Karolina Czajkowska
Head of Content Marketing
Z branżą SEO związana jest od 2015 roku. W swojej pracy kieruje się doświadczeniem oraz bardzo dobrą znajomością mechanizmów marketingowych. Najważniejsze jest dla niej rzetelność, terminowość oraz systematycznie zdobywana wiedza. Dba o najwyższą jakość tekstów, z dostojną elegancją porusza się w świecie słów napędzanych mocą finezji. Od swojego zespołu wymaga zaangażowania w każde powierzone zadanie. Prywatnie miłośniczka podróży i literatury.
E-mail marketing cieszy się obecnie dość sporym zainteresowaniem. Co więcej, można nawet pokusić się o stwierdzenie, że znajduje się w ścisłej czołówce... Google opublikowało materiał dotyczący popularności fraz wyszukiwanych w 2023 roku. Rok ubiegły z całą pewnością przyniósł nam sporo nowych trendów,... Popularność Content Marketingu w ostatnich latach znacząco wzrosła. Wartościowe i dobrze zoptymalizowane teksty, publikowane na blogach firmowych, to dla... O tym dlaczego Content Marketing jest ważny i jak prowadzić bloga firmowego już pisaliśmy. W moim poprzednim wpisie opowiedziałam o podstawowych czynnościach... Z punktu widzenia Google zapisywanie kopii - indeksowanie tych samych treści kilkaset, kilkadziesiąt czy nawet kilka razy jest nieoptymalne. Trudno znaleźć powieloną... Landing page (strona lądowania) to inaczej strona docelowa lub strona produktowa. Jest to specyficzny rodzaj strony firmowej, której zadaniem jest promocja lub...Publikacje na blogu Agencji KS
Newsletter - co to jest i jak go stworzyć?
Najczęstsze wyszukiwania Google
Jak prowadzić bloga firmowego - Wpływ content marketingu na SEO
Optymalizacja artykułów na blogu firmowym
Duplicate content czym jest i jak go uniknąć
Co to jest Landing Page