Joanna Brożyna
Head of GBP
Z wykształcenia grafik komputerowy oraz absolwentka Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie na kierunku „Komunikacja Cyfrowa”. Z branżą SEO związana od 2020 roku, początkowo jako specjalista ds. pozycjonowania stron, obecnie lider działu zajmującego się pozycjonowaniem i zarządzaniem wizytówek Google. Prywatnie miłośniczka gier planszowych, książek i pieszych wycieczek.
Doświadczenie
Head of GBP
Styczeń 2022 - obecnie
- Koordynacja pracy zespołu zajmującego się zarządzaniem i pozycjonowaniem Wizytówek Google
- Szkolenie nowych pracowników
- Nadzór nad realizowanymi projektami i skutecznością podejmowanych działań na Wizytówkach Google
- Dbanie o najwyższą jakość realizowanych usług
- Budowanie partnerskich relacji z klientami
- Przygotowywanie ofert, strategii i kosztorysów
- Wsparcie właścicieli wizytówek Google poprzez prowadzenie webinarów, opracowywanie treści edukacyjnych i czynną pomoc na grupie top 1 w Mapach
- Tworzenie treści reklamowych w mediach społecznościowych Top1wMapach oraz na blogu firmowym
- Praca na narzędziach: Localo, Manager Profili Firm w Google, Planner Słów Kluczowych, Google Search Console, Ahrefs, Surfer SEO, Canva, EasyLocal
GBP Specialist
Styczeń 2021 - Grudzień 2021
- Zakładanie i weryfikacja profili firm w Google
- Opracowywanie strategii działania na Wizytówkach Google
- Opracowywanie optymalizacji profilii w Google
- Dobór fraz kluczowych adekwatnych do pozycjonowania lokalnego w Mapach Google
- Tworzenie zoptymalizowanych treści, dopasowanych do wymogów Google
- Przygotowywanie identyfikacji wizualnej profilii firm w Google
- Opracowywanie i realizacja strategii link-buildingowych
- Zarządzanie opiniami na wizytówkach Google
- Rozwiązywanie problemów na Wizytówkach Google
- Opracowywanie optymalizacji stron WWW pod kątem pozycjonowania lokalnego
- Praca na narzędziach: Localo, Manager Profili Firm w Google, Planner Słów Kluczowych, Google Search Console, Ahrefs, Surfer SEO, Canva
Junior SEO Specialist
Czerwiec 2020 - Grudzień 2020
- Planowanie i tworzenie strategii działań na stronach WWW
- Dobór fraz kluczowych do potrzeb pozycjonowania
- Przygotowywanie treści zoptymalizowanych pod frazy kluczowe
- Opracowywanie optymalizacji stron WWW
- Opracowywanie strategii link-buildingowych
- Analiza skuteczności prowadzonych działań
- Praca na narzędziach: Planner Słów Kluczowych, Google Search Console, Ahrefs, Surfer SEO, SeoStation, Screaming Frog, Google WebTool
Umiejętności
- Lokalne SEO
- Copywriting
- Kreatywne Pisanie
- Social Media Marketing
- Projektowanie Graficzne
- Adobe
- Microsoft Office
- Canva
- Google Workspace
- Google Moja Firma
- Wizytówki Google
- Lokalizacje Apple
- Wizytówki Bing
- Strategia Marketingowa
- Reklama
- Digital Marketing
- Obsługa Klienta
- Zarządzanie Zespołem
- Zarządzanie Projektem
- Rozwiązywanie problemów
- Analiza konkurencji
- Budowanie świadomości marki
- Wystąpienia publiczne, Prowadzenie webinarów
Kursy i certyfikaty
Kurs Instagram Reels - sekrety angażujących rolek
23.05.2024
Strefa Kursów
Kurs TikTok od A do Z - jak zbudować milionowe zasięgi
26.03.2024
Strefa Kursów
Skuteczny Manager
26.10.2023
Strefa kursów
Podstawy Marketingu Internetowego
04.2024
Członkostwa
Srebrny Expert Produktowy Google (zakres: Profil Firmy w Google)
03.2024 - obecnie
Publikacje
Opinie Google Maps – 5 faktów, o których powinieneś wiedzieć!
Publikacja: 15.03.2023
Rekomendacje
Korzystamy z usług na kilku płaszczyznach: kampanie Google - Paweł z KS i jego wiedza to klucz do wysokich konwersji; SEO - Gabrysia z KS i jej niekończące się pomysły na nowe działania to klucz do ciągłego rozwoju strony i jej pozycji; wizytówka Google - Zuza, a wcześniej Joasia z KS i ich pilnowanie tematów to klucz do świetnej widoczności wizytówki.
Dziękujemy KS za profesjonalizm, zaangażowanie i skuteczność w działaniu!
Najważniejsze projekty
Eva's Beauty Room
- Wizytówka Google
Data:
Maj 2021 - Obecnie
Opis:
Naszym celem była poprawa pozycji wizytówki Google na frazy biznesowe, podniesienie widoczności w wyszukiwarce Google oraz zwiększenie liczby konwersji w postaci telefonów czy bezpośrednich wizyt w lokalu.
Rola:
Specjalista GBP
Efekty:
- 100 razy więcej wejść na stronę
- +50 połączeń telefonicznych
- 2,5 razy większa widoczność w Google
Pozycjonowanie hotelu w wynikach wyszukiwania to nie lada wyzwanie — szczególnie jeśli konkurujemy z popularnymi serwisami do rezerwacji noclegów. Ale... Zawieszenia wizytówek przez Google to coraz częstsze zjawisko, na które skarży się ogromna liczba właścicieli firm. Jeśli choć trochę interesuje Cię ta... Proces tworzenia stron internetowych z reguły kojarzy nam się z wielogodzinnym siedzeniem przed komputerem i przekopywaniem się przez kolejne linijki kodu. Uważamy to za... Cześć właścicielu wizytówki! Jeśli trafiłeś na ten artykuł, najprawdopodobniej masz już profil Twojej firmy w Mapach Google. To bardzo dobrze, ponieważ... Myśląc „mapy internetowe” lub „wizytówki w internecie” z pewnością większości z nas w głowie ukazuje się widok popularnej usługi... Zarządzanie wizytówką Google Maps przy posiadaniu jednego profilu firmy, jest niełatwym zadaniem. Możemy więc tylko sobie wyobrazić, ile pracy ma... Witaj lokalny przedsiębiorco! Czy wiesz o tym, że Wizytówki Google, to tylko jedne z wielu map, w których powinieneś dodać informacje o swojej firmie?... Czy wiesz, że opinie w Mapach Google to jeden z najważniejszych czynników rankingowych? Z uwagi na to właściciele firm prześcigają się w pozyskiwaniu jak... Z tego artykułu dowiesz się, na czym polega program Lokalnych Przewodników Google. Jakie korzyści możesz z niego czerpać oraz jak za jego pomocą możesz... Mapy Google to przeogromna platforma, która pozwala dotrzeć niemal w każdy zakątek ziemi. Dzięki nim możesz sprawnie podróżować i odkrywać nowe, ciekawe...Publikacje na blogu Agencji KS
Pozycjonowanie hoteli w Mapach Google - Jak wyprzedzić gigantów?
Google zawiesił Twoją Wizytówkę? - Sprawdź jak odzyskać dostęp!
Witryna Google Sites — stwórz samodzielnie swoją własną stronę internetową w godzinę!
Wizytówki Google Maps — Statystyki. Zobacz korzyści płynące z profilu w Google!
Nie tylko Google - Bing Maps i Apple Maps w natarciu
8 problemów, z którymi zmagają się managerowie dużych firm, zarządzający wieloma wizytówkami
Wizytówka Apple — jak ją stworzyć?
Opinie Google Maps - Jak pozyskiwać je dobrze?
Lokalni Przewodnicy Google - kim są i jak do nich dołączyć?
Zmiany w Google Maps, a Covid-19