Piotr Osika

Piotr Osika

Senior Web Analytics Specialist


Z Agencją KS związany od 2018 roku. Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku informatyka. Zajmuje się szczegółową analizą statystyk stron przy pomocy narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Clarity, Google Sheets.

Doświadczenie

Senior Web Analytics Specialist

październik 2023 - obecnie

  • Zaawansowana konfiguracja narzędzi analitycznych oraz rozwiązywanie problemów z pomiarem ruchu na stronach internetowych,
  • wdrażanie trybu Consent Mode oraz rozwiązywanie problemów z nim związanych.

Web Analytics Specialist

Wrzesień 2018 - wrzesień 2023

  • Konfiguracja narzędzi analitycznych na stronach klientów,
  • tworzenie zdarzeń do narzędzi Google Analytics i Meta pixel,
  • praca w narzędziach takich jak: Google Analytics 4, Google Tag Manager, Microsoft Clarity, Hotjar, Yandex Metrica, Arkusze Google, Google Optimize, Google Merchant,
  • pisanie artykułów i definicji na bloga,
  • szkolenie pracowników z UA i GA4,
  • tworzenie niestandardowych plików (feedów) produktowych przy pomocy PHP, JAVA i Google Sheets,
  • rozwiązywanie zaawansowanych problemów z plikami produktowymi w Google Merchant,
  • rozwiązywanie problemów z błędnymi konfiguracjami GA4 i GTM,
  • tworzenie wytycznych do programistów w celu implementacji warstwy danych,
  • tworzenie reguł w Google Merchant,
  • tworzenie raportów Looker Studio,
  • tworzenie własnych skryptów w Google App Script, Java, JS.
Piotr Osika

Umiejętności

  • Google Tag Manager
  • Google Analytics 4
  • Google Merchant
  • Google Sheets
  • Hotjar
  • Yandex Metrica
  • Microsoft Clarity
  • Java
  • JavaScript
  • CSS
  • CMS
  • PHP
  • SQL
  • Microsoft Office
  • Looker Studio
  • Google Apps Script
  • XML
  • JSON

Kursy i certyfikaty

Certyfikat ECDL


Polskie Towarzystwo Informatyczne

Publikacje na blogu Agencji KS

Czym jest Consent Mode v2 - wszystko, co musisz o nim wiedzieć
Piotr Osika
23.05.2024

Czym jest Consent Mode v2 - wszystko, co musisz o nim wiedzieć

Przepisy dotyczące prywatności są coraz bardziej restrykcyjne. Firmy, które chcą prowadzić działania marketingowe, muszą m.in. uzyskać od użytkowników...

Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4
Piotr Osika
23.11.2023

Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4

Jak wiadomo, aby wyciągać wartościowe wnioski i dzięki temu rozwijać i zwiększać przychody firmy, ważna jest analiza danych o użytkownikach na stronie internetowej....

Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego warto z niego korzystać
Piotr Osika
29.06.2023

Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego warto z niego korzystać

Każdy, kto analizuje strony internetowe czy aplikacje, powinien wykorzystywać narzędzia, dzięki którym praca stanie się bardziej efektywna. Takim narzędziem z...

Parametry UTM - czym są i jak z nich korzystać
Piotr Osika
15.03.2023

Parametry UTM - czym są i jak z nich korzystać

Przeprowadzenie kampanii w Internecie bez prowadzenia dokładnej analityki nie ma sensu. Jeżeli nie będziemy odpowiednio monitorować wejść, zdarzeń, konwersji czy...

Śledzenie e-commerce Google Analytics
Piotr Osika
07.03.2023

Śledzenie e-commerce Google Analytics

Prowadzisz sklep internetowy i szukasz informacji jak wdrożyć monitorowanie handlu elektronicznego w Google Analytics? Jeżeli tak, to z tego artykułu dowiesz się, jakie...

Google Tag Manager co to jest i dlaczego warto z niego korzystać
Piotr Osika
07.03.2023

Google Tag Manager co to jest i dlaczego warto z niego korzystać

Każdy, kto w zaawansowanym stopniu chce zająć się analityką stron internetowych czy aplikacji, powinien korzystać z narzędzi, dzięki którym praca stanie się...

Co to jest konwersja?
Piotr Osika
07.03.2023

Co to jest konwersja?

Każda strona internetowa została utworzona z myślą o pewnych celach biznesowych marketingu, niezależnie od tego, czy chodzi o dostarczanie informacji, pozyskanie...

Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie
Piotr Osika
07.03.2023

Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie

Analityka internetowa jest bardzo ważna dla rozwoju Twojej strony biznesowej, dostarcza danych o odwiedzających użytkownikach, dzięki czemu możesz zidentyfikować, co...

(4.7/5), głosów: 59
Ocena strony:
Umów rozmowę

Robert Pietruś Edyta Ostafin Aleksandra Dobek

Porozmawiajmy o reklamie internetowej Twojej firmy

Zostaw numer, a my oddzwonimy do Ciebie najszybciej jak będzie to możliwe.

(czytaj więcej) Na podstawie tej zgody będziemy mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej w celu obsługi przez nas twojego zapytania. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o. Gorzyce 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności). (zwiń)