Kiedy stosować rozszerzenia w kampaniach Google Ads?
Rozwiązanie to polecane jest dla reklam prowadzonych na rynkach lokalnych, gdzie atrakcyjna lokalizacja ma duże znaczenie. Potencjalni klienci najczęściej wyszukują firmy działające lokalnie ze względu na szybką dostępność produktów czy też możliwość bezpośredniego spotkania. Jeśli chcemy zwiększyć współczynnik konwersji, warto ustawić rozszerzenie lokalizacji. Wyświetlanie adresu może zwiększyć CTR szczególnie wśród klientów, którym zależy na lokalnym przedsiębiorcy.
Mając wiele oddziałów firmy, należy skonfigurować grupy lokalizacji. Grupa lokalizacji to zbiór adresów wszystkich placówek firmy, które można dodać do kampanii. Dodatkowo umożliwiają one kierowanie reklam na wybrane lokalizacje. Konta Google Ads, które posiadają skonfigurowane grupy lokalizacji, pozwalają na szybkie załączenie ich do kampanii.
Gdzie możemy wykorzystać rozszerzenie lokalizacji?
- W sieci wyszukiwania Google - wyświetli się w postaci reklamy tekstowej, która zawiera adres firmy i numer telefonu. Na urządzeniach mobilnych pojawi się przycisk ,,Zadzwoń”.
- W kartach wyników wyszukiwania - komponent lokalizacji może pojawić się w mapach Google czy w aplikacji Mapy Google.
- W sieci reklamowej Google i kampaniach Performance Max - rozszerzenie wyświetli się tym użytkownikom, których cele są związane ze sprzedażą w sklepie stacjonarnym. Pojawia się ono w aplikacjach i witrynach.
- W kampaniach wideo YouTube - rozszerzenie wyświetla się w bumperach reklamowych oraz reklamach TrueView In Stream wtedy, kiedy użytkownik jest w okolicy firmy lub interesuje się lokalizacją, w której firma stacjonuje i funkcjonuje.
Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Ile kosztuje reklama w Google Ads (AdWords)?
Do faktu, że reklama w Google jest skuteczna i warto w nią inwestować, nie trzeba nikogo przekonywać, ale ile realnie kosztuje reklama w Google? Jaka jest cena Google Ads...
Przeczytaj artykuł >>Skuteczna reklama w internecie. 7 efektywnych sposobów promowania Twojej firmy!
Założyłeś właśnie firmę i zastanawiasz się jak rozpocząć promowanie jej w Internecie? A może dotychczasowe działania nie przynoszą zadowalających...
Przeczytaj artykuł >>