Katarzyna Belczyk
SEO Specialist
Z Agencją współpracuje od 2024 roku, koncentrując się na analizie i optymalizacji SEO dla sklepów internetowych. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Swoje pierwsze kroki w zawodzie stawiała jako Specjalistka ds. marketingu w sektorze IT. Interesuje się tematyką pozycjonowania stron internetowych, tworzeniem treści, projektowaniem UX oraz produkcją podcastów. W wolnym czasie uwielbia podróżować i opiekować się zwierzętami.
Doświadczenie
SEO Specialist
Kwiecień 2024 - obecnie
- Realizacja wytycznych strategii pozycjonowania stron e-commerce
- Optymalizacja elementów on-page dla poprawy widoczności w wyszukiwarkach
- Obsługa narzędzi SEO wspierających codzienne działania
- Pomoc przy działaniach link buildingowych
- Analiza i dobór odpowiednich słów kluczowych dla sklepów internetowych
- Współpraca przy tworzeniu treści SEO zgodnych z potrzebami strony
Specjalista ds. mediów
Listopad 2022 - Marzec 2024
- Działania w zakresie media relations m.in. opracowywanie materiałów prasowych, kontakt z przedstawicielami mediów, tworzenie i dystrybucja informacji prasowych, współorganizacja konferencji prasowych
- Korekta i redakcja treści
- Współtworzenie planu treści na stronę internetową oraz media społecznościowe
- Obsługa strony internetowej oraz specjalistycznych blogów
- Copywriting, optymalizacja artykułów pod kątem SEO
- Tworzenie scenariuszy pod materiały filmowe oraz podcasty
- Współtworzenie i montaż materiałów filmowych
- Tworzenie newsletterów i mailingów wewnętrznych
Specjalista ds. marketingu
Marzec 2021 - Październik 2022
- Copywriting
- Współtworzenie raportu dla branży e-commerce „Narzędzia i wtyczki w e-commerce 2022”
- Prowadzenie firmowych profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- Poprawa wyglądu wizualnego i użyteczności strony internetowej (UX)
- Przygotowywanie materiałów video, pomoc w przygotowywaniu materiałów graficznych
- Przygotowywanie materiałów marketingowych (prezentacji, broszur, ofert)
Umiejętności
- Audyt SEO
- Analiza konkurencji
- Copywriting
- Optymalizacja wyszukiwarek internetowych (SEO)
- Analiza danych
- Analiza słów kluczowych
- Pozycjonowanie e-commerce
- Podstawowe projektowanie stron UX
- Tworzenie materiałów graficznych
- Tworzenie materiałów video
- Tworzenie podcastów
Kursy i certyfikaty
Studia podyplomowe na kierunku „Marketing internetowy”
2023-2024
Centrum Studiów Podyplomowych WSIiZ
Publikacje
Raport „Narzędzia i wtyczki w e-commerce 2022”
Kiedy odkrywamy, że nasza strona internetowa nie pojawia się w wynikach wyszukiwania Google, odczuwamy niepokój. Obecność w tej najpopularniejszej wyszukiwarce...Publikacje na blogu Agencji KS
Strona niewidoczna w Google? Przyczyny i skuteczne rozwiązania