Jak wygląda profil firmy w Google Maps i wynikach wyszukiwania?
Poniżej przedstawiamy dwa widoki. Po lewej znajduje się profil firmowy, który wyświetla się w wynikach wyszukiwania, po prawej ten, który wyświetla się w Mapach Google.
Widok wizytówki Google w przeglądarce.
Widok profilu firmy w Google Maps.
Możemy zauważyć, że oprócz informacji o lokalizacji udostępnia ona również dla klienta zdjęcia, wpisy, informacje o kategorii usług, wyświetla się również strona internetowa, informacja, czy jest otwarte, opinie od innych osób i przycisk z wezwaniem do działania. Co ważne, po jej stworzeniu wyświetla się ona w obu tych miejscach, więc klienci mogą w różny sposób trafić na usługi biznesu.
Jak stworzyć wizytówkę Google i zarządzać nią?
Cały proces tworzenia i dodawania profilu firmy w Google Moja Firma opisaliśmy krok po kroku w dedykowanym artykule pt. Jak dodać firmę do Google Maps. Zapraszamy do lektury.
Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Jak dodać firmę do Google Maps
W tym artykule pokażemy Ci, jak krok po kroku stworzyć wizytówkę Profilu firmy w Google, począwszy od wpisania nazwy firmy po podanie adresu i danych kontaktowych...
Przeczytaj artykuł >>Jak usunąć wizytówkę Google - Poradnik 2021
W tym poradniku pokażemy Ci dwie metody, dzięki którym skutecznie usuniesz swoją wizytówkę firmy z Twojego konta Google lub tak, aby praktycznie nie...
Przeczytaj artykuł >>Pozycjonowanie lokalne w mapach Google - 9 skutecznych porad jak wypozycjonować wizytówkę w Mapach Google.
W tym artykule dowiesz się, co ma wpływ na SEO w Mapach Google oraz jak optymalizować wizytówkę Google, aby systematycznie zwiększać jej widoczność w Mapach....
Przeczytaj artykuł >>