
Piotr Osika
Web Analytics Specialist
Z Agencją KS związany od 2018 roku. Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku informatyka. Zajmuje się szczegółową analizą statystyk stron przy pomocy narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Clarity, Google Sheets. Zbiera odpowiednie dane o użytkownikach na stronie, ich działaniach oraz zachowaniach, a następnie wykorzystuje w procesie dążącym do realizacji celów biznesowych naszych klientów. Posiada certyfikat Google Analytics.
W wolnych chwilach zgłębia wiedzę programistyczną w językach takich jak: Java, PHP. Lubi zautomatyzować czasochłonne procesy za pomocą swoich aplikacji czy skryptów.
Moje publikacje

Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego warto z niego korzystać
Każdy, kto analizuje strony internetowe czy aplikacje, powinien wykorzystywać narzędzia, dzięki którym praca stanie się bardziej efektywna. Takim narzędziem z...
Przeczytaj artykuł >>
Analityka internetowa - Dlaczego warto mieć GA i GTM na stronie
Analityka internetowa jest bardzo ważna dla rozwoju Twojej strony biznesowej, dostarcza danych o odwiedzających użytkownikach, dzięki czemu możesz zidentyfikować, co...
Przeczytaj artykuł >>
Google Tag Manager co to jest i dlaczego warto z niego korzystać
Każdy, kto w zaawansowanym stopniu chce zająć się analityką stron internetowych czy aplikacji, powinien korzystać z narzędzi, dzięki którym praca stanie się...
Przeczytaj artykuł >>
Parametry UTM - czym są i jak z nich korzystać
Przeprowadzenie kampanii w Internecie bez prowadzenia dokładnej analityki nie ma sensu. Jeżeli nie będziemy odpowiednio monitorować wejść, zdarzeń, konwersji czy...
Przeczytaj artykuł >>
Śledzenie e-commerce Google Analytics
Prowadzisz sklep internetowy i szukasz informacji jak wdrożyć monitorowanie handlu elektronicznego w Google Analytics? Jeżeli tak, to z tego artykułu dowiesz się, jakie...
Przeczytaj artykuł >>
Co to jest konwersja?
Każda strona internetowa została utworzona z myślą o pewnych celach biznesowych marketingu, niezależnie od tego, czy chodzi o dostarczanie informacji, pozyskanie...
Przeczytaj artykuł >>