Jak interpretować wskaźnik odrzuceń?
Odrzucenie powstaje jeżeli osoba wchodząca na stronę internetową nie podejmuje kolejnych czynności i opuszcza witrynę. Współczynnik odrzuceń nie uwzględnia czasu spędzonego na stronie. Jeżeli potencjalny klient wchodzi na stronę internetową i znajduje potrzebne informacje na stronie wejścia / landing page a następnie telefonicznie dokona rezerwacji lub zakupu to odrzucenie jest w rzeczywistości konwersją.
Współczynnik odrzuceń należy monitorować przy kampaniach reklamowych dla każdego tematu, jest on szczególnie istotny przy promocji sklepów internetowych. Dzięki analizie współczynnika odrzuceń poszczególnych podstron można systematycznie poprawiać atrakcyjność treści oraz jakość całej witryny internetowej.
Ostatnia modyfikacja: 2022-06-02 11:52:06
Chcesz zarabiać więcej pozyskując klientów z Internetu? Skontaktuj się z nami!