jak korzystać z planera słów i sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego?
Aby skorzystać z planera i analizować słowa kluczowe oraz ich średnią miesięczną liczbę wyszukiwań w wynikach wyszukiwania zaloguj się na dedykowanej stronie Google Ads. Po zalogowaniu się musisz stworzyć pierwszą kampanię oraz podpiąć kartę bankową. Po wykonaniu całego procesu możesz od razu wyłączyć lub wstrzymać kampanię i dobrowolnie korzystać z planera słów kluczowych.
Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji?
Aby otrzymać listę fraz, na które rankuje strona konkurencji w wyszukiwarce możemy skorzystać z kilku dedykowanych narzędzi do analizy. Poniżej znajduje się lista najlepszych narzędzi, dzięki którym możesz sprawdzić, na jakie frazy rankują strony Twojej konkurencji.
- SERP Analyzer - Okres próbny: 1 dolar za 7 dni | Abonament: 29,00 - 650,00 dolarów miesięcznie.
- Semstorm - Okres próbny: brak | Abonament: 99,00 -799,00 zł netto miesięcznie.
- KWFinder - Okres próbny: 10 dni | Abonament: 29, 90 - 129,00 euro miesięcznie.
- NEILPATEL - Okres próbny: 7 dni | Abonament: 20 zł netto miesięcznie.
- Ahrefs - Okres próbny: 7 dolarów za 7 dni | Abonament: 82,00 - 999,00 dolarów miesięcznie.
Jeśli chcesz pozycjonować swoją stronę, skorzystaj z narzędzia SERP Analyzer i Ahrefs. Oprócz analizy konkurencji otrzymasz mnóstwo informacji pod kątem tego, co należy wykonać na stronie i poza nią, aby zwierzyć swoją pozycję w wyszukiwarce na najpopularniejsze frazy. Są to dwa narzędzia, które pozwolą Ci dosłownie pod każdym kątem rozłożyć konkurencję na części pierwsze.
Jeśli chcesz tylko sprawdzić, na jakie słowo kluczowe rankuje konkurencja, znaleźć kilka nowych fraz, sprawdzić statystyki Twojej strony i wykonać jej ogólny audyt, wybierz NEILPATEL - tanie i w miarę dobre narzędzie.
Jesteś zainteresowany pełną analizą firm, z którymi konkurujesz w internecie? Sprawdź nasz poradnik -> Jak przeanalizować konkurencje w internecie.
Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Analiza konkurencji w marketingu - Poradnik
Analiza konkurencji jest jedną z najważniejszych czynności, które wykonujemy już na samym początku prowadzenia działalności, a także później jako...
Przeczytaj artykuł >>Słowa kluczowe na YouTube - zadbaj o większą ilość wyświetleń filmów
Przez wiele lat kanały na YouTube były jedynie dodatkiem dla firm działających w Internecie. Jednak już od dłuższego czasu można zauważyć trend, w którym...
Przeczytaj artykuł >>Jak dobrać słowa kluczowe do SEO i Adwords
Wyselekcjonowanie właściwych fraz to pierwszy i zarazem kluczowy krok mający decydujące znaczenie dla efektywności kampanii. Późniejsze działania bazują na...
Przeczytaj artykuł >>