Co to jest rozszerzenie lokalizacji - Definicja

Rozszerzenie lokalizacji - to rozszerzenie, które umożliwia reklamodawcy pokazanie adresu przy reklamie Google Ads swojej firmy. Adres jest wyświetlany razem mapą lokalizacji firmy i odległością od niej. W module możemy dodać też numer telefonu czy przycisk telefonu.

Co to jest rozszerzenie lokalizacji?

Kiedy stosować rozszerzenia w kampaniach Google Ads?

Rozwiązanie to jest szczególnie przydatne przy kampaniach prowadzonych na rynkach lokalnych, gdzie atrakcyjna lokalizacja ma duże znaczenie. Potencjalni klienci często wyszukują firmy działające lokalnie ze względu na szybką dostępność produktów oraz możliwość bezpośredniego spotkania. Jeżeli lokalizacja reklamodawcy jest atrakcyjna warto ją pokazać, ponieważ zwiększa współczynnik konwersji. Wyświetlanie adresu może również zwiększyć CTR szczególnie wśród klientów, którym zależy na lokalnym kontrahencie.

Gdzie jest wyświetlane rozszerzenie lokalizacji?

  • W sieci wyszukiwania - wyświetla się w postaci normalnej reklamy tekstowej, która zawiera lokalizację firmy i numer telefonu. Dla użytkowników mobilnych jest też często dostępny przycisk ,,Zadzwoń”
  • W wynikach wyszukiwania - rozszerzenia mogą pojawić się też w wynikach wyszukiwania w Mapach Google oraz w aplikacji Mapy Google.
  • W sieci reklamowej Google - wyświetli się tylko tym użytkownikom, którzy są w pobliżu Twojej firmy lub są zainteresowani okolicą, w której firma funkcjonuje. Pojawia się ono w aplikacjach i witrynach w sieci reklamowej.
  • W reklamach YVA - wyświetla się w YouTube i reklamach TrueView In-Stream. Rozszerzenie wyświetla się tylko wtedy, kiedy użytkownik jest w okolicy firmy lub interesuje się lokalizacją, w której firma stacjonuje i funkcjonuje.

    Ostatnia modyfikacja: 2020-01-24 08:39:29

    Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

    (5/5), głosów: 2
    Ocena strony:

    Przygotowuje i optymalizuje kampanie oparte na linkach sponsorowanych. Zajmuje się także prowadzeniem szczegółowej analityki wykorzystując narzędzia Google Analytics. Zbiera potrzebne dane o użytkownikach i ich zachowaniach. Mistrz w wyciąganiu odpowiednich wniosków. Pomaga w realizacji określonych celów biznesowych. Z wykształcenia mgr inż. na kierunku elektronika i telekomunikacja.

    LinkedIn
    Go Top