Daniel Jędrysik

Daniel Jędrysik

Marketing Manager

Specjalizuje się w pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych. Fan pracy nad najtrudniejszymi projektami SEO oraz technicznej optymalizacji witryn. Obecnie spełnia się w roli marketing managera Agencji KS.

Z Agencją KS związany od 2018, gdzie pod czujnym okiem Michała Suskiego (współzałożyciela narzędzia dla SEOwców i copywriterów - Surfer) uczył się fachu.

Z wykształcenia technolog chemik z zamiłowania programista. Analitycznie pochodzi do problemu i z pomocą dostępnych narzędzi stara się zaproponować najlepsze rozwiązanie. Wirtuoz Google Sheets i mistrz obróbki danych.

W wolnych chwilach zgłębia wiedzę z zakresu analityki, analizy danych i programowania w Pythonie. Swoją wiedzą dzieli się na blogu - daniel-jedrysik.pl, a także w mediach społecznościowych. Miłośnik fantastyki w szczególności autorów takich jak: Tolkien, Pratchett, Cook, King.

 
Czym są słowa kluczowe i jak wybrać te najlepsze dla biznesu?

Czym są słowa kluczowe i jak wybrać te najlepsze dla biznesu?

Zaczynając pracę nad pozycjonowaniem stron internetowych, kluczowym czynnikiem jest określenie, na jakie frazy chcesz się wyświetlać w wynikach wyszukiwania. Wybranie...

Przeczytaj artykuł >>
Jak zaplanować skuteczną kampanię SEO: 9 etapów do sukcesu

Jak zaplanować skuteczną kampanię SEO: 9 etapów do sukcesu

Każdy z nas korzysta z wyszukiwarek internetowych, aby znaleźć interesujące produkty, usługi czy uzyskać odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Mimo iż sztuczna...

Przeczytaj artykuł >>
Jak samemu skutecznie pozycjonować stronę firmową w Google?

Jak samemu skutecznie pozycjonować stronę firmową w Google?

Pozycjonowanie strony jest skomplikowanym procesem, na który składa się wiele elementów. Jednak posiadając wiedzę oraz wkładając trochę pracy i wysiłku,...

Przeczytaj artykuł >>
Jak dodać stronę do Google?

Jak dodać stronę do Google?

Bez tej prostej, jakby mogło się wydawać czynności, wszelkie działania mające prowadzić do wysokich pozycji spalą na panewce. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego...

Przeczytaj artykuł >>
Kanibalizacja słów kluczowych a pozycjonowanie

Kanibalizacja słów kluczowych a pozycjonowanie

Czym jest kanibalizacja słów kluczowych i jak sobie z nią radzić? Ten wpis przybliży Ci zagadnienie, które może być jedną z przyczyn osiągania słabych...

Przeczytaj artykuł >>
Algorytmy Google i ich aktualizacje - wszystko co trzeba o nich wiedzieć

Algorytmy Google i ich aktualizacje - wszystko co trzeba o nich wiedzieć

W chwili, kiedy tworzyła się globalna sieć internetowa, nikt nie przypuszczał, że w ciągu tak krótkiego czasu rozrośnie się ona do niebotycznych...

Przeczytaj artykuł >>
Adres URL - Co to jest i jak go wykorzystać w działaniach SEO

Adres URL - Co to jest i jak go wykorzystać w działaniach SEO

Adresy URL w obecnej formie towarzyszą nam już od ponad 25 lat. Choć głównie kojarzone są z adresami stron WWW, dotyczą także innych zasobów dostępnych...

Przeczytaj artykuł >>
Case Study: Odzyskanie pozycji strony YMYL po sierpniowej aktualizacji algorytmu Google

Case Study: Odzyskanie pozycji strony YMYL po sierpniowej aktualizacji algorytmu Google

Aktualizacje algorytmu wyszukiwania zdarzają się niemal codziennie. Są to głównie drobne korekty wpływające na ogólny odbiór wyników przez...

Przeczytaj artykuł >>
(4.8/5), głosów: 39
Ocena strony:
Go Top