Piotr Osika
Senior Web Analytics Specialist
Z Agencją KS związany od 2018 roku. Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku informatyka. Zajmuje się szczegółową analizą statystyk stron przy pomocy narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Clarity, Google Sheets.
Doświadczenie
Senior Web Analytics Specialist
październik 2023 - obecnie
- Zaawansowana konfiguracja narzędzi analitycznych oraz rozwiązywanie problemów z pomiarem ruchu na stronach internetowych,
- wdrażanie trybu Consent Mode oraz rozwiązywanie problemów z nim związanych.
Web Analytics Specialist
Wrzesień 2018 - wrzesień 2023
- Konfiguracja narzędzi analitycznych na stronach klientów,
- tworzenie zdarzeń do narzędzi Google Analytics i Meta pixel,
- praca w narzędziach takich jak: Google Analytics 4, Google Tag Manager, Microsoft Clarity, Hotjar, Yandex Metrica, Arkusze Google, Google Optimize, Google Merchant,
- pisanie artykułów i definicji na bloga,
- szkolenie pracowników z UA i GA4,
- tworzenie niestandardowych plików (feedów) produktowych przy pomocy PHP, JAVA i Google Sheets,
- rozwiązywanie zaawansowanych problemów z plikami produktowymi w Google Merchant,
- rozwiązywanie problemów z błędnymi konfiguracjami GA4 i GTM,
- tworzenie wytycznych do programistów w celu implementacji warstwy danych,
- tworzenie reguł w Google Merchant,
- tworzenie raportów Looker Studio,
- tworzenie własnych skryptów w Google App Script, Java, JS.
Umiejętności
- Google Tag Manager
- Google Analytics 4
- Google Merchant
- Google Sheets
- Hotjar
- Yandex Metrica
- Microsoft Clarity
- Java
- JavaScript
- CSS
- CMS
- PHP
- SQL
- Microsoft Office
- Looker Studio
- Google Apps Script
- XML
- JSON
Kursy i certyfikaty
Certyfikat ECDL
Polskie Towarzystwo Informatyczne
Przepisy dotyczące prywatności są coraz bardziej restrykcyjne. Firmy, które chcą prowadzić działania marketingowe, muszą m.in. uzyskać od użytkowników... Jak wiadomo, aby wyciągać wartościowe wnioski i dzięki temu rozwijać i zwiększać przychody firmy, ważna jest analiza danych o użytkownikach na stronie internetowej.... Każdy, kto analizuje strony internetowe czy aplikacje, powinien wykorzystywać narzędzia, dzięki którym praca stanie się bardziej efektywna. Takim narzędziem z... Przeprowadzenie kampanii w Internecie bez prowadzenia dokładnej analityki nie ma sensu. Jeżeli nie będziemy odpowiednio monitorować wejść, zdarzeń, konwersji czy... Prowadzisz sklep internetowy i szukasz informacji jak wdrożyć monitorowanie handlu elektronicznego w Google Analytics? Jeżeli tak, to z tego artykułu dowiesz się, jakie... Każdy, kto w zaawansowanym stopniu chce zająć się analityką stron internetowych czy aplikacji, powinien korzystać z narzędzi, dzięki którym praca stanie się... Każda strona internetowa została utworzona z myślą o pewnych celach biznesowych marketingu, niezależnie od tego, czy chodzi o dostarczanie informacji, pozyskanie... Analityka internetowa jest bardzo ważna dla rozwoju Twojej strony biznesowej, dostarcza danych o odwiedzających użytkownikach, dzięki czemu możesz zidentyfikować, co...Publikacje na blogu Agencji KS
Czym jest Consent Mode v2 - wszystko, co musisz o nim wiedzieć
Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4
Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego warto z niego korzystać
Parametry UTM - czym są i jak z nich korzystać
Śledzenie e-commerce Google Analytics
Google Tag Manager co to jest i dlaczego warto z niego korzystać
Co to jest konwersja?
Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie