Piotr Osika

Piotr Osika

Senior Web Analytics Specialist


Z Agencją KS związany od 2018 roku. Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku informatyka. Zajmuje się szczegółową analizą statystyk stron przy pomocy narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Clarity, Google Sheets.

Doświadczenie

Senior Web Analytics Specialist

październik 2023 - obecnie

  • Zaawansowana konfiguracja narzędzi analitycznych oraz rozwiązywanie problemów z pomiarem ruchu na stronach internetowych,
  • wdrażanie trybu Consent Mode oraz rozwiązywanie problemów z nim związanych.

Web Analytics Specialist

Wrzesień 2018 - wrzesień 2023

  • Konfiguracja narzędzi analitycznych na stronach klientów,
  • tworzenie zdarzeń do narzędzi Google Analytics i Meta pixel,
  • praca w narzędziach takich jak: Google Analytics 4, Google Tag Manager, Microsoft Clarity, Hotjar, Yandex Metrica, Arkusze Google, Google Optimize, Google Merchant,
  • pisanie artykułów i definicji na bloga,
  • szkolenie pracowników z UA i GA4,
  • tworzenie niestandardowych plików (feedów) produktowych przy pomocy PHP, JAVA i Google Sheets,
  • rozwiązywanie zaawansowanych problemów z plikami produktowymi w Google Merchant,
  • rozwiązywanie problemów z błędnymi konfiguracjami GA4 i GTM,
  • tworzenie wytycznych do programistów w celu implementacji warstwy danych,
  • tworzenie reguł w Google Merchant,
  • tworzenie raportów Looker Studio,
  • tworzenie własnych skryptów w Google App Script, Java, JS.
Piotr Osika

Umiejętności

  • Google Tag Manager
  • Google Analytics 4
  • Google Merchant
  • Google Sheets
  • Hotjar
  • Yandex Metrica
  • Microsoft Clarity
  • Java
  • JavaScript
  • CSS
  • CMS
  • PHP
  • SQL
  • Microsoft Office
  • Looker Studio
  • Google Apps Script
  • XML
  • JSON

Kursy i certyfikaty

Certyfikat ECDL


Polskie Towarzystwo Informatyczne

Publikacje na blogu Agencji KS

Raporty dynamiczne Looker Studio (dawniej Google Data Studio)
Piotr Osika
12.12.2024

Raporty dynamiczne Looker Studio (dawniej Google Data Studio)

Ręczne przygotowywanie raportów z działań marketingowych może okazać się czasochłonnym zadaniem. Taki raport powinien być przejrzysty i czytelny, a także...

UTM generator — Czym jest i jak należy z niego korzystać?
Piotr Osika
05.12.2024

UTM generator — Czym jest i jak należy z niego korzystać?

W świecie marketingu internetowego precyzyjne śledzenie źródeł ruchu i skuteczności kampanii jest kluczowe dla osiągania sukcesu. Narzędzia analityczne takie...

Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie
Piotr Osika
12.11.2024

Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie

Analityka internetowa jest bardzo ważna dla rozwoju Twojej strony biznesowej, dostarcza danych o odwiedzających użytkownikach, dzięki czemu możesz zidentyfikować, co...

Czym jest Consent Mode v2 - wszystko, co musisz o nim wiedzieć
Piotr Osika
23.05.2024

Czym jest Consent Mode v2 - wszystko, co musisz o nim wiedzieć

Przepisy dotyczące prywatności są coraz bardziej restrykcyjne. Firmy, które chcą prowadzić działania marketingowe, muszą m.in. uzyskać od użytkowników...

Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4
Piotr Osika
23.11.2023

Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4

Jak wiadomo, aby wyciągać wartościowe wnioski i dzięki temu rozwijać i zwiększać przychody firmy, ważna jest analiza danych o użytkownikach na stronie internetowej....

Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego warto z niego korzystać
Piotr Osika
29.06.2023

Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego warto z niego korzystać

Każdy, kto analizuje strony internetowe czy aplikacje, powinien wykorzystywać narzędzia, dzięki którym praca stanie się bardziej efektywna. Takim narzędziem z...

Parametry UTM - czym są i jak z nich korzystać
Piotr Osika
15.03.2023

Parametry UTM - czym są i jak z nich korzystać

Przeprowadzenie kampanii w Internecie bez prowadzenia dokładnej analityki nie ma sensu. Jeżeli nie będziemy odpowiednio monitorować wejść, zdarzeń, konwersji czy...

Śledzenie e-commerce Google Analytics
Piotr Osika
07.03.2023

Śledzenie e-commerce Google Analytics

Prowadzisz sklep internetowy i szukasz informacji jak wdrożyć monitorowanie handlu elektronicznego w Google Analytics? Jeżeli tak, to z tego artykułu dowiesz się, jakie...

Google Tag Manager co to jest i dlaczego warto z niego korzystać
Piotr Osika
07.03.2023

Google Tag Manager co to jest i dlaczego warto z niego korzystać

Każdy, kto w zaawansowanym stopniu chce zająć się analityką stron internetowych czy aplikacji, powinien korzystać z narzędzi, dzięki którym praca stanie się...

Co to jest konwersja?
Piotr Osika
07.03.2023

Co to jest konwersja?

Każda strona internetowa została utworzona z myślą o pewnych celach biznesowych marketingu, niezależnie od tego, czy chodzi o dostarczanie informacji, pozyskanie...

(4.7/5), głosów: 68
Ocena strony:
Umów rozmowę

Robert Pietruś Edyta Ostafin Aleksandra DobekDariusz Malik

Porozmawiajmy o reklamie internetowej Twojej firmy

Zostaw numer, a my oddzwonimy do Ciebie najszybciej jak będzie to możliwe.

(czytaj więcej) Twoja zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do obsługi Twojego zapytania ofertowego. Na podstawie wyrażonej zgody możemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila w celach marketingowych lub telefonu w celu obsługi Twojego zapytania ofertowego. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o., z siedzibą w Gorzycach 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy przestrzeganie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz Prawa komunikacji elektronicznej, w tym prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności), a także cofnięcia zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketing bezpośredni. (zwiń)

Menu dostępności

Profile ułatwień dostępu

Opcje ułatwień dostępu

Używamy plików cookie

Na naszej stronie używamy ciasteczek, dzięki czemu jest ona dla Ciebie bardziej przyjazna i niezawodna. Korzystamy także z narzędzi analitycznych w celach statystycznych i marketingowych, aby dopasować treść reklam do Twoich potrzeb i zainteresowań. Twoja prywatność jest dla nas ważna. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.