Kamilla Bugała
Head of Digital
Absolwentka studiów magisterskich o kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała na praktykach w studenckim radiu oraz telewizji. Interesuje się tematyką kształtowania stosunków społecznych oraz procesem tworzenia wizerunku marki. Prywatnie wielka miłośniczka psów i oglądania gwiazd.
Doświadczenie
Head of Digital
Kwiecień 2023 - obecnie
- Zarządzanie zespołem specjalistów,
- nadzór nad prowadzonymi kampaniami, weryfikacja skuteczności i kontrola budżetu kampanii,
- poszukiwanie nowych, kreatywnych i skutecznych rozwiązań w celu zwiększenia efektywności kampanii,
- przygotowanie ofert, strategii i kosztorysów,
- budowanie skutecznych i partnerskich relacji z Klientem.
Social Media Specialist
Lipiec 2022 - Marzec 2023
- Planowanie strategii działań w mediach społecznościowych, tworzenie, redagowanie wpisów w języku polskim oraz angielskim i wstawianie ich na odpowiednie kanały,
- tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych,
- budowanie spójnego wizerunku firm na portalach społecznościowych w różnych językach,
- doradztwo wizerunkowe,
- analiza i raportowanie efektów prowadzonych działań w mediach społecznościowych,
- tworzenie materiałów graficznych,
- śledzenie nowości i trendów w obszarze SM,
- nagrywanie, montaż i publikacja podcastów artykułów blogowych,
- pisanie artykułów i definicji na firmowego bloga,
- praca na takich narzędziach i systemach jak Google Analytics, Content Management System, Google Tag Manager,
- szkolenie nowych pracowników,
- kreatywne wsparcie Zespołu.
Junior Social Media Specialist
Listopad 2020 - Czerwiec 2022
- Planowanie strategii działań w mediach społecznościowych,
- tworzenie, redagowanie wpisów w języku polskim oraz angielskim i wstawianie ich na odpowiednie kanały,
- tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych,
- budowanie spójnego wizerunku firm na portalach społecznościowych w różnych językach,
- doradztwo wizerunkowe,
- analiza i raportowanie efektów prowadzonych działań w mediach społecznościowych,
- tworzenie materiałów graficznych,
- śledzenie nowości i trendów w obszarze SM,
- nagrywanie, montaż i publikacja podcastów artykułów blogowych,
- pisanie artykułów i definicji na firmowego bloga,
- praca na takich narzędziach i systemach jak Google Analytics, Content Management System, Google Tag Manager,
- kreatywne wsparcie Zespołu.
Umiejętności
- Wsparcie klienta
- Obsługa klienta
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Komunikacja dwujęzyczna
- Praca zespołowa
- Angielski
- Analiza konkurencji
- Microsoft Excel
- Dziennikarstwo
- Komunikacja w mediach społecznościowych
- Świadomość marki
- Marketing internetowy
- Kreatywne pisanie
- Microsoft Office
- Zarządzanie czasem
- Pomiar mediów społecznościowych
- Treści internetowe
- Kontakt z klientem
- Reklamy w mediach społecznościowych
- Marketing mediów społecznościowych
- Strategia mediów
- Marketing cyfrowy
- Media społecznościowe
- Budowanie świadomości marki
- Reklama
Kursy i certyfikaty
Certyfikowane szkolenie w zakresie mediacji
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Kurs: Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie
digitalk
Kurs: Social Media Manager
More Bananas
Szkolenie: Wizerunek marki w mediach społecznościowych
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości UJ
Publikacje
Rekomendacje
Agencja KS to doskonały przykład rzetelnej agencji social media. To ludzie, którzy mówią prawdę o postach, social mediach i efektach. Oferują fachowe doradztwo, doskonałe przedstawienie indywidualnych możliwości i realne wyniki.
Z całego serca dziękujemy Pani Kamilli Bugała oraz Joannie Brożyna za wykazanie się wielkim profesjonalizmem, oraz zaangażowaniem w projekty dotyczące naszej firmy.
Najważniejsze projekty
Laboratorium Zielarza
- Social Media
- Reels
Data:
Luty 2022 - Obecnie
Opis:
Wyzwaniem, przed jakim stanęliśmy, była promocja suplementów diety sama w sobie i przedstawienie jej w odpowiedni sposób. Dzięki atrakcyjnym zdjęciom i odpowiednio dobranym treściom udało nam się stworzyć reklamy akceptowane przez Meta.
Rola:
Opiekun klienta
Efekty:
- Wzrost przychodów o 333%
- Zwiększenie liczby transakcji o 386%
- Podniesienie ruchu o 160%
W dzisiejszych czasach tworząc skuteczną strategię marketingową, kluczowe jest śledzenie aktualnych trendów w social mediach. Używanie nowych funkcji pomaga... TikTok udowodnił, że ludzie lubią oglądać krótkie filmy. Wystarczyło trochę czasu, aby taka opcja pojawiła się również na Instagramie, otwierając... Jedni go kochają, inni nienawidzą, jednak nie zmienia to faktu, że ponad ⅔ Internautów aktywnie korzysta z Facebooka. Jako oskarżenia padają argumenty, że... Istnieje wiele sposobów na promocję swoich usług, produktów czy marki w internecie. Podejmując decyzję o wejściu w rynek reklam internetowych, stajemy...Publikacje na blogu Agencji KS
Trendy w social mediach 2024
Jak zrobić rolkę na Instagramie?
5 korzyści z posiadania konta na Facebooku
Facebook Ads - Informacje dla początkujących