Co to jest reklama display? - Definicja

Reklama display - to forma reklamy graficznej widoczna na komputerach i urządzeniach mobilnych. Użytkownik klikając w nią zostaje przekierowany na reklamowaną stronę internetową. Reklama graficzna może być statyczna lub animowana. Posiada ogromny zasięg co pozwala na bardzo łatwe i szybkie wykonanie promocji marki oraz zdobycie potencjalnych klientów.

co to jest reklama graficzna -  Displayowa?

Elastyczna reklama displayowa

Interesującą odmianą reklam displayowych jest reklama elastyczna, której zaletą jest automatyczne dopasowanie do miejsca w danej witrynie. Wyróżnia ją prosta konfiguracja, która obejmuje: dodanie tekstu reklamy, logo firmy, obrazu, a reszta to już działanie automatu.

Gdzie wyświetlają się reklamy displayowe

Reklamy display najczęściej są wykorzystywane w sieci reklamowej Google, która składa się z wielu tysięcy witryn z całego świata, serwisu YouTube i poczty Gmail. Każda z nich umożliwia miejsce na stronie, w którym reklama może się wyświetlić. Jej pojawienie się na danej witrynie zależy przede wszystkim od formatu reklamy.

Aktualne wymiary reklam display

Format reklam wyświetlanych na komputerach, jest inny niż na urządzeniach mobilnych. Najczęściej spotykane rozmiary grafik wyświetlanych na telefonach (wymiary w pixelach):

  • 300 x 250,
  • 320 x 50,
  • 320 x 100,
  • 250 x 250,
  • 200 x 200.

Natomiast na komputerach kampania display wykorzystuje obrazy marketingowe w następujących wymiarach:

  • 300 x 250,
  • 336 x 280,
  • 728 x 90,
  • 300 x 600,
  • 160 x 600,
  • 970 x 90,
  • 468 x 60,
  • 250 x 250,
  • 200 x 200.

Ostatnia modyfikacja: 2020-08-13 08:36:43

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(5/5), głosów: 1
Ocena strony:
Młodszy specjalista Google Ads
LinkedIn
Go Top