Piotr Osika

Piotr Osika

Senior Web Analytics Specialist

Z Agencją KS związany od 2018 roku. Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku informatyka. Zajmuje się szczegółową analizą statystyk stron przy pomocy narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Clarity, Google Sheets. Zbiera odpowiednie dane o użytkownikach na stronie, ich działaniach oraz zachowaniach, a następnie wykorzystuje w procesie dążącym do realizacji celów biznesowych naszych klientów. Posiada certyfikat Google Analytics.
W wolnych chwilach zgłębia wiedzę programistyczną w językach takich jak: Java, PHP. Lubi zautomatyzować czasochłonne procesy za pomocą swoich aplikacji czy skryptów.

 
Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4

Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4

Jak wiadomo, aby wyciągać wartościowe wnioski i dzięki temu rozwijać i zwiększać przychody firmy, ważna jest analiza danych o użytkownikach na stronie internetowej....

Przeczytaj artykuł >>
Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego warto z niego korzystać

Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego warto z niego korzystać

Każdy, kto analizuje strony internetowe czy aplikacje, powinien wykorzystywać narzędzia, dzięki którym praca stanie się bardziej efektywna. Takim narzędziem z...

Przeczytaj artykuł >>
Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie

Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie

Analityka internetowa jest bardzo ważna dla rozwoju Twojej strony biznesowej, dostarcza danych o odwiedzających użytkownikach, dzięki czemu możesz zidentyfikować, co...

Przeczytaj artykuł >>
Google Tag Manager co to jest i dlaczego warto z niego korzystać

Google Tag Manager co to jest i dlaczego warto z niego korzystać

Każdy, kto w zaawansowanym stopniu chce zająć się analityką stron internetowych czy aplikacji, powinien korzystać z narzędzi, dzięki którym praca stanie się...

Przeczytaj artykuł >>
Parametry UTM - czym są i jak z nich korzystać

Parametry UTM - czym są i jak z nich korzystać

Przeprowadzenie kampanii w Internecie bez prowadzenia dokładnej analityki nie ma sensu. Jeżeli nie będziemy odpowiednio monitorować wejść, zdarzeń, konwersji czy...

Przeczytaj artykuł >>
Śledzenie e-commerce Google Analytics

Śledzenie e-commerce Google Analytics

Prowadzisz sklep internetowy i szukasz informacji jak wdrożyć monitorowanie handlu elektronicznego w Google Analytics? Jeżeli tak, to z tego artykułu dowiesz się, jakie...

Przeczytaj artykuł >>
Co to jest konwersja?

Co to jest konwersja?

Każda strona internetowa została utworzona z myślą o pewnych celach biznesowych marketingu, niezależnie od tego, czy chodzi o dostarczanie informacji, pozyskanie...

Przeczytaj artykuł >>
(4.7/5), głosów: 42
Ocena strony:
Go Top