Surfer SEO — najważniejsze funkcje
Narzędzie to oferuje szereg funkcji, które pomagają w optymalizacji stron internetowych pod kątem licznych i mocno zróżnicowanych wymagań stawianych przez algorytmy wyszukiwarek. Surfer SEO:
- w odpowiedzi na dane zapytanie (czyli wpisane w pole wyszukiwania główne słowo kluczowe lub/i frazy pomocnicze) analizuje strony konkurencji, biorąc „pod lupę” takie parametry jak długość tekstu, częstotliwość występowania fraz kluczowych oraz wiele innych czynników — nie wyłączając technicznych aspektów strony — wpływających na skuteczność optymalizacji treści,
- pozwala na przeprowadzenie audytu strony pod kątem zgodności z zasadami SEO,
- rekomenduje konkretne wskazówki (np. słowa kluczowe, zagęszczenie słów kluczowych, liczbę elementów graficznych, nagłówków itp.) pomocne w procesie planowania treści,
- zapewnia dostęp do wygodnego edytora tekstu (Content Editor) pozwalającego na tworzenie i optymalizowanie treści na stronie internetowej oraz monitorowanie wskaźnika (Content Score) pokazującego stopień zoptymalizowania tekstu pod dane słowo kluczowe,
- oferuje możliwość przeprowadzenia analizy linków wychodzących i przychodzących na stronie internetowej,
- pozwala na monitorowanie pozycji strony w wynikach wyszukiwania, co pozwala na śledzenie skuteczności działań związanych z optymalizacją strony pod kątem SEO.
Surfer SEO — jakie niesie korzyści?
Surfer SEO stanowi nieocenioną pomoc dla osób, którym zależy na tym, by generować treści jak najlepiej dostosowane do obowiązujących wytycznych i modyfikować istniejące teksty w sposób pozwalający uzyskać cenną przewagę nad konkurentami. Wykorzystanie podsuniętych przez narzędzie rekomendacji zwiększa szansę na ulepszenie własnej strategii SEO, przyciągnięcie większej liczby użytkowników, a docelowo — na wywindowanie swojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania.
Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Czym są słowa kluczowe i jak wybrać te najlepsze dla biznesu?
Zaczynając pracę nad pozycjonowaniem stron internetowych, kluczowym czynnikiem jest określenie, na jakie frazy chcesz się wyświetlać w wynikach wyszukiwania. Wybranie...
Przeczytaj artykuł >>Jak prowadzić bloga firmowego - Wpływ content marketingu na SEO
Popularność Content Marketingu w ostatnich latach znacząco wzrosła. Wartościowe i dobrze zoptymalizowane teksty, publikowane na blogach firmowych, to dla...
Przeczytaj artykuł >>Pozycja w Google – jak sprawdzić, na którym miejscu jest moja strona
W internecie trwa wyścig o jak najwyższe pozycje stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Każdy właściciel strony www, obojętnie czy mowa o sklepie internetowym,...
Przeczytaj artykuł >>Optymalizacja artykułów na blogu firmowym
O tym dlaczego Content Marketing jest ważny i jak prowadzić bloga firmowego już pisaliśmy. W moim poprzednim wpisie opowiedziałam o podstawowych czynnościach...
Przeczytaj artykuł >>Jak dobrać słowa kluczowe do SEO i Adwords
Wyselekcjonowanie właściwych fraz to pierwszy i zarazem kluczowy krok mający decydujące znaczenie dla efektywności kampanii. Późniejsze działania bazują na...
Przeczytaj artykuł >>