Daniel Jędrysik
Marketing Manager
Wirtuoz Google Sheets i mistrz obróbki danych. Analitycznie pochodzi do każdego problemu i z pomocą dostępnych narzędzi stara się zaproponować najlepsze rozwiązanie. Po godzinach wraz z bohaterami swoich ulubionych książek przemierza zielone równiny Rohanu, dzikie góry Kaedwen, pustynne Arrakis czy tętniące życiem Ankh-Morpork.
Doświadczenie
Marketing Manager
Styczeń 2022 - obecnie
- Współtworzenie strategii rozwoju Agencji KS
- Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy
- Organizacja pracy zespołu odpowiedzialnego za realizację zadań marketingowych
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi w obszarze marketingu Agencji KS
Senior SEO Specialist
Wrzesień 2019 - Grudzień 2021
- Opracowywanie strategii SEO na podstawie audytu i analizy konkurencji
- Planowanie i nadzorowanie działań contentowych, wspierających budowanie widoczności w Google
- Planowanie i nadzorowanie kampanii link buildingowych
- Przeprowadzanie audytów SEO sklepów i stron internetowych
- Wdrażanie i konfiguracja narzędzi analitycznych
- Optymalizacja treści pod kątem SEO z uwzględnieniem potrzeb użytkowników
- Wdrażanie zmian i rekomendacji SEO
- Monitorowanie zmian w algorytmach wyszukiwarek i trendach SEO
- Szkolenie młodszych specjalistów
- Konsultacje SEO z klientami
SEO Specialist
Marzec 2018 - Sierpień 2019
- Przeprowadzanie audytów SEO
- Realizacja strategii pozycjonowania stron
- Optymalizacja techniczna i semantyczna dla poprawy widoczności w wyszukiwarkach
- Planowanie i nadzorowanie kampanii link buildingowych
- Analizowanie i dobór wartościowych słów kluczowych
- Planowanie i nadzorowanie działań contentowych
- Tworzenie treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki
- Monitorowanie i raportowanie wyników
Umiejętności
- Optymalizacja techniczna SEO
- Copywriting
- Audyt SEO
- Link Building
- E-mail marketing
- Analiza słów kluczowych
- Analiza konkurencji
- Analiza danych
- Optymalizacja on-page
- Zarządzanie projektami
- Strategia SEO
- Strategia Marketingowa
- Google Analytics 4
- Google Search Console
- Google Tag Manager
- Google Sheets
- SQL
- HTML
- CSS
- JavaScript
- Python
- Budowanie świadomości marki
Kursy i certyfikaty
Certyfikat Google Analytics 4
Wrzesień 2024
United Latino Students Association
Certyfikat DIMAQ Basic
Lipiec 2024
IAB Polska
Skuteczny Manager - kluczowe kompetencje
Luty 2024
Strefa Kursów
Schema Markup 101
Lipiec 2023
Schema App
Wydajne zarządzanie firmą - automatyzacja i optymalizacja zadań
Maj 2023
Strefa Kursów
Jak zbudować silną markę?
Grudzień 2021
Sprawny Marketing
Członkostwa
Wykładowca
2024-2030
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych
Członek Grupy Roboczej SEM
2024-2030
IAB Polska
Publikacje
Pozycjonowanie lokalne – szansa dla lokalnych przedsiębiorców na zaistnienie w sieci
Publikacja: 26.04.2024
„Kryzys wizerunkowy” w wyszukiwarce — co robić, gdy Google przestaje lubić naszą stronę?
Publikacja: 05.04.2024
SEO Tips for beginners — the essential guide for higher rankings
Publikacja: 17.11.2023
Czym są Breadcrumbs i jak należy je stosować przy budowie strony internetowej
Publikacja: 08.05.2020
Co to jest Guest Posting i jak wykorzystać go w procesie link buildingu?
Publikacja: 27.04.2020
Pozycjonowanie WordPress – zwiększ widoczność swojego bloga
Publikacja: 31.07.2019
Jedną z pierwszych decyzji, jaką trzeba podjąć przy przenoszeniu swojego biznesu do internetu, jest wybranie nazwy domeny. Sprawa może wydawać się stosunkowo prosta,... Konsumenci coraz częściej wykorzystują rozmaite kanały, aby dowiedzieć się więcej o produkcie lub usłudze, zanim podejmą ostateczną decyzję. W książce... Pozycjonowanie strony jest skomplikowanym procesem, na który składa się wiele elementów. Jednak posiadając wiedzę oraz wkładając trochę pracy i wysiłku,... Zaczynając pracę nad pozycjonowaniem stron internetowych, kluczowym czynnikiem jest określenie, na jakie frazy chcesz się wyświetlać w wynikach wyszukiwania. Wybranie... Każdy z nas korzysta z wyszukiwarek internetowych, aby znaleźć interesujące produkty, usługi czy uzyskać odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Mimo iż sztuczna... Adresy URL w obecnej formie towarzyszą nam już od ponad 25 lat. Choć głównie kojarzone są z adresami stron WWW, dotyczą także innych zasobów dostępnych... Czym jest kanibalizacja słów kluczowych i jak sobie z nią radzić? Ten wpis przybliży Ci zagadnienie, które może być jedną z przyczyn osiągania słabych... Bez tej prostej, jakby mogło się wydawać czynności, wszelkie działania mające prowadzić do wysokich pozycji spalą na panewce. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego... W chwili, kiedy tworzyła się globalna sieć internetowa, nikt nie przypuszczał, że w ciągu tak krótkiego czasu rozrośnie się ona do niebotycznych... Aktualizacje algorytmu wyszukiwania zdarzają się niemal codziennie. Są to głównie drobne korekty wpływające na ogólny odbiór wyników przez...Publikacje na blogu Agencji KS
Jak wybrać nazwę domeny dla strony internetowej?
Atrybucja konwersji i modele atrybucji
Jak samemu skutecznie pozycjonować stronę firmową w Google?
Czym są słowa kluczowe i jak wybrać te najlepsze dla biznesu?
Jak zaplanować skuteczną kampanię SEO: 9 etapów do sukcesu
Adres URL - Co to jest i jak go wykorzystać w działaniach SEO
Kanibalizacja słów kluczowych a pozycjonowanie
Jak dodać stronę do Google?
Algorytmy Google i ich aktualizacje - wszystko co trzeba o nich wiedzieć
Case Study: Odzyskanie pozycji strony YMYL po sierpniowej aktualizacji algorytmu Google