Rodzaje opinii Google
Opinie Google są widoczne zarówno w Google Maps, jak również w wynikach wyszukiwania. Można podzielić je na:
- pozytywne opinie Google — pozostawia je grono zadowolonych klientów, którzy skorzystali z usług danej firmy,
- negatywne opinie Google — dodawane przez niezadowolonych klientów (z reguły jest ich więcej, ze względu na fakt, że ludzie są bardziej skłonni do wyrażania niezadowolenia),
- nieautentyczne opinie Google — może pozostawiać je nieuczciwa konkurencja.
Dlaczego opinie Google są ważne?
Nie da się ukryć, że wizytówka Google, która posiada nawet kilka opinii, jest lepiej odbierana przez potencjalnych klientów, niż ta, która nie ma ich wcale. Wśród korzyści, jakie płyną z opinii Google można wyróżnić kilka najważniejszych:
- budują autentyczny wizerunek firmy,
- usprawniają proces sprzedażowy,
- dają realny pogląd na to, jak oferta wygląda w rzeczywistości,
- pomagają zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów,
- budują pozytywną relację z klientami,
- stanowią bardzo ważny czynnik rankingowy, który wpływa na pozycje wizytówki.
Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Opinie Google Maps - Jak pozyskiwać je dobrze?
Czy wiesz, że opinie w Mapach Google to jeden z najważniejszych czynników rankingowych? Z uwagi na to właściciele firm prześcigają się w pozyskiwaniu jak...
Przeczytaj artykuł >>