
Karolina Czajkowska
Head of Content Marketing
Z branżą SEO związana jest od 2015 roku. W swojej pracy kieruje się doświadczeniem oraz bardzo dobrą znajomością mechanizmów marketingowych. Najważniejsze jest dla niej rzetelność, terminowość oraz systematycznie zdobywana wiedza. Dba o najwyższą jakość tekstów, z dostojną elegancją porusza się w świecie słów napędzanych mocą finezji. Od swojego zespołu wymaga zaangażowania w każde powierzone zadanie. Prywatnie miłośniczka podróży i literatury.
Moje publikacje

Najczęstsze wyszukiwania Google
Google opublikowało niedawno materiał dotyczący popularności fraz wyszukiwanych w 2020 roku. O tym, że miniony rok, był rokiem wyjątkowym, nie trzeba nikogo...
Przeczytaj artykuł >>
Newsletter - co to jest i jak go stworzyć?
E-mail marketing cieszy się obecnie dość sporym zainteresowaniem. Co więcej, można nawet pokusić się o stwierdzenie, że znajduje się w ścisłej czołówce...
Przeczytaj artykuł >>
Jak prowadzić bloga firmowego - Wpływ content marketingu na SEO
Popularność Content Marketingu w ostatnich latach znacząco wzrosła. Wartościowe i dobrze zoptymalizowane teksty, publikowane na blogach firmowych, to dla...
Przeczytaj artykuł >>
Duplicate content czym jest i jak go uniknąć
Z punktu widzenia Google zapisywanie kopii - indeksowanie tych samych treści kilkaset, kilkadziesiąt czy nawet kilka razy jest nieoptymalne. Trudno znaleźć powieloną...
Przeczytaj artykuł >>
Co to jest Landing Page
Landing page (strona lądowania) to inaczej strona docelowa lub strona produktowa. Jest to specyficzny rodzaj strony firmowej, której zadaniem jest promocja lub...
Przeczytaj artykuł >>
Optymalizacja artykułów na blogu firmowym
O tym dlaczego Content Marketing jest ważny i jak prowadzić bloga firmowego już pisaliśmy. W moim poprzednim wpisie opowiedziałam o podstawowych czynnościach...
Przeczytaj artykuł >>