Piotr Osika
Senior Web Analytics Specialist
Z Agencją KS związany od 2018 roku. Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku informatyka. Zajmuje się szczegółową analizą statystyk stron przy pomocy narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Clarity, Google Sheets.
Doświadczenie
Senior Web Analytics Specialist
październik 2023 - obecnie
- Zaawansowana konfiguracja narzędzi analitycznych oraz rozwiązywanie problemów z pomiarem ruchu na stronach internetowych,
- wdrażanie trybu Consent Mode oraz rozwiązywanie problemów z nim związanych.
Web Analytics Specialist
Wrzesień 2018 - wrzesień 2023
- Konfiguracja narzędzi analitycznych na stronach klientów,
- tworzenie zdarzeń do narzędzi Google Analytics i Meta pixel,
- praca w narzędziach takich jak: Google Analytics 4, Google Tag Manager, Microsoft Clarity, Hotjar, Yandex Metrica, Arkusze Google, Google Optimize, Google Merchant,
- pisanie artykułów i definicji na bloga,
- szkolenie pracowników z UA i GA4,
- tworzenie niestandardowych plików (feedów) produktowych przy pomocy PHP, JAVA i Google Sheets,
- rozwiązywanie zaawansowanych problemów z plikami produktowymi w Google Merchant,
- rozwiązywanie problemów z błędnymi konfiguracjami GA4 i GTM,
- tworzenie wytycznych do programistów w celu implementacji warstwy danych,
- tworzenie reguł w Google Merchant,
- tworzenie raportów Looker Studio,
- tworzenie własnych skryptów w Google App Script, Java, JS.
Umiejętności
- Google Tag Manager
- Google Analytics 4
- Google Merchant
- Google Sheets
- Hotjar
- Yandex Metrica
- Microsoft Clarity
- Java
- JavaScript
- CSS
- CMS
- PHP
- SQL
- Microsoft Office
- Looker Studio
- Google Apps Script
- XML
- JSON
Kursy i certyfikaty
Certyfikat ECDL
Polskie Towarzystwo Informatyczne
Ręczne przygotowywanie raportów z działań marketingowych może okazać się czasochłonnym zadaniem. Taki raport powinien być przejrzysty i czytelny, a także... W świecie marketingu internetowego precyzyjne śledzenie źródeł ruchu i skuteczności kampanii jest kluczowe dla osiągania sukcesu. Narzędzia analityczne takie... Analityka internetowa jest bardzo ważna dla rozwoju Twojej strony biznesowej, dostarcza danych o odwiedzających użytkownikach, dzięki czemu możesz zidentyfikować, co... Przepisy dotyczące prywatności są coraz bardziej restrykcyjne. Firmy, które chcą prowadzić działania marketingowe, muszą m.in. uzyskać od użytkowników... Jak wiadomo, aby wyciągać wartościowe wnioski i dzięki temu rozwijać i zwiększać przychody firmy, ważna jest analiza danych o użytkownikach na stronie internetowej.... Każdy, kto analizuje strony internetowe czy aplikacje, powinien wykorzystywać narzędzia, dzięki którym praca stanie się bardziej efektywna. Takim narzędziem z... Przeprowadzenie kampanii w Internecie bez prowadzenia dokładnej analityki nie ma sensu. Jeżeli nie będziemy odpowiednio monitorować wejść, zdarzeń, konwersji czy... Prowadzisz sklep internetowy i szukasz informacji jak wdrożyć monitorowanie handlu elektronicznego w Google Analytics? Jeżeli tak, to z tego artykułu dowiesz się, jakie... Każdy, kto w zaawansowanym stopniu chce zająć się analityką stron internetowych czy aplikacji, powinien korzystać z narzędzi, dzięki którym praca stanie się... Każda strona internetowa została utworzona z myślą o pewnych celach biznesowych marketingu, niezależnie od tego, czy chodzi o dostarczanie informacji, pozyskanie...Publikacje na blogu Agencji KS
Raporty dynamiczne Looker Studio (dawniej Google Data Studio)
UTM generator — Czym jest i jak należy z niego korzystać?
Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie
Czym jest Consent Mode v2 - wszystko, co musisz o nim wiedzieć
Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4
Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego warto z niego korzystać
Parametry UTM - czym są i jak z nich korzystać
Śledzenie e-commerce Google Analytics
Google Tag Manager co to jest i dlaczego warto z niego korzystać
Co to jest konwersja?