Struktura edytora rozszerzenia objaśnień
Edytor rozszerzenia objaśnień umożliwia dodanie do 20 tekstów rozszerzenia o maksymalnej długości 25 znaków. W zależności od urządzenia, na którym emitowana jest reklama, może się wyświetlić do 10 objaśnień. Ich wygląd na urządzeniach mobilnych różni się od tego, jaki wyświetla się na komputerach. Na komputerze rozszerzenie objaśnień oddzielone jest kropkami, natomiast na telefonach i tabletach zawija się tworząc akapit.
Rozszerzenia objaśnień można dodawać na poziomie: konta, kampanii czy też grupy reklam. Warto pamiętać, że rozszerzenie na poziomie grupy reklam będzie miało pierwszeństwo przed rozszerzeniem z poziomu kampanii czy konta.
Edytor rozszerzenia objaśnień
Jakie hasła warto stosować?
Rozszerzenia objaśnień należy dobierać pod kątem profesji firmy lub docelowej grupy produktów czy świadczonych usług. Najbardziej popularne słowa stosowane w rozszerzeniu objaśnień to np. darmowa dostawa, bezpłatne zwroty, 2 lata gwarancji.
Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Jak poprawnie ustawić rozszerzenia linków w AdWords
Najlepsze praktyki dotyczące ustawienia rozszerzeń linków do podstron. Sprawdź jak należy ustawić i jakich błędów powinieneś unikać, aby uzyskać...
Przeczytaj artykuł >>Rozszerzenia objaśnień
Rozszerzenia objaśnień nie tylko pozwalają reklamodawcy, na zamieszczenie dodatkowej treści reklamowej, ale mogą się także przełożyć na lepszą ocenę reklamy w...
Przeczytaj artykuł >>