Co to jest URL Rating? - Definicja

URL Rating (UR) - Parametr wykorzystywany w celu określenia jakości profilu linków dla konkretnego URL. Narzędzie do oceny bierze pod uwagę zarówno linki zewnętrzne jak i wewnętrzne. Wskaźnik stworzony został przez twórców narzędzia Ahrefs. Wskaźnik można sprawdzić zarówno dla strony głównej, jak i każdej z podstron danej witryny.

Co to jest UR?

Jak interpretować wskaźnik URL Rating?

Parametr UR przyjmuje wartości od 0 do 100. Im niższy wynik UR wskazuję narzędzie Ahrefs, tym gorszy jest profil linków dla danego URL-a. Strona posiadające linki przychodzące z mocnych domen zewnętrznych, zazwyczaj mogą pochwalić się wysokim wskaźnikiem UR. Im lepszy jest profil linków, tym bardziej wynik zbliżony będzie do 100.
Twórcy narzędzia zapewniają, że wskaźnik ten jest skorelowany z czynnikami rankingowymi Google.

Wskaźnik UR dla strony Ks.pl
Wskaźnik UR dla strony Ks.pl

Jaka jest różnica pomiędzy URL Rating, a Domain Rating?

URL Rating możemy testować na stronie głównej jak i na poszczególnych podstronach, czyli jest to wskaźnik na poziomie strony. Domain Rating (DR) pokazuje nam, w jakim stanie ogólnym jest analizowana strona internetowa. Wskaźnik DR opracowany jest dla całej domeny.

Ostatnia modyfikacja: 2021-01-15 07:23:08

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(4,9/5), głosów: 76
Ocena strony:
Specjalista ds. Link Buildingu
LinkedIn
Go Top