Elastyczna reklama displayowa
Interesującą odmianą reklam displayowych jest reklama elastyczna, której zaletą jest automatyczne dopasowanie do miejsca w danej witrynie. Wyróżnia ją prosta konfiguracja, która obejmuje: dodanie tekstu reklamy, logo firmy, obrazu, a reszta to już działanie automatu.
Gdzie wyświetlają się reklamy displayowe
Reklamy display najczęściej są wykorzystywane w sieci reklamowej Google, która składa się z wielu tysięcy witryn z całego świata, serwisu YouTube i poczty Gmail. Każda z nich umożliwia miejsce na stronie, w którym reklama może się wyświetlić. Jej pojawienie się na danej witrynie zależy przede wszystkim od formatu reklamy.
Aktualne wymiary reklam display
Format reklam wyświetlanych na komputerach, jest inny niż na urządzeniach mobilnych. Najczęściej spotykane rozmiary grafik wyświetlanych na telefonach (wymiary w pixelach):
- 300 x 250,
- 320 x 50,
- 320 x 100,
- 250 x 250,
- 200 x 200.
Natomiast na komputerach kampania display wykorzystuje obrazy marketingowe w następujących wymiarach:
- 300 x 250,
- 336 x 280,
- 728 x 90,
- 300 x 600,
- 160 x 600,
- 970 x 90,
- 468 x 60,
- 250 x 250,
- 200 x 200.
Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Skuteczna reklama w internecie. 7 efektywnych sposobów promowania Twojej firmy!
Założyłeś właśnie firmę i zastanawiasz się jak rozpocząć promowanie jej w Internecie? A może dotychczasowe działania nie przynoszą zadowalających...
Przeczytaj artykuł >>Remarketing dynamiczny - Jak prawidłowo skonfigurować
Remarketing należy do najlepszych narzędzi, pozwalających na odzyskanie klientów. Ideą remarketingu dynamicznego jest przypominanie użytkownikowi...
Przeczytaj artykuł >>