Jak wygląda profil firmy w Google Maps i wynikach wyszukiwania?
Poniżej przedstawiamy dwa widoki. Po lewej znajduje się profil firmowy, który wyświetla się w wynikach wyszukiwania, po prawej ten, który wyświetla się w Mapach Google.
Widok wizytówki Google w przeglądarce.
Widok profilu firmy w Google Maps.
Możemy zauważyć, że oprócz informacji o lokalizacji udostępnia ona również dla klienta zdjęcia, wpisy, informacje o kategorii usług, wyświetla się również strona internetowa, informacja, czy jest otwarte, opinie od innych osób i przycisk z wezwaniem do działania. Co ważne, po jej stworzeniu wyświetla się ona w obu tych miejscach, więc klienci mogą w różny sposób trafić na usługi biznesu.
Jak stworzyć wizytówkę Google i zarządzać nią?
Cały proces tworzenia i dodawania profilu firmy w Google Moja Firma opisaliśmy krok po kroku w dedykowanym artykule pt. Jak dodać firmę do Google Maps. Zapraszamy do lektury.
Ostatnia modyfikacja: 2022-06-13 08:55:22
Chcesz zarabiać więcej pozyskując klientów z Internetu? Skontaktuj się z nami!